וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה שבר את הרגל בניצחון ברצלונה

הקטלאנים עלו לגמר אליפות העולם, אך איבדו את החלוץ שצפוי להיעדר כחצי שנה. גווארדיולה: "זה מעצבן, הוא יחסר לנו מאוד"

ברצלונה עשתה היום (ראשון) צעד לעבר זכייה שנייה בתולדותיה באליפות העולם לקבוצות, כשהביסה בקלות 0:4 את אל סאד הקטארית והעפילה לגמר, בו תפגוש ביום ראשון (12:30, ספורט1) את סנטוס הברזילאית. הקטלאנים נהנו מתמיכה אדירה של הקהל היפני הנרגש וסיפקו כמה מהלכי כדורגל מרהיבים, אך מצד שני לא הצליחו לשמור על הרגליים ואיבדו את דויד וייה ששבר את רגלו וצפוי להיעדרות ארוכה.

"אלו חדשות רעות לדויד וייה ולברצלונה", הודיע המועדון בחשבון הטוויטר הרשמי. וייה נפצע כאמור בדקה ה-36, פונה להמשך טיפול בבית החולים ועל פי ההערכות צפוי לתקופת שיקום של בין ארבעה לשישה חודשים בעקבות השבר בעצם השוק של רגלו השמאלית. מלבד הנזק הגדול לברצלונה שלא תיהנה משירותיו של החלוץ עד תום העונה, הפציעה מדאיגה גם את נבחרת ספרד, שתקווה כעת כי מלך שעריה בכל הזמנים יחלים בזמן לקראת יורו 2012.

מאמן בארסה פפ גווארדיולה אמר בתגובה לפציעה: "אין ספק שזה מעצבן. דויד יטוס לברצלונה מוקדם ככל האפשר. הוא יחסר לנו מאוד כקולגה וכשחקן. אני מקווה שהכל יילך טוב מבחינתו. אנחנו נחכה לו בזרועות פתוחות. בואו ניתן לו את הזמן להחלים. עכשיו זה לא הזמן לדבר על העתיד שלו. הוא ייעדר תקופה ממושכת, זה בטוח".

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה הוסיף: "אלה חדשות רעות מאוד וחוסר מזל משווע, בשבילו במיוחד כמי שסבל מהפציעה וגם כשאנחנו מסתכלים קדימה אל עבר היורו כמובן שאלה חדשות רעות לכולנו. יש עדיין חצי שנה עד אז, בוא נראה איך הוא יחלים".

שוער בארסה ויקטור ואלדס אמר: "אלה חדשות שליליות מאוד, במה שאמור היה להיות יום היסטורי ומשמח מאוד בשבילנו. אני מקווה שנוכל להקדיש לו את הזכייה בגביע". מגן ריאל מדריד סרחיו ראמוס כתב בטוויטר שלו: "דויד וייה, חברי לנבחרת, נפצע בצורה קשה. תשמור על רוח חיובית ותהיה חזק! תחזור בקרוב, אלוף...!"


וייה דווקא קיבל הפעם הזדמנות בהרכב, כשאחרי אינספור וריאציות בהתקפה, פפ גווארדיולה חזר לשלישייה מהגמר בוומבלי (פדרו, וייה, ליאונל מסי). בארסה שיחקה במערך של 3-4-3, כשהשוער ויקטור ואלדס ציין את משחקו הבינלאומי ה-100 במדי הקבוצה ונעזר בשלושת הבלמים כדי לשמור על שער נקי בפעם ה-47.

בדקה ה-25, אחרי מספר טעויות קשות בהגנת אל סאד, הגיע השער הראשון של ברצלונה. איך לא, באדיבות הקטארים. נאדיר בלחאג' ניסה להחזיר כדור לשוער שלו משני מטרים, אבל מוחמד סאקר בעט על אדריאנו שזכה מן ההפקר עם שער מוזר. לאחר מכן נפסל שער לווייה שבהמשך נפצע בצורה קשה, ובדקה ה-43 הגיע השני של אדריאנו. טיאגו אלקנטרה מסר לברזילאי, שבעט בשמאל כדור שחמק מתחת לידו של סאקר.

גם במחצית השנייה המגמה נמשכה, כשברצלונה החזיקה בכדור ביותר מ-70 אחוזים מהזמן ועשתה ככל העולה על רוחה. מסי לא הצליח לכבוש בעצמו ולהוסיף מפעל חמישי העונה בו הוא מוצא את הרשת, אך בישל בדקה ה-63 לסיידו קייטה שסיים באלגנטיות. אלופת אירופה איבדה בהמשך גם את אלכסיס סאנצ'ס, שנאלץ לנטוש את שדה המשחק לאחר שנכנס בעצמו כמחליף. מקסוול עוד הבקיע את הרביעי לאחר בישול נוסף של טיאגו בדקה ה-82, אולם בסופו של דבר ברצלונה מסכמת יום עם הרבה יותר נזק מאשר תועלת.

צפו בתקציר המשחק בו הביסה ברצלונה את אל סאד 0:4

סנטוס וניימאר מחכים לברצלונה בגמר ביום ראשון

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

דויד וייה שחקן ברצלונה נפצע. רויטרס
הרגע הקשה של המשחק. דויד וייה נפצע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully