וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה גברה 0:3 על בית"ר ירושלים

הכתומים יצאו מהמשבר מול בית"ר. גלבאן שבר בצורת עם צמד (31, 45 בפנדל), פיליאבסקי השלים בשער עצמי אומלל (87)

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

בני יהודה עצרה הערב (ראשון) את הנפילה שלה, שכללה שלושה הפסדים רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון, כשהביסה באצטדיון בלומפילד 0:3 על בית"ר ירושלים, שמצידה רושמת משחק רביעי ללא ניצחון וממשיכה להסתבך בתחתית. פדרו גלבאן שבר בצורת אישית עם צמד בדקות 31 ו-45 (בפנדל) ופיליאבסקי חתם (87) בשער עצמי אומלל.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה חוגג שער. קובי אליהו
סופסוף הוא חזר לכבוש ולחייך. גלבאן/קובי אליהו

לדף המשחק

שתי ההתקפות החלשות בליגה התייצבו הערב למפגש ראש בראש בבלומפילד. לבני יהודה, המארחת, היה זה המשחק הראשון מתוך ארבעה רצופים שייערכו באצטדיון ביפו, המשמש כמובן כמגרשה הביתי. הכתומים ידעו היטב שהרצף הזה יהיה הזדמנות נהדרת לצאת מהמשבר שפוקד את הקבוצה, שרשמה את ניצחון הליגה האחרון שלה עד היום אי שם בראשון לאוקטובר. מנגד, הקבוצה מהבירה ראתה את יריבותיה לתחתית צוברות נקודות בשני המחזורים האחרונים ובבית"ר, שניצחה רק פעם אחת ב-11 המשחקים האחרונים, מתחילים לחשוש מירידת ליגה.

גם חזרתו לשער של אריאל הרוש, לאחר חודש וחצי של פציעה, לא הפיחה רוח חיים חדשה בקבוצתו של יובל נעים, שמהרגע הראשון נתנה לבני יהודה להשתלט על המגרש ולהגיע למצבים. טעות של אבי ריקן בדקה ה-31 הפכה לשער הראשון, כשדינו אנדלובו השאיר כדור פז לפדרו גלבאן וזה שבר את הבצורת שלו וכבש את שערו הרביעי העונה (וה-300 העונה בליגת העל כולה). רגע לפני המחצית, אלי דסה עשה שטות והכשיל ברחבה את אנדלובו הפעלתן, כשזה היה בכלל בגבו לשער. גלבאן תירגם את הפנדל לשערו השני וגמר את המשחק.

בית"ר איבדה אמונה, אולם למרות חילופים של יובל נעים כמעט ולא הגיעה להזדמנויות. שלוש דקות לסיום, בלילי פרץ לבדו מול הרוש וגילגל כדור חלש, שפיליאבסקי היה חייב להציל מקו השער, אבל הבלם דחק את הכדור לשערו הוא וקבע תבוסה נוספת לבית"ר, שמסיימת את הסיבוב הראשון עם עשרה שערי זכות בלבד. אוהדי בני יהודה, שבתחילת המשחק הניפו שלטים שקראו למאמן יוסי אבוקסיס להתפטר, שכחו מהצרות והלכו הביתה מאושרים.

בעקבות הניצחון, בני יהודה עולה למקום העשירי, עם 19 נקודות ובמחזור הבא היא תארח את הפועל עכו. בית"ר האומללה, שתחכה להפועל באר שבע, נותרת במקום ה-12 עם 15 נקודות.

מהלך המשחק

דקה 4: בני יהודה פותחת בסערה. זגורי שלח כדור עומק נפלא לאנדלובו וזה בעט חזק, לידיים של הרוש.

דקה 9: הלחץ הכתום נמשך, הפעם עם קרן שנחתה על הראש של גל כהן, ששלח את הכדור מחמישה מטרים החוצה.

דקה 31: גול! כדור עומק נשלח לאנדלובו, שפרץ לבדו מול הרוש ומסר שמאלה בתזמון מושלם לגלבאן. הארגנטינאי הגיע מאחור ושלח פנימה כדי לשבור סופסוף את הבצורת האישית. שער רביעי העונה לגלבאן.

דקה 45: גול! דסה הכשיל ברחבה את אנדלובו, שבכלל עמד עם הגב לשער. גלבאן שלח את הרוש שמאלה ואת הכדור ימינה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 51: סטבין כהן רק נכנס וכבר מעורר את המשחק של בית"ר. כדור שלו מהאוויר חלף סנטימטרים ספורים מהקורה של איינוגבה.

דקה 66: עגיוב המחליף פירפר את ההגנה של בית"ר ושלח כדור שטוח ליד הקורה.

דקה 87: גול! הנה אקורד הסיום וכמה שהוא עצוב מבחינת בית"ר. פיני בלילי, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, נשלח על ידי ראלי ופרץ חצי מגרש לבדו. הוא גילגל את הכדור חלש מאוד מול הרוש ופיליאבסקי שגלש היה חייב להציל מקו השער. במקום, הוא פשוט דחק את הכדור פנימה, 0:3 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי (שלו מנשה, 70), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגיוב, 59), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (פיני בלילי, 87).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (לירון דיאמנט, 69), אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל (אופיר עמרם, 46), שי חדד, אביתר ברוכיאן (סטיבן כהן, 46), אופיר קריאף, עמית בן שושן.

בני יהודה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא יודעים את נפשם מרוב כעס. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully