וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "לקחנו את הנקודות עם הרבה אופי"

17.12.2011 / 21:32

ניר לוין מסופק מה-0:1 של מכבי ת"א על הפועל פ"ת: "יש הרבה בעיות מקצועיות". לנדאו התעמת עם אלירן עטר: "שלוין יטפל בו"

ברני ארדוב

בקרית שלום יכולים לנשום לרווחה: מכבי תל אביב הצליחה לרשום הערב (שבת) הישג נדיר כשרשמה ניצחון 0:1 על הפועל פתח תקוה. הצהובים לא ניצחו 11 משחקים ברציפות וסבלו מדעיכה איטית אך בטוחה, אבל הפעם הצליחו לרשום את הניצחון המתוק, שאולי מסמל על התאוששות.

מאז פיטוריו של מוטי איוניר, המאמן המחליף ניר לוין סיים בשתי תוצאות תיקו (מול מכבי נתניה ודינמו קייב) ורשם ניצחון אחד, והקבוצה מציגה יכולת יחסית חיובית. אומנם במחצית השנייה מכבי נלחצה מעט אחורה ולא הרשימה מול האחרונה בטבלה, אבל אולי הניצחון הזה יצליח קצת לאושש את הקבוצה, שאחרי הרבה מאוד זמן סיימה משחק מבלי לספוג.

ברק יצחקי: "בתקופות כאלה צריך לדעת לקחת נקודות"

ניר לוין אמר בסיום: "זה היה קשה מאוד. במקום לעשות את ה-0:2 ואולי אפילו יותר, החמצנו. אנחנו עדיין לא מספיק רגועים, נלחצנו לאחור ולא היינו מספיק שקטים. מה שחשוב הוא שלא ספגנו ושידענו לקחת את הנקודות. בזמנים כאלה, מה שחשוב זה הנקודות, ולקחנו אותן עם לא מעט אופי. יש לנו הרבה מקום לשיפור. בשלושת המשחקים שאני נמצא פה יש כמה סימנים טובים אבל גם כמה בעיות מקצועיות. משחק ההתקפה שלנו ומשחק ההגנה שלנו, ואני מדבר על כל הקבוצה, יש מקום לשיפור. למשל בנוגע לניצול מצבים. טוב לשפר אותם עם שלוש נקודות וביטחון. אני מתחיל להתרגל לזה שיש עבודה, גם חודש קדימה, ועד מתי שיצטרכו אותי אני נמצא פה. אני עם המבט קדימה לשבועות הקרובים ואחרי זה - נראה מה יקרה".

ברק יצחקי הודה בסיום: "זה הלך קשה. בתקופות כאלה צריך לדעת לקחת נקודות. שיחקנו יותר טוב היום, במיוחד במחצית הראשונה. יש קצת לחץ אצל השחקנים, אבל אנחנו נשתחרר על ידי צבירת נקודות. יש לנו רצף משחקים קשה, בראשון יש את אשדוד שהיא קבוצת צמרת לכל דבר. אני מקווה שנצבור את הנקודות כדי לחזור למקום שאנחנו ראויים אליו. לא רוצה להיכנס לסוגיית המאמן, עכשיו אנחנו בתקופה חדשה, וכל מי שנמצא במועדון יצטרך לתת את החלק שלו, ואם זה יקרה אני בטוח שזה יתבטא במגרש".

בסיום המשחק פרצה קטטה בשער 11 בין שני אירגוני האוהדים, האולטראס והשחקן ה-12. כוחות אבטחה שנכחו במקום הפרידו בין הניצים.

במהלך המשחק התפתחו דין ודברים בין אלירן עטר למאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו. המאמן טען שעטר קילל אותו, ובסביבתו של החלוץ התפלאו לקרוא את הדברים: "חבל שגילי מנפח את העניין מעבר לכל פרופורציה. אלירן לא קילל ולא דיבר בצורה לא יפה". שחקן במכבי הוסיף: "עטר ספג כניסה חזקה מאחור ולנדאו ניגש אליו ואמר לו 'קום קום מספיק עם ההצגות'. אלירן בסך הכל אמר לו: 'איזה הצגות ? לא ראית את הכניסה ? זה היה מטר ממך'".

לנדאו: "היה מקום לכרטיס אדום לאלירן עטר"

מנגד, בהפועל פתח זעמו בסיום על השופט איתן שמואלביץ', לאחר שלטענתם לא שרק שני פנדלים ברורים שהיו אמורים להישרק לטובתם. המאמן גילי לנדאו שמר על לשונו בסיום, אך הביע תסכול. "לא רוצה להגיד מילה על השיפוט", אמר לנדאו, "זה לא משמח אותי, וגם בסיבוב הקודם פסלו לנו שערים חוקיים. זה סטנדרטי בכדורגל שלנו, שופטים באים ויש תסמונת הקבוצות הגדולות".

על המשחק עצמו אמר לנדאו: "שחקנים באו היום ושיחקו בלי רגשי נחיתות מול קבוצה עדיפה. אפשר לראות שחסר לנו שחקן בהתקפה. נכנסתי לאתגר הזה ועד עכשיו אנחנו רואים מה קורה לקבוצות שכבר חשבו שלא יקרה כלום עם העונה שלהן. אף פעם לא התביישנו להסתכל לקבוצות גדולות בעיניים, ונעשה חושבים לקראת ינואר. זה לא אני נגד ההנהלה. צריך לחשוב איך ממקסמים את הסגל, ואם לא, עד סוף העונה צריך להשתפר כקבוצה, וגם מבחינת השחקנים".

לנדאו התייחס לתקרית בינו לבין אלירן עטר: "הערתי לשופט. אלירן עטר פנה אליי בצורה לא מכובדת והפניתי את תשומת לב הקוון. אני חושב שהיה מקום שם לכרטיס אדום. אני מאמין שניר לוין יטפל זה. כל הדברים רק צורמים ומפריעים לכדורגל שלנו. מפתיחת הליגה אנחנו במצב קריטי. על מנת לצמצם פערי איכות אנחנו מתאמנים יותר משאר הקבוצות ואני מקווה שזה יצליח".

לנדאו מעוניין שהחלוץ הגיאורגי וחטאנג קברצאקליה ינחת עוד השבוע בקבוצה ויחתום על חוזה, מחודש ינואר ועד תום העונה. החלוץ, כזכור, דורש להגיע לסיכום לפני שינחת להתרשמות ובדיקות רפואיות. המאמן אף רוצה להחתים את הקשר היהודי-צרפתי קווין פריינטה, שהגיש בקשה למשרד הפנים כדי לקבל מעמד אזרח. הבלם רמי דואני יחתום רק אם יתפנה מקום בתקציב.

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully