וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את סביליה 2:6

ריאל שכחה את ברצלונה, דרסה את סביליה 2:6 עם שלושער לרונאלדו וחזרה לראשות הטבלה. הפסד למאיורקה ואוואט

המחזור ה-17 בליגה הספרדית נפתח כבר לפני כשבועיים עם משחק שהוקדם ובו ברצלונה הביסה את ראיו וייקאנו 0:4, והוא נמשך הערב (שבת) עם חזרה לחיים של ריאל מדריד, שהוכיחה לכל המפקפקים שהיא לא נשברת בקלות. קבוצתו של ז'וז'ה מוריניו התאוששה מה'אל קלאסיקו' הכואב ופשוט פירקה לגורמים את סביליה החזקה 2:6 עם שלושער של כריסטיאנו רונאלדו כדי לתפוס מחדש את המקום הראשון בטבלה. בפתיחת הערב נכנעה מאיורקה 2:1 לחטאפה, ואספניול גברה 1:2 על חיחון. לאחר מכן הצליחה בילבאו לגבור בדרמטיות 1:2 בבית על סראגוסה.

סביליה - ריאל מדריד 6:2

איזה שיחזור של אותה תוצאה מדהימה מהעונה שעברה. הבלאנקוס לא עמדו לתת ליריבתם להיכנס למשחק, ובדומה למשחק מול ברצלונה, שוב כבשו מהר. לא, הפעם זה לא לקח להם עשרים שניות אלא 11 דקות, אבל גם זה לא רע. די מריה מצא את רונאלדו ברחבה במסירת אומן, והפורטוגלי כבש מקרוב כדי להעלות את האורחים ליתרון. לא חלפו שתי דקות וסביליה כמעט השוותה, כשכדור של חזוס נבאס הגיע אל מאנו שרק היה צריך לדחוק מקרוב, אבל קסיאס בעצירה ענקית מנע זאת ממנו. בדקה ה-37 מצא את עצמו די מריה שוב בתפקיד המבשל, כשהפעם הוא הכניס כדור נהדר אל הרחבה ומצא את קאייחון שהקדים במאית שניה את שוער המארחים ובנגיעה שלח את הכדור אל הרשת.

המארחים עוד קיוו לחזור, אבל אז הגיעה הדקה ה-41, ואיתה השער היפה במשחק: בנזמה שלח את הכדור לרונאלדו, שמצא את עצמו ללא שמירה, 25 מטרים מהשער וירה טיל אדיר שנעצר רק ברשת. שלוש דקות מאוחר יותר והחגיגה של שחקניו של מוריניו נפגעה מעט, כשפפה שלח מרפק אל פניו של נגרדו, ראה את הצהוב השני שלו והותיר את ריאל ב-10 שחקנים. כצפוי, ההרחקה של פפה הרגיעה מעט את האורחים ואיפשרה לסביליה לחזור ולחפש את שערו של איקר קסיאס, אבל דווקא ריאל היתה זו ששוב מצאה את הרשת. די מריה, שבישל את שני השערים הראשונים, התכבד הפעם ועלה בעצמו על הלוח בדקה ה-66, כשקיבל כדור מצויין מבנזמה, פרץ אל הרחבה ומול השוער לא התקשה לשים את הרביעי. איזה משחק ענק לארגנטינאי.

שלוש דקות מאוחר יותר הצליחו סוף סוף המארחים לכבוש בעצמם, כשנבאס ירה כדור שטוח מהפינה של הרחבה שהכניע את קסיאס. בדקה ה-74 החליט מאנו שלא הוגן שקבוצתו תשחק ביתרון של שחקן, הכשיל בצורה מכוערת את ארבלואה וראה את הכרטיס האדום בעצמו. בדקה ה-86 המשיכה ריאל את החגיגה כשבנזמה הוכשל ברחבה, ורונאלדו שלח את הפנדל אל הרשת כדי לרשום את השלישי שלו במשחק וה-20 שלו העונה. פשוט מדהים. אקורד הסיום הגיע שלוש דקות מאוחר יותר, כשרונאלדו וצ'אבי אלונסו החליפו מסירות, והאחרון מצא את חמיט אלטינטופ שדחק מקרוב את השישי של ריאל, בערב פשוט ענק. נגרדו רק הצליח לצמק שתי דקות בתוך תוספת הזמן. ריאל מתאוששת, רונאלדו מתאושש, הפער בפסגה שוב שלוש נקודות, והדרך עוד ארוכה, ארוכה מאוד.

מאיורקה - חטאפה 2:1

אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד ודווקא אחרי ניצחון החוץ הראשון שלה מזה תשעה חודשים, חזרה מאיורקה לסורה עם הפסד ביתי שהשאיר אותה בחלק התחתון של הטבלה. איבן רמיס נתן למקומיים יתרון בדקה העשירית, אבל אבדלעזיז בארדה הפך את הקערה עוד לפני המחצית עם צמד בדקות 28 ו-44, ושלח את הקבוצה ממדריד מעל יריבתה אל המקום ה-11. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-45.

משחקים נוספים:

ספורטינג חיחון - אספניול 2:1
לחיחון: דויד בארל 60. לאספניול: טייבי 2, סרחיו גארסיה 84.

אתלטיק בילבאו - סראגוסה 1:2
לבילבאו: מרקל סוסאטה 7, גייזקה טאקרו 86. לסראגוסה: לאונרדו פונזיו 22.

בינתיים בברצלונה מתמודדים עם הפציעה של דויד וייה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully