וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

12.12.2011 / 0:42

מאמן בני יהודה התמוגג מה-0:3 על בית"ר: "לא היינו רגועים לפני המשחק, מקווה להמשכיות". אדרי: "ניצחון ששחרר הרבה לחץ"

כמה שמחה שררה בחדר ההלבשה של בני יהודה הערב (ראשון), כאשר הכתומים הביסו 0:3 את בית"ר ירושלים ויצאו סוף סוף מהתקופה הקשה אותה חוו לאחרונה בליגה. "אשקר אם אומר שהיינו רגועים לפני המשחק, התוצאות לא נתנו לנו להירגע", הודה מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס בסיום. "אני שמח שהיום חזרנו לשחק כדורגל טוב ולנצח. זה המשחק הטוב ביותר שהיה לנו, נקווה שנייצר המשכיות. התקופה האחרונה גרמה לירידת ביטחון אצל השחקנים, אבל אני שמח שהיום זה השתחרר. מהדקה הראשונה ראו מי הקבוצה הטובה יותר. אני מקווה שנצליח להביא את מי שצריך בינואר. בליגה הזו, שני משחקים טובים ואתה למעלה".

המגן עוז ראלי שמתחתן ביום שלישי לא יכול היה לבקש לעצמו מתנה טובה יותר ואמר: "סוף סוף ניצחון, אחרי שבעה מחזורים. במיוחד לפני החתונה, אפשר לחגוג כמו שצריך. אנחנו לא צריכים להסתכל אחורה, בני יהודה נמצאת בצמרת בשנים האחרונות ומגיעה לאירופה, אנחנו עוד בהתחלת הדרך ונרצה לעלות כמה שיותר בטבלה, חשוב שתהיה המשכיות ומעכשיו נסתכל רק לכיוון מעלה".

הקפטן כפיר אדרי הוסיף: "הניצחון חשוב מאוד, קודם כל מבחינת צבירת הנקודות, אבל גם מהבחינה של שחרור הלחץ. אנחנו לא רגילים לכל כך הרבה זמן ללא ניצחו וזה שחרר הרבה לחץ. אני מקווה שהמשחק הזה יתן לנו ביטחון להמשך כי איבדנו הרבה נקודות". אדרי נשאל מה לדעתו עשה הבדל בין הערב למשחקים הקודמים והשיב: "אי אפשר להצביע על משהו מסוים שגרם לתקופה הרעה, אולי קצת חוסר מזל. מוקדם לדבר על סוף העונה, יש עוד הרבה נקודות בקופה, אנחנו כרגע אחרי תקופה רעה וזה יהיה יומרני להגיד שאנחנו רוצים לאירופה. אנחנו רוצים להחזיר את הנקודות שאיבדנו, יש לנו כמה משחקים בבלומפילד ובדרך כלל בבלומפליד הולך לנו. נקווה שבסיבוב השני ניקח יותר נקודות".


ובבית"ר ירושלים: מהומות גדולות של האוהדים
בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully