וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקבלים החלטות נכונות גם אם זה פוגע בשחקנים"

17.12.2011 / 21:05

תיאו פפאלוקאס בלט בניצחון מכבי ת"א על דומז'אלה, בלאט שלם עם ההחלטה לספסל אותו: "ברוב המשחקים העונה ניצחנו"

קובי אליהו

שבוע מוצלח עובר על מכבי תל אביב. הקבוצה של דיוויד בלאט הגיעה לאחר הניצחון הקריטי מול אפס איסטנבול ביורוליג שהבטיח לה את המקום השני בבית ג', והערב (שבת) המשיכו הצהובים לדרוס את היריבות שלהם כשהביסו את דומז'אלה 56:94 במסגרת הליגה האדריאטית. האלופה הישראלית תנסה להשלים ניצחון שלישי בארבעה ימים כשתפגוש מחר את מ.כ הבקעה במסגרת ליגת העל.

"זה מראה על איזושהי התקדמות", אמר דיוויד בלאט לאחר הניצחון המרשים, "כי בפעם האחרונה ששיחקנו בשבת אחרי חמישי באנו בלי הרבה אנרגיות ובסופו של דבר היה משחק מאוד קשה ולמחרת הפסדנו לירושלים. אני מקווה שהיום העובדה שכולם שותפו אותו מספר של דקות נתנה לכולם זמן לנוח כדי שמחר נוכל לבוא בכושר טוב". על לנגפורד, שהיה טוב בשני הרבעים הראשונים אמר המאמן: "לנגפורד בהחלט תורם בשני הצדדים של המגרש. ראיתי ביקורת עליו מהמאמן הקודם שלו בחימקי. אני יכול להגיד שהוא בחור מצויין , בחור שעובד קשה לפני ואחרי האימונים, מאוד רעב, אדם מצויין ושחקן איכותי".

בלאט אף התייחס לתיאו פפאלוקאס ושון ג'יימס, שלא מרבים לקבל דקות העונה, והערב היו מהמצטיינים. "פפאלוקאס וג'יימס היו מצוינים. החבר'ה האלה הם מקצוענים, וזה לא קל למאמן לשתף את כולם. במשחקים צמודים במיוחד צריך לבחור עם מי אתה יכול ללכת כדי לנצח. אבל ברוב המשחקים השנה כן ניצחנו אז כנראה שאנחנו מקבלים את ההחלטות הנכונות, גם אם זה פוגע בשחקן כזה או אחר".

שון ג'יימס, שחגג על הסלובנים אמר בסיום: "דיוויד אמר לנו שהיו לנו כבר משחקים צמודים וקשים, ושהיום נתחיל את המשחק חזק כדי שנעשה ניצחון יפה ונגיע כמו שצריך למשחק מחר מול הבקעה". ג'יימס המשיך ואמר: "היינו מאוד מאוכזבים מעצמנו בתקופה האחרונה ורצינו להחזיר לעצמנו את המומנטום. זה התחיל ביום חמישי והמשיך הערב. למדנו מהניסיון מהמשחק מול ירושלים שהגיע ישר אחרי משחק באדריאטית אבל אני חושב שהפעם יש לנו יותר שחקנים עם רגליים טריות, הדקות חולקו טוב ואני מאמין שנגיע טוב למשחק".

שרלרואה הבלגית, שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב, במחזור האחרון של שלב הבתים ביורוליג, גברה הערב 72:76 על מונס, קבוצתו של אריק שיבק, במחזור התשיעי בליגה הבלגית. דמונד מאלט, המועמד למכבי תל אביב, הוביל את המנצחים עם 23 נקודות, קיילב גרין הוסיף 15. אי. ג'יי. סלוטר הוביל את מונס עם 20 נקודות.

עוד על מכבי תל אביב:

מכבי ת"א לא התקשתה והביסה את דומז'אלה 56:94

אוהד גרינוולד על הבוררות בין מכבי ת"א לג'רמי פארגו

האם דמונד מאלט יצטרף למכבי כבר בימים הקרובים?

וקית' לנגפורד מודע היטב לביקורת שנשמעת נגדו

הליגה האדריאטית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully