וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הבטיחה את המקום הראשון בבית ג'

הבלאנקוס עשו את העבודה עם 83:101 מול פרטיזן. צסק"א גברה על פנאתינייקוס, רות'בארט הצטיין בהפסד לובליאנה

שני מחזורים בלבד נותרו לסיום הסיבוב הראשון ביורוליג, ולא מעט קבוצות עדיין נאבקות על 16 המקומות שיובילו אותן לשלב הבא. הערב (רביעי) נפתח עם משחק ענק בין שתיים מהקבוצות שרבים צופים שיגיעו עד לפיינל פור העונה, כשצסק"א השיגה ניצחון מרשים בבית על אלופת אירופה, פנאתיינקוס 75:91. באותו בית, גברה מלאגה בחוץ על קיי.קיי זאגרב 67:82 ומנעה ממנה אפשרות להעפיל לשלב הבא. בבית ג', הבטיחה כצפוי ריאל מדריד את המקום הראשון כשגברה 83:101 על ריאל מדריד, בעוד מילאנו דרסה את שרלרואה 53:88 ושמרה על הסיכויים להעפיל. בבית ד' גברה גלאטסראיי על לובליאנה ורוברט רות'בארט (שהצטיין) 59:80 והבטיחה את מקומה בטופ 16, בעוד בבית א' קאחה לבוראל הביסה קאחה לבוראל את נאנסי 55:90.

בית א'

קאחה לבוראל - נאנסי 55:90

המארחים התקרבו מאוד להבטחת כרטיס לטופ 16, אבל יצטרכו לעשות את העבודה במחזור האחרון בדרבי הספרדי מול בילבאו, כשיהיו חייבים ניצחון ב-4 הפרש ומעלה. נאנסי לעומת זאת נפרדת מהיורוליג, ועושה זאת בצורה די מביכה. כבר ברבע הראשון נקבע הטון כשקאחה עלתה ליתרון דו ספרתי שצמח עד 21 הפרש במחצית. אם זה לא היה מספיק גרוע עבור הצרפתים, הגיעה ריצת 9:29 ברבע השלישי שהעלתה את קאחה ליתרון 28:71 מביך, ומשם הצליחו הצרפתים רק לצמק. מירצה טלטוביץ' הוליך את קלעי קאחה עם 22 נקודות וקיבל עזרה מבראד אולסן שתרם 14. קני גרגורי הוליך את נאנסי עם 15.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 75:91

הרוסים שעדיין חסרים את אנדריי קירילנקו ושכבר הבטיחו לעצמם את המקום הראשון בבית נותרו יחד עם ברצלונה עם מאזן מושלם, אבל חשוב מזה, שלחו חתיכת מסר עם ניצחון ענק על קבוצתו של אוברדוביץ'. סטיבן סמית' ודיוויד לוגן פתחו טוב עבור אלופת אירופה והעלו אותה ליתרון מוקדם, אבל אז התעורר אלכסיי שבד המצויין, ועם ארבע שלשות ענקיות הקפיץ את הקהל המקומי. הירוקים לא נשברו, ואל ההפסקה ירדו שתי הקבוצות צמודות זו לזו, כשהלוח מראה 47:47.

או אז התעורר ננאד קרסטיץ', ויחד עם שבד וחרייפה הטיס את צסק"א ל-14:28 נהדר ברבע השלישי ממנו לא הביטו לאחור. ננאד קרסטיץ' הוליך את קלעי צסק"א עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשאלכסיי שבד (4 מ-6 לשלוש ו-5 אסיסטים) ו-ויקטור חרייפה (7 ריבאונדים) הוסיפו 16 נקודות כל אחד. את פנאתינייקוס הוליך יאן ווגיוקאס עם 17 נקודות, סטיבן סמית' קלע 11.

קיי.קיי זאגרב - מלאגה 82:67

זאגרב, שהגיעה במומנטום חיובי אחרי שגברה בשבת על מכבי תל אביב ידעה שהפסד יסגור עבורה את סיפור היורוליג, ופתחה מצויין בדרך ליתרון 2 בסיום הרבע הראשון. אלא שאז התחילה הבריחה של האורחים. ברני רודריגז הפציץ מחוץ לקשת, ג'ואל פרילנד היה בכל מקום, ומלאגה טסה עד יתרון 15 ברבע האחרון, ממנו לא הצליחה זאגרב לחזור. פרילנד הוליך את קלעי מלאגה עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, לוקה זוריץ' הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים. קרונוסלאב סימון הוליך את קלעי זאגרב עם 16 ו-7 ריבאונדים.

בית ג'

ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד 83:101

הבלאנקוס המשיכו את המומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב, ועם הניצחון הקליל על פרטיזן הבטיחו לעצמם את המקום הראשון בבית, וקבעו כי המשחק של מכבי מול אפס איסטנבול יהיה רק על המקום השני. ג'ייסי קארול הרג את האורחים מחוץ לקשת בפתיחה, ויחד עם ניקולה מירוטיץ' הטיס את ריאל ליתרון 15:27 כבר אחרי עשר דקות. הספרדים לא עצרו גם ברבע השלישי וטסו ל-7:17, עלו ל-25 הפרש, ומשם כל שנותר לפרטיזן הוא לצמק מעט, ולהתחיל לשמור כוחות לקראת מלחמת העולם מול מילאנו במחזור האחרון. קארול הוליך את קלעי ריאל עם 22 (4 מ-6 לשלוש), ומירוטיץ' הוסיף 20 ואסף 8 ריבאונדים. מילאן מצ'באן הוליך את קלעי פרטיזן עם 16.

מילאנו - שרלרואה 53:88

האיטלקים התעשתו ברגע האחרון עם ניצחון חשוב על הבלגים, נותרו בחיים, והכרטיס האחרון מבית ג' לטופ 16 יוענק רק במחזור האחרון למנצחת בין מילאנו לפרטיזן, כשהאיטלקים צריכים ניצחון ב-4 נקודות ומעלה. שרלרואה לא ממש הגיעה למשחק הערב, כששלשות של דרו ניקולס ויכולת מצויינת של עומאר קוק הובילו את המארחים ליתרון 18 במחצית. האורחים עוד ניסו לחזור, אבל ריצת 6:16 של האיטלקים בפתיחת הרבע השלישי, ו-7:23 ברבע האחרון קבעה ניצחון ענק למילאנו. לאון ראדוסביץ' הוליך את קלעי מילאנו עם 17 (7 מ-8 מהשדה). לשרלרואה קלעו יירי וולש ואנדרה רידיק שקלעו 12 כל אחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ד'

גלאטסראיי - לובליאנה 59:80

האורחים איבדו כל סיכוי להעפיל לטופ 16, וינסו לסיים את שלב הבתים עם ניצחון במחזור הבא. נקודת האור של הסלובנים היתה לא אחר מאשר רוברט רות'בארט, שרשם את משחק השיא שלו ביורוליג עם 18 נקודות. לובלאינה דוקא היתה במשחק בפתיחה, בעיקר בזכות הישראלי וירדה אל המחצית בפיגור 4 בלבד, אבל ריצת 9:20 של הטורקים ברבע השלישי הקפיצה את ההפרש ל-15, ומשם האורחים כבר לא הצליחו להתקרב. גלאטסראיי מבטיחה לעצמה את המקום בשלב הבא, רגע לפני שהיא פוגשת את ברצלונה במחזור האחרון. יאקה לאקוביץ' הוליך את קלעי הטורקים עם 16 (4 מ-4 לשלוש), דיון תומפסון הוסיף קלע 21 ללובליאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully