וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי ת"א הביסה את דומז'אלה 56:94

רגע לאחר שדרסה את אפס איסטנבול ביורוליג, לא התקשתה מכבי ת”א מול דומז’אלה באדריאטית והביסה גם אותה 56:94

בואו לדבר על המשחק בפייסבוק

כנראה שלעליות ומורדות הללו ייאלצו אוהדי מכבי תל אביב להתרגל העונה. רק לפני שבוע עמדה מכבי תל אביב בפני הפסד שלישי ברציפות, ומשבר גדול בפתח. אלא שמאז הדברים השתנו, הצהובים דרסו את אפס איסטנבול ביורוליג, והערב (שבת) המשיכו בדהירה כשהביסו את דומז'אלה הסלובנית 56:94 במסגרת הליגה האדריאטית. מכבי לא יכולה לקחת הרבה מהמשחק הערב, כיוון שהיריבה שלה לא ממש הצליחה לעמוד מולה, ותסתפק בהחלט בכך שהשיגה את הניצחון רק 48 שעות אחרי דריסת הטורקים, ורק 24 שעות לפני שתפגוש בליגה את מ.כ הבקעה המסוכנת.

מי שהיה המוציא לפועל העיקרי עבור מכבי הערב הוא סופוקליס שחורציאניטיס, שפשוט לא נתקל בשום התנגדות בצד ההגנתי של הסלובנים האומללים, ויחד עם קית' לנגפורד, ששמע לא מעט בימים האחרונים שהקבוצה מחפשת אחר שחקן שייכנס לעמדה שלו, הובילו השניים את הבריחה מהסלובנים. גם תיאו פפאלוקאס קיבל את ההזדמנות להוכיח לבלאט שהוא ראוי למעט יותר קרדיט, והרכז היווני החזיר עם ניהול משחק מצויין. עתה תנסה מכבי להשלים שלושה ניצחונות משלושה משחקים כשתפגוש מחר את הבקעה, ולפחות לפי הביטחון העצמי והמומנטום של שחקני האלופה, יש לאבי אשכנזי לא מעט סיבות לדאגה.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם קית' לנגפורד, יוגב אוחיון, דווין סמית', ריצ'ארד הנדרקיס וסופוקליס שחורציאניטיס. דומז'אלה העלתה את סאנדי צ'בולר, דראזן בובניץ', וויקוסלאב פטרוביץ', קלמן פרפליץ' ותומאס בולצ'ינה. הצהובים פתחו מצויין את המשחק, כשקית' לנגפורד משחרר את הניצרה וצולף מחוץ לקשת, ואליהו קבע 2:7. פרפליץ' החזיר בשלשה משלו ופטרוביץ' צימק לנקודה בלבד. שחורציאניטיס נכנס לפעולה ועם סל ועבירה שלו ונקודות של סמית' עלתה מכבי ליתרון 10:19. ג'פטיץ' סוף סוף מצא נקודות עבור האורחים עם שלשה, אבל לנגפורד ואוחיון המשיכו להעניש, ושלשה של בורשטיין עם הבאזר הורידה את המארחים ביתרון 15:29.

בובניץ' ופסאליץ' הצליחו לצמק מעט עבור דומז'אלה בפתיחת הרבע השני, והריצו את הסלובנים ל-5:13, והורידו את הפיגור ל-10 בלבד. מכבי הלכה פנימה אל שחורציאניטיס אותו לא הצליחה דומז'אלה לעצור. הסנטר חפר בצבע, השיג נקודות, ובהתקפה הבאה קבר סל ועבירה בלתי ספורטיבית שסייעה לצהובים לעלות ליתרון 19. הסלובנים לא הצליחו למצוא את הטבעת במשך דקות ארוכות, הרבו לאבד, ורק שלשה של ג'פטיץ' הצליחה לשמור את האורחים בטווח ראייה, כשהם ירדו אל חדרי ההלבשה בפיגור 49:33.

שחורציאניטיס המשיך להיות הבעיה המרכזית של דומז'אלה גם בפתיחת הרבע השלישי, ושלשה נדירה יחסית של פפאלוקאס העלתה את מכבי תל אביב ליתרון 36:56. הרכז היווני נתן דקות מוצלחות והניע מצויין את ההתקפה הצהובה, תוך שהוא מעלה במו ידיו את הקבוצה ל-26 הפרש. ג'פטיץ' המשיך להיות היחידי בשורות דומז'אלה שפגע מחוץ לקשת, ויחד עם נקודות של גיי הצליח לצמק מעט, אבל מכבי פירקה את ההגנה הסלובנית עם צמד מתפרצות שהסתיימו בדאנקים של הנדריקס וג'יימס. המומנטום נותר בצד הצהוב, גיי איבד עוד כדור, וג'יימס הוריד את מכבי ביתרון 46:71 לפני הרבע האחרון.

ג'יימס המשיך לעשות צרות לאורחים, שחורציאניטיס לא מצא אף אחד שיוכל לעצור אותו בהתקפה, וג'יימס העלה את המארחים ליתרון 49:80. ג'פטיץ', מי אם לא, צלף שלשה עבור האורחים, אבל לא קיבל שום סיוע מחבריו, לא בהגנה ולא בהתקפה, בעוד ג'יימס בדאנק נוסף קבע 52:84. האורחים המשיכו לנסות לצמק, אבל פשוט לא הצליחו לחבר מהלכים זה לזה, וג'יימס המשיך לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, בעוד מכבי הגדילה את היתרון שלה בגארבג' טיים, לשמחת האוהדים המקומיים בהיכל.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 21, שון ג'יימס 19 (8 מ-10 מהשדה) , קית' לנגפורד 12, דווין סמית' 8, תיאו פפאלוקאס 8 (8 אסיסטים), ריצ'ארד הנדריקס 8 (5 ריבאונדים, 4 חסימות) דייויד בלו 5, טל בורשטיין 5, יוגב אוחיון 3, ג'ון שייר 2, גיא פניני 2.

בלטו בדומז'אלה: דיאן ג'פטיץ' 17, תומאש בולצ'ינה 11.

עוד על מכבי תל אביב:

אוהד גרינוולד על הבוררות בין מכבי ת"א לג'רמי פארגו

האם דמונד מאלט יצטרף למכבי כבר בימים הקרובים?

וקית' לנגפורד מודע היטב לביקורת שנשמעת נגדו

הליגה האדריאטית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully