וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לנו עוד הרבה להחזיר לקהל"

מאמן בני יהודה מחפש המשכיות אחרי ה-;1:4 על עכו. אביו של אנדלובו מת, החלוץ יחמיץ שלושה משחקים. כהן: "חורה לי"

מי אמר שבני יהודה במשבר או שלזהובים יש בעיה בחוד? בני יהודה השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בהפרש של שלושה שערים, כשהביסה 1:4 את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-16 והראשון של הסיבוב השני בליגת העל. פדרו גלבאן פתח את החגיגה (62), אמיר עגיוב, שנכנס כמחליף, כבש צמד (70 ו-80) ודינו אנדלובו (78) השלים. סטפן שצ'פוביץ' צימק זמנית בפנדל בדקה ה-78. למרות הניצחון, מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הורחק לאחר שצעק על השופט משה בוחבוט. עוד לפני המשחק, התקיימה בדיקת חומרים אסורים במשחק. בדיקה זו הינה החמישית שמתבצעת בששת המחזורים האחרונים.

דינו אנדלובו התבשר בסיום המשחק על מות אביו. המנכ"ל משה דמאיו קיבל במהלך המשחק ובבני יהודה דיברו עם החלוץ בתום המשחק והודיעו לו את הבשורה המרה. בגלל נוהגי האבל הנהוגים בדרום אפריקה, הוא ימריא רק בסוף השבוע. הוא צפוי להיעדר למשך שבוע ויחמיץ שלושה משחקים: הפועל תל אביב, הפועל חיפה ומכבי נתניה.

מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס שיחרר אנחת רווחה לאחר המשחק: "הלך קשה מבחינת השערים, מבחינת הכדורגל שיחקנו טוב גם במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים במחצית שאו שאנחנו חושבים על המחצית הראשונה או שאנחנו מתרכזים בלהבקיע. באנו עם ביטחון וראו את זה על השחקנים. צריך המשכיות, כי אכזבנו את הקהל עד עכשיו. יש לנו הרבה להחזיר להם. יצאתי מהאזור הטכני ושאלתי אם על דבר כזה כמו של עגיוב שורקים פנדל. אני מתנצל, זה בלהט המשחק".

על הפריחה המחודשת של גלבאן הוסיף אבוקסיס: "אני לא צריך להסביר את המשמעות של גלבאן בקבוצה, הוא הוכיח את זה לאורך השנים. כשהוא טוב יש לנו אופציות בהתקפה. כל הקבוצה עשתה משחק טוב ותוצאה טובה".

מאמן הפועל עכו אלי כהן הוסיף: "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שהרמה בין הקבוצות בליגה שווה, ההבדל הוא בדברים הקטנים, בנחישות ובהתלהבות ושם בני יהודה ניצחו אותנו היום. אסור שזה יקרה לנו. ספגנו שערים שטותיים וזה לא אופייני לנו. זה מסוג המשחקים שצריך לשכוח ולהמשיך הלאה. ברור שהסיבוב השני יהיה קשה לכולם כי המאבק גדול והליגה צפופה. שיחקנו שונה מבתקופה האחרונה, לא יודע למה. אנחנו צריכים לשמור על הסגנון והנחישות שלנו וככה יבואו הנקודות. חורה לי לראות את הקבוצה שלי ככה, נצטרך להסיק מסקנות".

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully