וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:1 על הפועל פתח תקוה

אחרי 11 משחקים רצופים ללא ניצחון, שער בודד של ברק יצחקי בדקה העשירית סידר לצהובים קצת שקט. פתח תקוה בצרות

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

מכבי תל אביב חגגה הערב (שבת) ניצחון ראשון לאחר 11 משחקים רצופים, כשגברה בבלומפילד 0:1 על הפועל פתח תקוה, שמצידה נותרה אחרונה בטבלה. שער מוקדם ובודד של ברק יצחקי, כבר בדקה העשירית, עשה את העבודה עבור הצהובים, שדילגו לפחות זמנית למקום השביעי.

ברק יצחקי מוסא קונאטה שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער. ברני ארדוב
הצהובים פתחו בסערה וחגגו שער מוקדם. יצחקי, סבן וקונאטה סופסוף נהנים/ברני ארדוב

לדף המשחק

אפס ניצחונות ב-11 משחקים וניצחון בודד ב-16 משחקים. זה מאזן האימה איתו עלתה מכבי תל אביב למשחק הבית הערב בבלומפילד. בשני משחקיו הראשונים של ניר לוין כמאמן הצהובים לאחר פיטוריו של מוטי איוניר, מכבי הראתה שיפור, אבל ספגה שערי שוויון מאוחרים, כולל מתשעה שחקני דינמו קייב ביום רביעי. גם הפעם דקות הסיום היו מלאות בדפיקות לב מואצות בקרב האוהדים בשער 11, שחגגו ניצחון ליגה ראשון מאז ה-23 באוקטובר.

ברק יצחקי עלה חד ונחוש מאוד ובעשר הדקות הראשונות לא הפסיק לנוע ולהגיע להזדמנויות. בדקה העשירית זה גם השתלם לו כשהגבהה של יואב זיו (שלא היה כל כך מדויק מאז תקרית הנעל בסטוק) נחתה על ראשו של החלוץ והוא נגח בעוצמה לפינה כדי להכניע את אוסטין אג'ידה.

גם לאחר השער הצהובים המשיכו לשלוט בנעשה במגרש, כשמנגד פתח תקוה לא ממש הגיעה למצבים, בדרך למשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. המלאבסים, שהתלוננו במהלך המשחק על שני פנדלים שלא נשרקו, שקועים עמוק במקום האחרון בטבלה, עשר נקודות מחוף מבטחים. בסיום כאמור, הקהל הצהוב סופסוף חווה רגעי נחת וכעת מצפה למכבי משחק חוץ קשה מול אשדוד. פתח תקוה תארח את האלופה מכבי חיפה במחזור הבא.

מהלך המשחק

דקה 1: מצב ראשון לצהובים כבר אחרי חצי דקה, כשיצחקי השתחרר בתוך הרחבה אבל בעט חלש לידיים של אג'ידה.

דקה 9: שוב יצחקי מנסה, הפעם מהאמצע ושוב אג'ידה קולט בלי בעיות. מכבי לוחצת, אבל לא מגיעה למצב ממשי.

דקה 10: גול! פעם שלישית - גלידה. בניסיון השלישי של יצחקי בעשר הדקות הראשונות, הוא הגיע ראשון להרמה של זיו ונגח חזק ולפינה. 0:1 לצהובים.

דקה 18: הזדמנות ראשונה לפתח תקוה. בן ארי הגביה, וואסי נותר חופשי ברחבה, אבל שלח את הכדור מעל למשקוף. מהעבר השני, מכבי כמעט כבשה שוב כשסבן העביר למרכז ואלברמן ירה למשקוף.

דקה 26: יצחקי הכניס כדור נפלא לעטר, אבל החלוץ החמיץ מול אג'ידה.

דקה 38: עוד שילוב טוב בין יצחקי לעטר, הסתיים בבעיטה חלשה של האחרון לידיים של אג'ידה. מכבי לא מצליחה למצוא את השני.

מחצית: בירידה לחדרי ההלבשה אירעו חילופי דברים בין אלירן עטר למאמן פתח תקוה, גילי לנדאו, לאחר שהאחרון העיר לעטר במהלך המחצית הראשונה. לנדאו ניגש לניר לוין להתלונן על השחקן.

דקה 47: פתח תקוה עלתה נחושה למחצית השנייה ואנטבי הסתנן לרחבה ובעט שטוח וחזק, לוי קלט.

דקה 57: זיו העלה כדור לרחבה, עטר ניסה נגיחה לא ברורה מול שער ריק ויצחקי בעט כדור, שנהדף מהקו. כעבור חצי דקה, עטר הכין ליצחקי, שאת הבעיטה שלו הפעם הדף אג'ידה.

דקה 61: לוזון הרים היטב מצד ימין, וואסי החופשי לא הצליח לשים את הראש טוב לנגיחה.

דקה 81: אלירן עטר היה חייב לגמור את המשחק, אחרי שהשתחרר ברחבה, אבל מחמישה מטרים הוא שלח את הכדור לשמיים בפעם המי יודע כמה בתקופה האחרונה.

דקה 93: איך הצהובים עוד לא גמרו את המשחק הזה? אחרי ערבוביה ברחבה, קהת גלש לכדור וגילגל אותו לקורה והחוצה.

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, ניבאלדו, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ' (רועי קהת, 41), ברק יצחקי (אלי זיזוב, 79), אלירן עטר, מוסא קונאטה (דור מיכה, 71).

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, פביאן סטולר, דניאל אדו, יגאל אנטבי, אור פישביין (מוחמד נאטור, 70), יניב לוזון (שחר בלילטי, 84), אנדרה קלדיירה, גיא צרפתי, ארמון בן נעים (אייל שן, 80), דומיניק וואסי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully