וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "אני יודע שאני סופג לא מעט ביקורות"

17.12.2011 / 12:38

הגארד של מכבי תל אביב לא מתרגש ממה שאומרים עליו: "אני לא נפגע. בין אוהדים לקבוצה לפעמים יש יחסי אהבה שנאה"

לאחר שהשיגה ניצחון חשוב ביורוליג על אפס איסטנבול והבטיחה את המקום השני בבית, תפגוש הערב (שבת, 19:00, ספורט 5, 5HD) מכבי תל אביב את דומז'אלה בליגה האדריאטית. קית' לנגפורד מבהיר כי הקבוצה תגיע באותה רמת דריכות, כפי שמצפים מהקבוצה, וסיפר לוואלה! ספורט: "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ולהמשיך לנצח את דומז'אלה בליגה האדריאטית. אנחנו צריכים להיות עקביים ומקצועיים ולהביא מולם, כמו במשחק היורוליג האחרון, הרבה אנרגיה בכדי לעשות את העבודה".

לנגפורד ממאן להתרגש מהביקורת נגדו בשבועות האחרונים, והסביר: "היו לנו כמה שבועות פחות טובים, ובאופן אישי רציתי לדאוג שנמשיך לשחק באותה דרך. אני יודע שאני סופג לא מעט ביקורות ומודע שביקרו אותי לא אחת ,סיפרו לי על כך לא מעט אנשים. זה לא מעציב אותי כי זה חלק מהמשחק, צריך לדעת לקבל גם ביקורות. אני לא נפגע, גם אני אוהד של קבוצת פוטבול בארה"ב ואני מבין את האוהדים. בין אוהדים לקבוצה לפעמים יש יחסי אהבה שנאה, אבל בסופו של דבר כולם רוצים לראות את הקבוצה מצליחה וזה הדבר החשוב".

הגארד סבור כי "הסוד לניצחון על אפס היה בזמן שהיה לנו להתכונן למשחק. עשינו הכנה כפי שצריך, היו לנו יומיים להתכונן למשחק הזה מול אפס, היה לנו את הזמן להיות מוכנים למשחק. רצינו להגיע ביחד, להיות מרוכזים ולוודא שאנחנו מנצחים, וכך עשינו. היה לנו חשוב לסיים במקום השני והצגנו משחק אנרגטי, הקהל תמך בנו. המפתח היה בהגנה. אם הרגשתי לחץ בתקופה האחרונה עם ההפסדים? אולי אחרים הרגישו, אבל מבחינתי זה חשוב להגיע בכל יום ולנתב הכל כדי לעבוד, לשמור על עקביות ולהמשיך כך.

"גם לפני המשחק אמרתי בראיונות שאנחנו צריכים להיות מקצועיים ולעשות את העבודה שלנו מבחינת התרגילים", המשיך לנגפורד. "אני חושב שכולם עושים את זה ועכשיו אנחנו צריכים להראות עקביות ויציבות לאורך כל העונה".

דמונד מאלט בדרך למכבי תל אביב

ליאור אליהו: "עמדנו בלחץ כמו שצריך"

ליאור אליהו נכלל בחמישיית השבוע ביורוליג

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully