וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה הביסה את הפועל עכו 1:4

הקבוצה של אבוקסיס המשיכה בכושרה הטוב, וחגגה על ההגנה האורחת עם גלבאן (62), אנדלובו (66) ועגיוב הצעיר (70, 80)

הסיבוב השני של ליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם מפגש שעל הנייר אמור היה להיות צמוד ומסקרן. מצד אחד אחת מהפתעות העונה, הפועל עכו, ומנגד הקבוצה המעניינת והלא יציבה של יוסי אבוקסיס. אלא שאם על הנייר אמורה היתה להיות עדיפות מסוימת לקבוצה של אלי כהן, בפועל המשיכו הזהובים במומנטום המוצלח בו הם מצויים, ועם מחצית שניה גדולה פירקו את הקבוצה של אלי כהן 1:4. כמו בעונות קודמות, שוב פותחת בני יהודה מצוין את הסיבוב השני. מאוחר מדי? ימים יגידו. כרגע מה שבטוח זה שהקבוצה של אבוקסיס נראית טוב מאוד, ולקהל שלה סוף סוף יש קצת נחת.

שחקני בני יהודה חוגגים, אמיר עגיוב, דן מורי. ברני ארדוב
סיבה למסיבה, ועוד איך. עגיוב הצעיר חוגג עם החברים/ברני ארדוב

אל ההתמודדות הערב הגיעו הזהובים במצב רוח טוב, לאחר השלישייה הגדולה מול בית"ר ירושלים שקטעה עבורם רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. יוסי אבוקסיס בחר שלא לבצע שינויים מיוחדים בהרכב, והוא ידע למה. בני יהודה שלטה לגמרי במשחק במחצית הראשונה, וכבר היתה מסיימת אותה ביתרון גדול אילולי החמצות רבות מצד דינו אנדלובו וישראל זגורי.

אלא שהמארחת לא נבהלה מההחמצות הגדולות והיכולת הטובה של דודו גורש, והמשיכה לשחק את המשחק ההתקפי שלה. הלחץ הגדול נשא פרי עם בליץ יוצא דופן שהחל בדקה ה-62, וכלל שלושה שערים תוך שמונה דקות. פדרו גלבאן כמובן ניצח על החגיגה, אנדלובו מצא סוף סוף את הרשת, ומי ששם את הדובדבן על הקצפת היה אמיר עגיוב הצעיר, שעלה מהספסל של אבוקסיס וקינח עם צמד יפה אל מול הקהל שכל כך אוהב אותו. בני יהודה רושמת ניצחון גדול שאולי יוציא אותה לדרך חדשה, בעוד הקבוצה של אלי כהן יורדת לקרקע אחרי סיבוב ראשון מצוין, ולפתע - הפער בין שתי הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 9 - כפיר אדרי העביר כדור טוב לפדרו גלבאן, שמ-18 מטרים ניסה לסובב כדור לפינה של גורש, אך החמיץ את המסגרת.

דקה 11 - גלבאן הגביהה כדור קרן, גורש לא יצא טוב והכדור נהדף לזגורי, שהצטרף מאחור ומתוך הרחבה בעט כדור שנהדף על ידי ההגנה לקרן נוספת. גלבאן שוב הגביהה, והפעם הגיע תורו של גל כהן לנגוח לרשת החיצונית. לחץ של בני יהודה.

דקה 33 - קסטוטיס איבשקביצ'יוס הכניס כדור טוב לעוז ראלי, שהצטרף היטב להתקפה אך מתוך הרחבה בעט החוצה.

דקה 34 - פריצה יפה של דינו אנדלובו הסתיימה בבעיטה שטוחה מ-18, ששפשפה את הרשת החיצונית.

דקה 37 - הלחץ הכתום נמשך. איבשקביצ'יוס הכניס כדור מצוין לזגורי, שנותר לבדו מול גורש בתוך הרחבה, אך נסיון ההקפצה שלו היה חלש, ואפשר לשוער עכו לשוב אל השער ולתפוס בקלילות.

דקה 40 - מתפרצת מאוד מסוכנת של בני יהודה. זה התחיל עם כדור עומק של זגורי לגלבאן אך גורש יצא מצוין והרחיק, ובהמשך בההתקפה מרינקוביץ' הגביהה מאגף שמאל, ואנדלובו רק שפשף את הכדור והחמיץ מצב גדול.

דקה 43 - הזדמנות ראשונה לעכו במשחק: סולליך קיבל כדור על קצה הרחבה, נותר פנוי אך שחרר בעיטה חזקה מעל המסגרת.

דקה 50 - גיא דיין סובב בעיטה חופשית למרכז השער, איינוגבה קלט בקלילות.

דקה 62 - גול! הלחץ הכתום סוף סוף עשה את שלו: ראלי הכניס יופי של כדור אל קצה הרחבה, זגורי המשיך בנגיעה אחת, וגלבאן נותר לבדו מול השוער וגלגל פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 66 - גול! הסכר נפרץ. מתפרצת מצוינת של המארחת הסתיימה במסירה של גלבאן המצוין לאנדלובו, שסוף סוף הצליח להכניע את גורש, ועם החלק החיצוני של הנעל בעט יפה פנימה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 70 - גול! ההגנה של עכו פשוט מפורקת. אנדלובו פרץ באגף השמאלי ומסר כדור רוחב שעבר את כל ההגנה האורחת והגיע לאמיר עגיוב, והמחליף הצעיר לא התקשה להכניע מקרוב את גורש. 0:3 לבני יהודה.

דקה 78 - גול! עגיוב נגע ביד ברחבה, עכו קיבלה פנדל. סטפן שצ'פוביץ', שהחמיץ מהנקודה הלבנה מול מכבי חיפה, בעט לחיבורים וצימק. 1:3 לבני יהודה.

דקה 80 - גול! פיני בלילי הכניס כדור לרחבה, שגיב כהן התבלבל ועם טעות איומה השאיר לעגיוב, והכוכב הצעיר הקפיץ בסטייל מול גורש והשלים צמד. 1:4 גדול לבני יהודה.

דקה 83 - אחרי הרבה צעקות אל עבר השופט משה בוחבוט, הורחק יוסי אבוקסיס ונשלח אל היציע.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, ישראל זגורי (שלו מנשה, 74), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגיוב, 56), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (פיני בלילי, 71).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, עבד מורג'אן, גיא דיין (נבויסה מרינקוביץ', 69), סינטאיהו סלליך (לואיס זומא, 60), ניקולאס פלצ'וק (משה מישאלוב, 74), אלכסנדר דוידוב, סטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק
בני יהודה בוואלה! ספורט
הפועל עכו בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully