וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "המזל משחק תפקיד חשוב בכדורגל"

מאמן ריאל מדריד לחץ את יד וילאנובה והגיב בדרכו הייחודית להפסד לברצלונה. אלונסו: "השער השני שלהם הרג אותנו"

אוי, כמה שהאכזבה בריאל מדריד כואבת הלילה (שבת). הבלאנקוס סוף סוף החלו משחק מול ברצלונה כפייבוריטית, ושוב זה נגמר במפלה כואבת. הפעם, למרות שעלו ליתרון כבר אחרי 22 שניות, ז'וזה מוריניו ושחקניו נכנעו 3:1 ליריבתם הנצחית בברנבאו, ופעם נוספת ראו את חלומותיהם מתנפצים. למועדון הלבן עדיין משחק חסר, ואם ינצחו אותו יפתחו מחדש פער של שלוש נקודות מהקטלאנים, אך את הכבוד והיוקרה הם שוב איבדו. 12 משחקים חלפו עברו להם מאז שריאל מדריד ניצחה בקלאסיקו ב-90 דקות, ומי שקיווה לשינוי - התבדה.

שניות ספורות לפני תום המשחק ניגש מוריניו לספסל של ברצלונה ולחץ את ידו של טיטו וילאנובה, עוזר המאמן של האלופה איתו התעמת בצורה מתוקשרת ומתועדת באחד ממפגשי העונה שעברה. לשם שינוי, המאמן המפסיד דאג להופיע למסיבת העיתונאים הרשמית בתום המשחק. "זה הכדורגל", אמר מוריניו, "המזל משחק תפקיד חשוב כאן. השער השני שלהם היה כל כולו מזל, שום כישרון. במצב נורמאלי כריסטיאנו רונאלדו היה מבקיע בפתיחה וכבר היינו מובילים 0:2".

צ'אבי אלונסו הוסיף: "התחלנו טוב את המחצית השניה, אבל השער השני שלהם פשוט הרג אותנו. חבל שלא הצלחנו לשמור על היתרון שלנו זמן רב יותר. אנחנו יודעים שהליגה ארוכה, ברור שכולנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל עדיין יש המון נקודות ונמשיך באופי המנצח שלנו. ברור שזה היה יכול להיות יותר טוב, אבל חייבים להמשיך קדימה. אנחנו עדיין מובילים".

איקר קסיאס אמר: "השער השני שלהם פגע בנו, אבל יש עוד הרבה מאוד משחקים ואנחנו לא יכולים להיות אובססיביים כלפי ברצלונה. חסר לנו מזל הערב, אבל אסור לנו לחפש תירוצים. ההפסד כואב כי הייתה לנו ריצה טובה שנעצרה וגם בגלל שזה קרה בברנבאו".

שחקן העבר האגדי של המועדון וחבר ההנהלה אמיליו בוטרגניו היה מדוכדך גם כן: "פספסנו הזדמנות טובה מאוד, אבל החיים ממשיכים וצריך להתאושש מהמכה הזאת. התחלנו הכי טוב שאפשר, אבל ידענו לפני כן שאנחנו פוגשים יריבה ברמה מאוד גבוהה ואסור לנו לעשות טעויות. ה-2:1 שלהם מאוד פגענו, ומ-3:1 כבר היה לנו מאוד קשה לחזור. עכשיו צריך לעבור למשחק הבא, שהוא מאוד חשוב אחרי מה שקרה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully