וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "צריך לבטוח במה שהצוות המקצועי עושה"

15.12.2011 / 8:15

גארד מכבי תל אביב מודע לבעיות אך מבטיח: "השיפור צריך להגיע מהשחקנים, לשמחתי האליפויות לא מוכרעות בדצמבר"

אחרי שריאל מדריד הבטיחה אמש (רביעי) סופית את המקום הראשון בבית ג' בזכות הניצחון על פרטיזן בלגרד, תנסה מכבי תל אביב להימנע הערב מהפסד שלישי ברציפות ביורוליג כשתארח את אפס איסטנבול במשחק גורלי עבורה במאבק על המקום השני.

באימונים האחרונים התמקד דיוויד בלאט במשחק ההתקפה של קבוצתו, אך לקראת המפגש עם הטורקים הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים לא להזניח גם את הפן ההגנתי והדגיש: "כל ריבאונד חשוב, וכך גם ההגנה שהיא המפתח".

"זה משחק מאוד חשוב לנו מבחינת היורוליג", אמר קית' לנגפורד. "זה לא סוד שאנחנו רוצים לסיים במקום השני, ואנחנו רוצים לנצח במיוחד לאור העובדה שאנחנו משחקים בבית שלנו. התכוננו טוב מאוד באימון אתמול, אני חושב שהקבוצה מוכנה".

על היכולת הנרפית של הקבוצה לאחרונה אמר לנגפורד: "באופן אישי, אני לומד וזו חוויה, אבל באופן כללי יש כמה גורמים להפסדים שלנו. אנחנו עדיין בתהליך הסתגלות לכך שפארמר עזב, והשחקנים צריכים להסתגל לזה. היינו צריכים למצוא את המשחק שלנו כי הקצב, המהירות והמשחק שלנו השתנה בלי פארמר, כך שאנחנו עדיין מתאימים את עצמנו. אבל לשמחתי האליפויות אינן מוכרעות בדצמבר, אז יש לנו עוד זמן".

לשאלה האם הרוטציה של בלאט פוגעת בביטחונם של השחקנים ובשטף המשחק ענה האמריקאי: "באימונים אנחנו משחקים אחד עם השני הרבה ומספיק, לכן אנחנו מכירים אחד את השני ואת השילובים השונים אז זה לא משנה מה הרוטציה. אנחנו חייבים לבטוח במה שבלאט והצוות המקצועי עושים".

"השיפור במשחקים מעתה צריך להגיע מהשחקנים", הוסיף לנגפורד. "זו האחריות שלנו להתעלות ולשמור על אותה רמת אינטנסיביות . אנחנו צריכים להיות מקצוענים, לבוא לפני האימון, להתאמן כמו שצריך, ואם צריך להתאמן אפילו אחרי האימונים. הצוות המקצועי משקיע יותר ממאה אחוזים בכל משחק וכך גם אנחנו צריכים".

עם זאת, גם לנגפורד מודה: "יש לנו בעיה בהתקפה שלנו. לפעמים השחקנים מרגישים שהזריקות נכונות אבל הקליעות לא נכנסות. לכן כל שחקן צריך לעבוד לבדו עוד על הקליעה. בתקווה שבמאמץ ראוי ומשותף הבעיות יסתדרו בסופו של דבר מעצמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully