וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי באקס: העיקר הבריאות

יובל שפירא

20.12.2011 / 7:30

מחממים את הפרקט: אחרי שהייתה אשתקד הקבוצה הכי גרועה בהתקפה, מילווקי חייבת את בוגוט וג'נינגס בכושר כדי לפנטז על פלייאוף

ברנדון ג'נינגס, מילווקי באקס. AP
ההגנה מעולה, ציון 0 להתקפה/AP

מאזן בעונה שעברה: 47:35

סיימה את העונה: מקום תשיעי במזרח, ובצד הלא נכון של המרוץ לפלייאוף.

מה מי מו

חמישייה: ברנדון ג'נינגס, סטיבן ג'קסון, קרלוס דלפינו, לוק רישארד מ'בה מוטה, אנדרו בוגוט.

ספסל: בנו אודריך, דרו גודן, לארי סנדרס, שון לוינגסטון, ארסן איליאסובה, ג'ון ברוקמן, טוביאס האריס, מייק דאנליבי, ג'ון לאור.

מאמן: סקוט סקיילס. עונה רביעית במילווקי ועונה 12 בליגה.

מועמד לפריצה:

כמה שמות מגניבים יש במצבת הגבוהים של מילווקי. אבל מעל כולם עומד בגאון מ'בה מוטה. השם המגניב ב-NBA? צ'ק. בן לשושלת מלוכה? צ'ק. השומר הכי טוב בקבוצה על עמדות ארבע ושלוש? צ'ק. יודע לקלוע סל? (דממה). לבאקס רשימה של פורוודים שמתקשים לשים כדור בסל, ולא בכדי הם קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה. הקיץ קיבל מ'בה מוטה הארכת חוזה שתשאיר אותו במילווקי בארבע השנים הקרובות, ואפשר לשים עליו את הכסף כשחקן בעל הסיכוי הגדול ביותר להשתפר. התקווה של הבאקס הייתה להשתפר מספיק בחלק ההתקפי למרות ההישארות שלו, אבל בפועל הם חייבים שהוא יפסיק להיות נטל התקפי, כי הקו הקדמי חייב לייצר יותר נקודות. האתלטיות כבר שם, ואם הוא יצליח לתרגם אותה לסלים קלים ליד הטבעת, לצד העזרה התקפית של סטיבן ג'קסון, נוכל להגיד שוב בראש מורם – Fear the Dear!

אקס-פאקטור:

שני גורמים עיקריים יקבעו את העונה של מילווקי. הבריאות של בוגוט ואחוזי הקליעה של ג'נינגס. קבוצה גבולית מבחינת כישרון לא יכולה להרשות לעצמה שהשחקן שהכי קרוב למעמד אולסטאר יעדר כל כך הרבה מהמגרש. קבוצת התקפה חלשה כל כך לא יכולה להרשות לעצמה רכז שקולע בפחות מ-40 אחוז. הבאקס לא יכולים להרשות לעצמם שבוגוט יהיה מעורב פחות הגנתית מטעמי בריאות, או שג'נינגס יזרוק פחות רק כדי שיוכל גם להחטיא פחות – בעונה קצרה היא צריכה ששניהם יהיו בריאים ויקלעו באחוזים בריאים.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: ההגנה ממשיכה להיות בטופ שלוש בספיגת נקודות, בעוד ההתקפה משתפרת עוד קצת, משמע הבאקס קולעים מעט אך סופגים מעט יותר. לארי סנדרס וטוביאס האריס מתגלים כיותר משם מגניב, דאנליבי ובוגוט נשארים בריאים, כאשר האחרון סוף סוף מצדיק זימון לאולסטאר. הבאקס מותחים את מיאמי בסיבוב הראשון לשבעה משחקים, ובריאיון לאחר המשחק לברון מודיע – הבאקס היא קבוצת ההגנה הכי טובה שיצא לנו לפגוש, הלוואי ויכולנו להחליף את כריס בוש בלארי סנדרס.

תסריט פסימי: ג'נינגס הוא אוברייטד, בוגוט, כסנטר קלאסי שנבחר ראשון בדראפט, נראה יותר כמו גרג אודן מאשר דוויט האוורד, וההגנה של הבאקס מתגמלת אותנו בתוצאות של יורוליג. בזכות נמושות המזרח הבאקס נלחמים עד הרגע על מקום בפלייאוף מול יציעים ריקים לגמרי, רק כדי לגמור את העונה בצד הפחות מנחם של הלוטרי.

תחזית: במזרח עמוק יותר, עם הכוח העולה בניו ג'רזי ועם ההתחזקות של אינדיאנה, מילווקי תתקשה להידחק לפלייאוף. עם כל הסימפטיה למילווקי, הבק-טו-בק-טו-בק לא ישאיר סיכוי לקבוצה מועדת לפציעות שכזו. למזלה, או לצערה, היא עדיין מספיק טובה לסיים בדיוק איפה שסיימה בעונה שעברה, 9-10 במזרח. לאחר שמחפפים את גודן באמנסטי, מתפנים למשימה הרגילה והבלתי אפשרית – לשכנע את אחד מהשחקנים חופשיים להגיע למילווקי.

שיקגו מאמינה בהגנה

קליבלנד בונה עצמה מחדש

דטרויט עדיין נראית תקועה

אינדיאנה הולכת להפתיע אתכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully