וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות על כריסטיאנו רונאלדו: "פיון במשחקים הגדולים"

הפורטוגלי של ריאל שוב נעלם נגד ברצלונה, במדריד מאבדים סבלנות: "לא דומה לשחקן שנאבק על תואר 'שחקן השנה בעולם'"

בבוקר שאחרי האל קלאסיקו בו ברצלונה שוב הלמה בריאל מדריד, שוב בסנטיאגו ברנבאו, אוהדי הבאלנקוס נושאים בעיקר שם אחד בפיהם: כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי שוב מפציץ בלי הכרה לאורך כל העונה, אבל שוב נעלם ונאלם נגד ברצלונה.

ריאל פתחה עם השער המהיר בתולדות המשחקים בינה לבין ברצלונה - כיבוש של קארים בנזמה כבר אחרי 22 שניות, אבל רונאלדו החמיץ שתי הזדמנויות גדולות וההמשך ידוע. שוער וקפטן הקבוצה, איקר קסיאס, נזעק להגן על הכוכב ("כולנו צריכים לתת 120 אחוז, לא רק כריסטיאנו. אנחנו קבוצה והביקורות מופנות לכל השחקנים"), אבל בעיתונים דיווחו היום שהאוהדים מתחילים לאבד סבלנות נוכח התצוגות הבינוניות שלו במפגשים עם היריבה השנואה.

הפובליציסט תומאס רונקרו כתב בבלוג שלו באתר האינטרנט של "אס" המזוהה על ריאל מדריד: "הסיוט נמשך" והתייחס גם לרונאלדו: "אני מעריץ אמיתי של הפורטוגלי ואני חושב שהוא שחקן עצום, אבל אתמול בלילה הוא לא היה קרוב להיות השחקן שמתחרה עם מסי על תואר 'כדורגלן השנה בעולם'. הגורל של הקלאסיקו הזה היה בידיים וברגליים שלו. הוא יכול היה לקבוע 0:2 במחצית הראשונה או להשוות ל-2:2 במחצית השנייה".

סנטי חימנס, גם הוא מ"אס", כתב: "ברצלונה שלחה למוריניו וריאל מדריד מסר: 'ברוכים הבאים לעולם האמיתי'. כריסטיאנו זה מקרה מיוחד, ענק נגד 80 אחוז מהקבוצות, אבל פיון במשחקים הגדולים. כריסטיאנו, גם אתה מוזמן לעולם האמיתי. זו אחת מהבעיות של מדריד, שהיא לדעתי עדיין המועמדת הבכירה לזכייה באליפות. למזלה היא פוגשת את ברצלונה רק פעמיים בעונה".

אולמדו אלברו מ"מארקה", עיתון נוסף שמזוהה מאוד עם ריאל, הוסיף את דעתו: "לאו מסי ניצח את כריסטיאנו רונאלדו. אף אחד מהם לא הבקיע, אבל הפעולות של הארגנטינאי שינו את כיוון המשחק. כריסטאנו לעומתו זאת, החמיץ את שתי ההזדמנויות הכי טובות שהיו לריאל מדריד".

גם בארגנטינה היה מי שחגג את הניצחון של ברצלונה, העיתון "אולה" למשל, שם נכתב: "לכריסטיאנו רונאלדו היו שתי הזדמנויות גדולות, אבל הוא החמיץ. הפורטוגלי שוב הפסיד למסי בדו קרב".

ברצלונה שוב ניצחה את ריאל מדריד בברנבאו
מוריניו יודע מה ניצח לברצלונה את המשחק: המזל
צ'אבי: "הניצחון הזה הוא נקודת מפנה עבורנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully