וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "בתחילת העונה הייתי קונה את המקום השני"

15.12.2011 / 23:45

מאמן מכבי ת"א חגג את ה-57:96 על אפס, אך הדגיש: "אנחנו צריכים גארד מהרמה הגבוהה". אליהו: "מכוונים הכי גבוה שיש"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מקום שלישי? הצחקתם את מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו הערב (חמישי) 57:96 את אפס איסטנבול, במסגרת המחזור התשיעי של שלב הבתים ביורוליג, והבטיחו באופן סופי את המקום השני בבית ג'. מכבי תל אביב, שחזרה הביתה ליד אליהו אחרי שני הפסדים ברציפות במפעל כולל אחד מביך במיוחד (88:64 לריאל מדריד במחזור שעבר), רשמה ניצחון שישי במפעל והפכה את המשחק האחרון מול שרלרואה לחסר חשיבות.

"אתמול בלילה היתה לי הרגשה מאוד טובה כי היה לנו זמן להתכונן וגם אמרתי שבשבילנו יומיים להתכונן זה כמו ארבעה ימים", אמר דיוויד בלאט עם תום המשחק. "השחקנים שלנו היו מאוד מרוכזים ומחויבים להיכנס למשחק וההופעה שלהם היתה בהתאם. אני מאמן של אימונים ואנחנו קבוצה של אימונים, איך שעובדים יום יום זה גם מה שרואים על המגרש. נתנו משחק מצויין במשחק חשוב שקבע את המקום השני בבית הקשה הזה. אם הייתם שואלים אותי בתחילת הדרך אם אני קונה את המקום השני אז הייתי אומר שכן, בשתי ידיים, כי אני חושב שזה הישג מאוד יפה בהתחשב בכל הדברים שאנחנו עוברים העונה. להבדיל מכל הקבוצות האחרות באירופה אנחנו משחקים ב-3 ליגות, ו-3 ליגות טובות, ובכל זאת סיימנו במצב מאוד טוב".

בלאט התייחס לתפוקה הטובה שקיבל מהקו האחורי שלו הערב, אך שוב הדגיש כי הצהובים יתחזקו בשחקן נוסף: "היום היה יום גדול, אבל אנחנו זקוקים לגארד מהרמה הגבוהה כדי שנוכל להצליח בהמשך. ג'ון שייר הוא שחקן צעיר ומוכשר שלאט לאט ייכנס לרוטציה ואני רואה אותו בהמשך הופך לחלק חשוב במועדון. גם יוגב אוחיון וגם טל בורשטיין הם שחקנים חשובים, וכשהולך להם יותר טוב אז הם מקבלים את הדקות נקודה. אנחנו מחפשים שחקן, נמצא שחקן ונביא שחקן, והוא יהיה שחקן מתאים למכבי ולצרכים שלנו. עד לטופ 16 בטוח שנמצא, 100%".

ליאור אליהו הוסיף: "אמרתי אתמול בראיון לפני המשחק שהיינו בתקופה לא טובה ושמחר (היום), זה זמן טוב לעלות ולתת משחק טוב כמו שצריך. עשינו את זה, ואני מקווה שנצא לדרך עוד יותר טובה. הניצחון היה חשוב היום למקום השני, יש לנו המשך שבוע מאוד מעניין ואני מקווה שיהיה טוב".

אליהו התייחס לעליות והירידות שיש במשחקים של מכבי העונה: "כשמשחקים שלושה משחקים בשבוע אי אפשר לשחק כל הזמן טוב. תמיד יש עליות וירידות, וצריך לדעת לנצח משחקים". על המטרות לקראת המשך העונה: "אנחנו תמיד מכוונים הכי גבוה שאפשר".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully