וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אני מתבייש בשחקנים ובעצמי"

מאמן בית"ר לשחקניו אחרי התבוסה לבני יהודה: "אף קבוצה שלי לא נראתה ככה". 17 אוהדים נעצרו, עשרות כסאות נעקרו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים יכולה להתכונן לקרבות נגד הירידה. הקבוצה של יובל נעים קיוותה לסיים את הסיבוב הראשון בליגת העל עם טעם טוב, אך הפסידה הערב (שבת) 3:0 לבני יהודה, שמצידה יצאה מהמשבר העמוק אחרי שלושה הפסדים רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון, בזכות צמד של פדרו גלבאן (31 ו-45 בפנדל) ושער עצמי של אנדיי פיליאבסקי (87). בית"ר ירושלים נותרה עם ההתקפה הגרועה בליגה (10 שערים בלבד) והיא רק במקום ה-12 עם 15 נקודות, ארבע מעל הקו האדום. במחזור הבא: קרב הישרדות של ממש מול הפועל באר שבע.

כיסאות שרופים באצטדיון בלומפילד. קובי אליהו
אוהדי בית"ר הוציאו את כל התסכול על הכיסאות בבלומפילד/קובי אליהו

אצל אוהדי בני יהודה הורדו במהלך המשחק שלטי המחאה נגד יוסי אבוקסיס, בבית"ר הישועה לא נראית באופק. האוהדים שרפו ועקרו כסאות ביציע במהלך המשחק, ולא נראים כמי שמשלימים עם העובדה כי קבוצתם תילחם העונה על חייה. גם בתום המשחק התעמתו מספר אוהדי בית"ר ירושלים עם כוחות המשטרה מחוץ לאצטדיון. 17 מהם נעצרו ונלקחו לחקירה. שניים מהם יובאו להארכת מעצר.

אחד מהם, ששרף כיסאות ביציע, מורחק מהמגרשים ובמשטרה התלוננו שרשימת האוהדים המורחקים הגיעה אליהם רבע שעה בלבד לפני שריקת הפתיחה. שני מאבטחים נפצעו גם הם במהומה, אחד הוכה בראשו בעזרת מוט ואחד בתגרה עם אוהדי בית"ר ביציע. משקיף ההתאחדות ציין בדו"ח הרשמי התפרעות המונית, עקירת כיסאות (כ-200 כיסאות נעקרו), למעלה מ-10 אוהדים עצורים ומאבטח אחד שנפגע בראשו מחפץ שנזרק.

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין שמודע למצבה הקשה של הקבוצה אינו מוכן לקחת סיכון ולהמתין עד פתיחת מועד ההעברות בחודש ינואר, וצפוי לבקש שיחה דחופה עם בעלי הקבוצה ארקדי גאידמק כדי לבקש תשובה ברורה האם הוא מתכוון להשקיע כסף לחיזוק הקבוצה. במידה וזה לא יקרה, יפנה קורנפיין לאפיקים אחרים של תורמים, או גיוס כספים בכל דרך שהיא על מנת לחזק את המועדון בינואר.

חילופי דברים נרשמו במחצית המשחק, בחדר ההלבשה לפני העליה לכר הדשא, כשעמית בן שושן אמר לקובי מויאל: "אם אתה חולה אל תעלה לשחק". מויאל השיב: "אתה צודק, עדיף שאני לא אשחק, גם ככה אתם לא מעריכים את זה שאני עולה חולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יובל נעים לשחקנים: "קחו את עצמכם בידיים"

השחקנים והצוות המקצועי היו 40 דקות בחדר ההלבשה, יובל נעים אמר לשחקנים: "אין מה לעשות, חייבים להרים את הראש. נוכל לצאת מהמצב הזה רק אם נהיה כולם ביחד. הפסדנו בקרב, אבל לא במלחמה. ברור שנראנו ביזיון היום וכולנו חלק מזה, אבל הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה להרים את הראש ולראות איך מתעוררים מול באר שבע. מה שהיה פה היום היה ביזיון. ביזיתם את המועדון, האוהדים ואותי. אתם צריכים להבין שבית"ר ירושלים זה לא עוד מועדון.

"אני מצפה מכל אחד לקחת את עצמו בידיים ולתת הרבה יותר מעצמו. אין לי בעיה ללכת אם אני הבעיה, אבל אני לא חושב שאני הבעיה כי אף קבוצה שלי לא נראתה כך אף פעם. אתם צריכים להיות ביחד, לתת גב אחד לשני ולשמור אחד על השני. תבינו באיזה מועדון אתם נמצאים, יש שחקנים שהיו עושים הכל כדי לשחק במועדון הזה". עוד לפני שיובל נעים שוחח עם שחקניו, הוא שוחח עם איציק קורנפיין, שתמך בו וחיזק אותו ואמר לו שיעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה בינואר.

לכלי התקשורת אמר נעים בסיום: "התחושה קשה מאוד. אני מתבייש במה שהיה היום. אני מתבייש גם בעצמי, לא רק בשחקנים, ומצטער עבור הקהל.שחקנים צריכים להבין שברגע שהם לובשים את החולצה של בית"ר הם צריכים לתת את הכל, זה לא קרה היום. ידענו שתהיה עונה קשה, אבל לא ידענו עד כמה. הקבוצה הזו זקוקה נואשות לחיזוק, וכל מי שבית"ר יקרה לו צריך לבוא ולהירתם למשימה. אני מקווה שנראה הרבה יותר טוב מול באר שבע בשבת".

נעים המשיך: "עד הגול הראשון היינו שווים לבני יהודה, אבל תמיד אחרי הגול הראשון יש אצלנו נפילת מתח גדולה. זה היה משחק חלש מאוד שלנו. ידענו מראש שנהיה קבוצת תחתית, זה לא חדש מבחינתנו. אני אעשה את המקסימום עבור המועדון הזה, איציק קורנפיין ואני רואים את הדברים עין בעין".

בני יהודה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully