וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "עברנו את התקופה הקשה"

18.12.2011 / 8:55

בני יהודה הרשימה עם 1:4 על עכו, איינוגבה אופטימי: "ניתן את המיטב גם מול הפועל ת"א". אבוקסיס רוצה עוד קשר אחורי וחלוץ

בבני יהודה המשיכה בצורה מושלמת את המומנטום הטוב שהחל בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, והצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות, מלווה בכדורגל מצוין בעיקר בחצי השני, כאשר הקבוצה הביסה 1:4 את הפועל עכו אמש (שבת) בבלומפילד. בקבוצה הגדירו את המשחק הזה כמבחן אופי לשחקנים, שידעו לייצר המשכיות וכבשו ארבעה שערים מול יריבה קשה, שעדין משתייכת לחבורת הצמרת.

למרות שני הניצחונות האחרונים, לא ויתרו בקבוצה על אפשרות החיזוק בחלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר בצוות המקצועי ינסו לצרף קשר אחורי וחלוץ. מי שצפוי להיות משוחרר במידה שיגיע זר חדש לקבוצה הוא הסרבי ננאד מרינקוביץ', שמאכזב ביכולתו. המאמן יוסי אבוקסיס יעמוד לדין בהתאחדות אחרי שהורחק אתמול במהלך המשחק.

שש הנקודות הרצופות שצברה הקבוצה שחררו המון לחץ במועדון והרחיקו את הזהובים מהאזור המסוכן בחלק התחתון של הטבלה. בצוות המקצועי הביעו את שביעות רצונם על השער השלישי ברציפות שכבש הארגנטינאי פדרו גלבאן, שמתחיל אט אט לחזור לעצמו ולשחזר את היכולת הגבוהה שאפיינה אותו בשנתיים הקודמות. גם אמיר עגיוב הצעיר, שנכנס כמחליף, כבש צמד והפיח המון רוח חיים בחלק הקדמי של הקבוצה, ובסיום זכה ללא מעט מחמאות ומילים טובות.

על שמחת הניצחון העיבה הבשורה הקשה שקיבל החלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו, שהתבשר בסיום המשחק על מות אביו. כל שחקני הקבוצה ניגשו לאנדלובו בחדר ההלבשה, חיבקו אותו וניסו לנחמו. החלוץ עצמו ימריא לביתו שבדרום אפריקה וייעדר כשבוע ימים. הוא יחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה, נגד הפועל תל אביב, הפועל חיפה ומכבי נתניה.

"הניצחון הזה טוב מאוד בשבילנו", אמר השוער הניגרי דלה איינוגבה. "אנחנו רק צריכים להמשיך ככה ונראה מה יהיה. התחלנו דרך חדשה בשבוע שעבר, נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולשחק כקבוצה, כי זאת בני יהודה. אנחנו חייבים להמשיך לנצח. אני בבני יהודה כבר הרבה זמן, בכל עונה הייתה לנו תקופה קצת רעה שהפסדנו ולא הצלחנו לכבוש, ולדעתי עברנו את זה וזה טוב לנו. הכי חשוב שנמשיך לכבוש שערים, נשחק כקבוצה ונמשיך לנצח משחקים. אנחנו צריכים להמשיך לשחק טוב ולהגיע חזקים למשחקים ושנמשיך להשתפר".

השוער הניגרי התייחס גם לחברו הטוב דינו אנדלובו, שהתבשר בסיום המשחק על מות אביו: "זה מאוד מצער. הוא כל כך צעיר, ובגיל כזה קשה לאבד אבא. זה חדשות מאוד רעות, ואני מקווה שהוא ילך ויחזור מהר כי אנחנו נתגעגע אליו".

במחזור הקרוב יפגשו הזהובים את הפועל תל אביב, ואיינוגבה יודע שזה לא יהיה טיול: "זה אחד המשחקים הכי קשים שיש. הפועל תל אביב קבוצה טובה וגדולה, אחת הגדולות בארץ, וניתן לה את הכבוד הזה. אנחנו ננסה לתת את המיטב שלנו".

צפו ב-1:4 המוחץ של בני יהודה על עכו

יוסי אבוקסיס: "יש לנו עוד הרבה להחזיר לקהל"

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully