וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בשביל רונאלדו לכבוש שלושער זה נורמלי"

מוריניו יצא להגנתו של כוכב ריאל, שספג ביקורות אחרי בארסה והפציץ נגד סביליה. רונאלדו: "מי שמבקר אותי לא מבין בכדורגל"

למרות שזה נראה כמו משחק מאוד קשה על הנייר, למרות שהיו כאלו שציפו לראות אותה נכנסת למשבר, ריאל מדריד התאוששה אמש (שבת) מההפסד לברצלונה באל קלאסיקו בצורה מרשימה וניצחה את סביליה 2:6 באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן.

בשבוע שעבר כריסטיאנו רונאלדו היה המושא לביקורות קשות אחרי אותו הפסד לבארסה, אבל אמש הפורטוגלי כבש שלושער והעלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-20. המאמן ז'וזה מוריניו ניצל את התצוגה הזו כדי להגן על הכוכב שלו: "ההופעה של כריסטיאנו הערב הייתה נורמלית בשבילו. זה נורמלי בשבילו לשחק כפי שהוא שיחק ולעזור לקבוצה. זה גם נורמלי שהוא לא הבקיע בשבוע שעבר".

ומה היה לרונאלדו עצמו להגיד? "לא אכפת לי מה אנשים אומרים עליי, מי שמבקר אותי לא מבין בכדורגל", אמר הפורטוגלי, "השגנו את המטרה שלנו ואנחנו יוצאים לפגרה כשאנחנו מוליכים את הטבלה בשלוש נקודות. שיחקנו הערב טוב במשחק קשה ואנחנו לא יכולים לחכות למשחק הבא"

ריאל נכנס למחזור הזה מהמקום השני, כשהיא בשוויון נקודות עם המוליכה ברצלונה, אבל סיימה אותו במקום הראשון. מוריניו הוסיף: "ציפיתי לנצח ולהיות לבד במקום הראשון. היינו מאוד אפקטיביים והתעלינו על היריבה שלנו, אבל האמת היא שלסביליה יש קבוצה טובה מאוד והתוצאה הסופית לא מבטאת את הפער האמיתי בין הקבוצות".

הליגה הספרדית כאמור יצאה לפגרה והיא תשוב ב-8 בינואר. ריאל מדריד תארח את גרנאדה, בעוד ברצלונה תתארח אצל אספניול לדרבי קטאלוני.

2:6 מרשים לריאל מדריד בסביליה
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully