וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "עמדנו בלחץ כמו שצריך"

16.12.2011 / 22:25

הפורוורד מרוצה מהניצחון על אפס איסטנבול ביורוליג ומוכן לדומז'אלה באדריאטית (ש', 19:00, ספ'5 ו-HD): "נגיע נחושים"

לאחר שהשיגו ניצחון חשוב ביורוליג מול אפס איסטנבול והבטיחו את המקום השני בבית, קיבלו היום (שישי) שחקני מכבי תל אביב חופשה קצרה. מחר בבוקר ישובו השחקנים להתאמן ולצפות בווידאו ביריבה לקראת המשחק בליגה האדריאטית, מול דומז'אלה.

מכבי תל אביב הפסידה את המשחק האחרון בליגה האדריאטית, אולם אין לצהובים כוונה להפסיד בפעם השניה ברציפות במסגרת זו. "גם ביום ראשון יהיה לנו משחק מול הבקעה. צריך להירגע ולהתכונן ביום שבת בבוקר כפי שצריך למשחק הזה", אומר ליאור אליהו לוואלה! ספורט. "אחרי שניצחנו ביורוליג ניתן את כל תשומת הלב בכדי להתכונן למשחק מול דומז'אלה. נתכונן למשחק ונגיע נחושים", מבטיח אליהו.

אליהו, שסיים את המשחק אמש מול אפס איסטנבול עם 16 נקודות, מקנה חשיבות רבה לניצחון שהושג: "זה היה משחק חשוב מאוד. האמת שהיה הרבה לחץ לפני המשחק הזה, אבל עמדנו בו. אני לא זוכר מחצית כזאת כמו המחצית השנייה שהייתה לנו מול הטורקים בעונה הזאת בנוקיה. למה הפסדנו פעמיים? שיחקנו אז פחות טוב. אין לי הסבר, מעבר לדברים מקצועיים. ברור לי שמול אפס שיחקנו הרבה יותר אגרסיבי וחזק. הצגנו הגנה חזקה לאורך כל המשחק. מבחינת קלעים זה לא משנה כמה נקודות עשיתי, כל פעם מישהו אחר יקלע יותר, אנחנו קבוצה. אנחנו קבוצה ארוכה בפן ההתקפי".

גם אליהו מודה כי "זה ברור לכולם שהיה הרבה לחץ. היינו אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג. אם החמצנו את המקום הראשון בבית, בטח לא התכוונו לוותר על המקום השני, אבל עמדנו במשחק כפי שצריך".

דומז'אלה הסלובנית היא אחת הקבוצות החלשות בליגה האדריאטית, כשלזכותה שני ניצחונות בלבד העונה. את הליגה המקומית שלה היא מוליכה עם תשעה ניצחונות, אך ההפסד היחיד שלה הגיע לפני שלושה ימים כשהפסידה למאריבור.

ג'רמי פארגו מול מכבי תל אביב: הסיפור המלא על המאבק

מכבי תל אביב האיצה את המגעים עם דמונד מאלט

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully