וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "הניצחון הזה הוא נקודת מפנה עבורנו"

שחקן ברצלונה חגג את הניצחון הענק על ריאל: "שלטנו לחלוטין במשחק". גווארדיולה: "חשבתי שנושפע יותר מהשער של בנזמה"

הספידו אותה, אמרו שהיא מגיעה כאנדרדוגית, שהפסד שלה אולי יעניק את האליפות לריאל מדריד, אבל ברצלונה של פפ גווארדיולה הוכיחה הערב (שבת) בפעם המי יודע כמה בדיוק איזו קבוצה מיוחדת היא. ברצלונה הגיעה מהמקום השני לסנטיאגו ברנבאו, ל'אל קלאסיקו' מול יריבתה השנואה שמוליכה את הטבלה, אבל בשונה מהשבועות האחרונים נראתה ברצלונה בדיוק כפי שנראתה בעונה שעברה, אז זכתה באליפות והכתה בריאל ובאוהדיה עם 1:3 ענק.

אגב, בלאנשי ושחקני ברצלונה לא היה יותר מדי זמן לחגוג והם כבר יצאו ליפן, לאליפות העולם לקבוצות.

מאמן האלופה פפ גווארדיולה היה פשוט מאושר ואמר במסיבת העיתונאים: "ידעתי שנצליח להתאושש מהפתיחה. חשבתי שהשער של בנזמה ישפיע עלינו יותר, אבל זה לא היה כל כך נורא. העברתי את בוסקטס יותר קדימה והתחלנו לייצר שטחים". פפ נשאל האם ההפסד ישפיע מאוד על היריבה הנצחית, ואמר: "אני לא חושב. הם ישחקו את המשחק החסר שלהם, ייצאו לחופשה והם עדיין יהיו היריבים הכי קשים שלנו".

"הניצחון הזה הוא נקודת מפנה עבורנו", אמר בסיום צ'אבי, שהבעיטה הנהדרת שלו שפגעה במרסלו היתה זו שהעלתה את ברצלונה ליתרון 1:2, ממנו היא כבר לא הביטה לאחור. "זה מאוד מוסיף לנו לביטחון", המשיך צ'אבי. "שלטנו לחלוטין במשחק. הפילוסופיה שלנו היא להיות אמיצים, ולא היינו מנצחים כאן עם גישה אחרת".

ססק פברגאס, שכבש את השער השלישי שלמעשה חתם את המשחק, כתב בטוויטר שלו: "זה יום מאוד מיוחד לקבוצה וגם בשבילי אישית, יום שתמיד אזכור. אני מודה לכל האוהדים, עכשיו נוסעים ליפן!!!".

נשיא המועדון סנדרו רוסל השתדל שלא להצית את חילופי הדברים הארסיים שיוצאים לא פעם בסיום משחקים בין הצדדים, ואמר: "המנצח חייב לכבד את המפסיד. אני רוצה לברך את כל אוהדי ברצלונה בעולם. אני גאה בקבוצה ובמאמן, ולמרות שתמיד זו גאווה להיות נשיא ברצלונה, הערב אני גאה במיוחד".

בעיתון "ספורט" היוצא לאור בקטאלוניה, חגגו והפובליציסט נאוס ירו כתב: "אלכסיס וססק, שתי החתמות שהרגו את מדריד. פפ סומך על השחקנים שהוא מביא, לעומתו מוריניו העלה בהרכב רק שחקן אחד שהוא הביא בקיץ, בן ארצו פאביו קואנטראו".

גם בארגנטינה היה מי שחגג את הניצחון של ברצלונה, העיתון "אולה" למשל, שם נכתב: "לכריסטיאנו רונאלדו היו שתי הזדמנויות גדולות, אבל הוא החמיץ. הפורטוגלי שוב הפסיד למסי בדו קרב".


ברצלונה היתה גדולה על ריאל וניצחה 1:3

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully