וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גם ניצחון מכוער הוא ניצחון"

רענן ברנוובסקי

18.12.2011 / 9:30

שביעות רצון במכבי ת"א אחרי ה-0:1 על הפועל פ"ת, למרות ש"המחצית השנייה הייתה קשה לצפייה". ייני: "הליגה לא ברחה"

"גם ניצחון מכוער הוא ניצחון", אמר גורם בכיר במכבי תל אביב והיטיב לבטא את התחושות בקבוצה בסיום ה-0:1 הדחוק על הפועל פתח תקוה אמש (שבת) בבלומפילד. המשחק קטע רצף לא מחמיא של 10 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות ושיחרר המון לחץ בתוך חדר ההלבשה של הקבוצה.

"במחצית הראשונה עוד שיחקנו כדורגל סביר, אבל החצי השני היה חלש להחריד. המחצית השנייה הייתה קשה לצפייה", הוסיף אותו גורם. "המשחק נפתח בצורה אופטימלית עבורנו, הצלחנו לכבוש ראשונים בשלב מוקדם מאוד של המשחק וזה היה אמור להפוך את החיים עבורנו להרבה יותר קלים. משום מה זה לא קרה ואין לנו שום תירוץ או הסבר לכך. אבל למרות הכל, מה שחשוב הוא שסוף סוף ניצחנו".

בעקבות הניצחון התחזק עוד יותר מעמדו של המאמן ניר לוין ונראה שבקרוב תתקבל ההחלטה הסופית בצמרת המועדון למנות אותו למאמן הקבוע עד לסיום העונה. בתוך כך נמשך הליך צירופו של מנהל ספורטיבי, ככל הנראה זר, שיעבוד עם לוין במקביל.

חודשיים לא טעמו בקרית שלום את טעמו המתוק של הניצחון ושחקן בקבוצה התייחס לצורת המשחק של הקבוצה בעיקר לקראת סיום המשחק: "הפסדנו כל כך הרבה נקודות משערים שספגנו בדקות האחרונות, שלא היה אכפת לנו להעיף כדורים והעיקר לא לספוג את שער השוויון".

במהלך המשחק התפתחו דין ודברים בין אלירן עטר למאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו. המאמן טען שעטר קילל אותו, ובסביבתו של החלוץ התפלאו לקרוא את הדברים: "חבל שגילי מנפח את העניין מעבר לכל פרופורציה. אלירן לא קילל ולא דיבר בצורה לא יפה". שחקן במכבי הוסיף: "עטר ספג כניסה חזקה מאחור ולנדאו ניגש אליו ואמר לו 'קום קום מספיק עם ההצגות'. אלירן בסך הכל אמר לו: 'איזה הצגות ? לא ראית את הכניסה ? זה היה מטר ממך'".

קולאוטי יהיה כשיר לאשדוד?

"זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל מכבי תל אביב נמצאת בשלב שהיא פשוט צריכה את הנקודות", אמר הבלם שרן ייני. "הראנו המון אופי, רצון ולחימה. הגענו גם להמון הזדמנויות ויכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. אבל מספיק לנו גם 0:1 ובתור שחקן הגנה, טוב לי שלא ספגנו שער, אני מקווה שניקח מזה גם למשחק הבא".

יניי הוסיף: "אני לא מרגיש שהליגה ברחה לנו. תמיד במכבי אחרי שמפסידים קצת אומרים שאין אליפות ואם אנחנו מנצחים אז שוב אנחנו אלופים - זה לא עובד ככה. קבוצות גדולות מאבדות המון נקודות העונה וקבוצות קטנות נמצאות בכושר טוב. סיימנו עם אירופה ויש לנו זמן להתאושש, לנוח ולבוא רעננים לכל משחק".

הבלם התייחס לניר לוין: "אנחנו כבר רגילים אליו. הוא אימן אותי לפני מספר עונות. אבל זה לא קשור מה השחקנים רוצים, יש מערכת ויש החלטות בהנהלה והם אלה שיחליטו מה יהיה בהמשך. השחקנים הם אלה שמשחקים וברור לנו שאנחנו אחראיים למצב. דיברו על יחסים לא טובים בתוך הקבוצה אבל אנחנו חברים מאוד טובים".

במכבי מקווים להכשיר את רוברטו קולאוטי הפצוע שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, לקראת משחק החוץ באשדוד ביום ראשון הבא. לסגל יחזור גם המגן עומר ורד, שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' הוחלף אמש בדקה ה-40 לאחר שספג מכה בפניו וסבל מכאבים באיזור שן בינה, בה טיפל במהלך השבוע שעבר. ישראלביץ' ביקש מהמאמן לוין להחליפו עוד לפני הפסקת המחצית.

ניר לוין מרוצה: "לקחנו את הנקודות עם הרבה אופי"
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה 0:1
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully