וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי תל אביב ייפגשו עם דמונד מאלט

16.12.2011 / 10:03

ראשי הקבוצה מעלים הילוך במגעים לצירוף שחקן שרלרואה. ישוחחו גם עם הקבוצה הבלגית. שייר: "ניצחנו בזכות האנרגיה"

נמרוד סונדרס

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לאחר תקופה לא קלה, במהלכה היא הציגה יכולת נרפית, מכבי תל אביב חזרה לעצמה ובגדול. הצהובים הביסו אתמול את אפס איסטנבול 57:96 והבטיחו את המקום השני בבית ג' של היורוליג בצורה מרשימה.

קברניטי מכבי, שלא היו מרוצים מהכדורסל אותו הציגה הקבוצה בזמן האחרון, הרבו לחייך אמש לאחר המשחק. למרות הניצחון, המאמן דיוויד בלאט המשיך להדגיש שהוא רוצה לצרף גארד ברמה גבוהה, כשהמועמד הבולט הוא רכז שרלרואה דמונד מאלט. לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע הבא מתכננים ראשי מכבי תל אביב לקיים מספר פגישות עם ראשי הקבוצה הבלגית ועם השחקן עצמו, במטרה לנסות לסכם את העברתו. יש לציין כי הפגישות ייתקיימו רק לאחר המשחק בין שתי הקבוצות.

גם ג'ייקוב פולן מביילה האיטלקית עדיין מועמד ובנוסף גם דונטיי דרייפר מועמד לקבוצה, אך הצהובים נתקלים בקשיים להתיר את חוזהו בצדביטה זאגרב.

עם תום המשחק, כינס בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה. ואמר להם בין היתר: "הצגנו הגנה טובה , שיחקנו עם יותר אנרגיה וזה ההבדל. כשמציגים הגנה טוב גם ההתקפה מסתדרת".

דייויד בלו, שקלע ארבע שלשות ב- 15 דקות משחק (בדרך ל-18 נקודות) אמר לוואלה! ספורט: "היה לנו מאוד חשוב לסיים במקום השני ולכן הניצחון הזה מאוד משמעותי לגבינו. אחרי כמה הפסדים ביורוליג רצינו להגיב עם משחק טוב וננסה לפתח ממומנטום שיימשך לשלב הטופ 16. לחץ זה מה שאתה יוצר לעצמך. היו לי זריקות חופשיות שיצרו לי החברים לקבוצה. באופן אישי ניסיתי לשחק באופן רגוע וזה עזר לי להיות מרוכז".

מי שנראה מרוצה פחות אמש הוא הרכז היווני תאו פפאלוקאס, ששיחק שלוש דקות בלבד. במהלך המשחק היווני עודד את חבריו לקבוצה, הרבה לדבר עם עוזר המאמן דרק שארפ, וקם לא אחת תוך כדי המשחק בכדי לסמן בעצמו לחבריו הוראות, אולם בפניו ניכר היטב התסכול הרב ממצבו. גם לאחר המשחק, בעוד יתר השחקנים התמהמהו בחדר ההלבשה , העדיף הגארד היווני למהר לעזוב את ההיכל, כשהוא חומק החוצה מהיציאה האחורית.

כשהקהל קרא בשמו של פפאלוקאס, בלאט העלה התגובה את ג'ון שייר. האחרון אמר: "זה היה משחק גדול עבורנו ומאוד רצינו להשיג את הניצחון. אני חושב שההבדל בין הניצחון הזה לבין ההפסדים שהיו לנו לאחרונה, היה נעוץ באנרגיה שהצגנו ובהגנה. זו הפעם הראשונה לאחר תקופה ארוכה שהיו לנו מספר ימים להתאמן ואני חושב שלא מעט שחקנים הוציאו לפועל דברים בצורה טובה מאוד.

מחר (שבת, 19:00, ערוץ 5 ו-HD) תארח מכבי את דומז'אלה הסלובנית למשחק במסגרת הליגה האדריאטית ושייר, ששיחק אמש ארבע וחצי דקות וקלע שלוש נקודות, אמר: "עוד לא התחלנו לחשוב עליהם. ננוח קצת קודם. אבל בכל מקרה לא משנה מול מי משחקים תמיד מצפה משחק טוב ונגיע דרוכים. נציג את אותה רמת אנרגיה, אין דרך אחרת להשיג ניצחון".


צפו במכבי תל אביב מביסה את אפס איסטנבול 57:96
הסגנון המהיר ניצח עבור מכבי את המשחק נגד אפס
בלאט: ”בקיץ הייתי קונה בשתי ידיים את המקום השני”
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully