וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "דויד וייה נראה אופטימי ומעודד"

חלוץ ברצלונה התייחס לפציעה הקשה של חברו: "תיתן לנו מוטיבציה לנצח בשבילו". אלכסיס בספק לגמר מול סנטוס

בברצלונה עדיין מתקשים לעכל את הפציעה החמורה של דויד וייה. פדרו התייחס הבוקר (שישי) לנושא ואמר: "אנחנו רוצים להקדיש לו את הזכייה בגביע העולם לקבוצות. אלו היו החדשות הגרועות בעולם, אבל אחרי שחזר מבית החולים הוא נראה אופטימי ומעודד. וייה חיוני לקבוצה כי הוא מוביל מהלכים התקפיים. הפציעה תיתן לנו מוטיבציה לנצח בשבילו. התאוששנו ממכות כאלה בעבר כי הקבוצה שלנו בנויה על אחדות".

פפ גווארדיולה התייחס גם הוא לפציעה ואמר: "כל השחקנים הרגישו רע בשביל דויד אחרי המשחק. הם בדיכאון ואמרתי להם שזה יכול לקרות לכל אחד בכל זמן. הוא ייעדר תקופה ארוכה ואנחנו צריכים לזכות בגביע העולם לקבוצות בלעדיו. המחשבות שלנו עם השחקן שצריך לעבור ניתוח, אל תשאלו אותי על טקטיקה".

כזכור, וייה נפצע כבדקה ה-36 למשחק חצי גמר גביע העולם לקבוצות מול אל סאד הקטארית, פונה להמשך טיפול בבית החולים ועל פי ההערכות צפוי לתקופת שיקום של בין ארבעה לחמישה חודשים בעקבות השבר בעצם השוק של רגלו השמאלית.

בשעת לילה מאוחרת יצא וייה המגובס חזרה לכיוון ברצלונה. הוא הועבר ברכב מיוחד לשדה התעופה בטוקיו, המריא לפרנקפורט ומשם ימשיך לברצלונה והוא צפוי לעבור ניתוח כבר במהלך סוף השבוע.

"שלום לכולם ותודה על האיחולים הנחמדים", כתב השחקן בדף הפייסבוק שלו, "הפציעה הזו היא מכה קשה, אבל אני בטוח שאחלים כמה שיותר מהר. אני כבר חושב לשחק בגמר ליגת האלופות במינכן (אני יודע שחבריי לקבוצה יביאו אותי לשם) וביורו 2012. אני אעבוד קשה כדי שכל זה יתגשם, תאמינו בי!".

בינתיים, התברר כי גם החלוץ אלכסיס סאנצ'ס נמצא בספק לגמר גביע העולם לקבוצות מול סנטוס ביום ראשון (12:30, שידור חי בספורט1). הצ'יליאני נכנס כמחליף במשחק בחמישי, אך לא הצליח לסיים את המשחק מאחר וחש בכאבים. הוא סובל מרגישות וכרגע לא בטוח כי יוכל ליטול חלק בגמר. לאור הפציעה של וייה, נראה כי בצוות המקצועי של ברצלונה לא יסכנו גם את סאנצ'ס בפציעה.

ברצלונה הביסה את את סאד, וייה נפצע

גווארדיולה: "וייה יחסר לנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully