וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ”במצבנו יש הבדל עצום בין תיקו לניצחון”

11.12.2011 / 8:49

במכבי ת”א התאכזבו מהתיקו נגד מכבי נתניה בטדי. קולאוטי, ישראלביץ’, דהן ופאביצ’ביץ’ לא ישחקו נגד דינמו קייב

מכבי תל אביב הייתה רחוקה אמש (שבת) 90 שניות בלבד מהשגת ניצחון ראשון אחרי שישה הפסדים רצופים בליגה ובאירופה, אך נגיעת היד של שרן ייני בתוספת הזמן נגד מכבי נתניה, אפשרה לאחמד סבע לקבוע 1:1 מהנקודה הלבנה ולחלק את הנקודות. בקבוצה התאכזבו מאוד מאיבוד שתי הנקודות, אבל היו מרוצים מהיכולת שהציגה הקבוצה בטדי, שם נערך המשחק בעקבות עונש הרדיוס שמכבי ספגה.

"מתסכל מאוד שלא שמרנו על היתרון", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל איטי וחלש, אבל במחצית השנייה הקבוצה התעוררה והשחקנים נלחמו, הראו רצון רב ונראו טוב יותר על המגרש. חבל שלא ידענו לשמור על התוצאה כי במצבנו זה הבדל עצום בין לסיים משחק כזה בתיקו או לנצח. אם היינו מנצחים זה יכול היה לתת דחיפה מורלית עצומה לשחקנים ולתת לנו הרבה בטחון לקראת ההמשך".

הקשר גל אלברמן, שפתח בהרכב וקיבל שבחים רבים בסיום המשחק, אמר: "גם בימים הפחות טובים המשכתי להאמין שההזדמנות שלי תגיע. עכשיו הכל התהפך וחובת ההוכחה היא עליי. אני צריך להוכיח שמקומי בקבוצה".

הקבוצה ערכה היום אימון שחרור, שלפניו שוחח לוין עם השחקנים ובין השאר אמר להם: "כמו שרכב לא מאיץ מ-0 ל-100 מיד, גם השיפור מארבעה הפסדים רצופים לניצחונות והצגות ייקח זמן".

מספר שחקנים יקבלו מנוחה נגד דינמו קייב

מחר תמריא מכבי תל אביב לאוקראינה לקראת המשחק נגד דינמו קייב, שיהיה האחרון של הקבוצה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. ניר לוין יעמוד על הקווים גם במשחק הזה, כאשר נכון לעכשיו קיימת סבירות גבוהה כי הוא ימונה בסופו של דבר למאמן הקבוע עד סיום העונה, כאשר אליו יצורף מנהל ספורטיבי ככל הנראה מחו"ל. הבעלים מיטש גולדהאר בוחן מספר מועמדים לתפקיד המנהל הספורטיבי, כאשר המגמה היא שלא למנות דמות ישראלית, אלא להחתים איש מקצוע מחו"ל.

גולדהאר עצמו לא צפוי להגיע למשחק בקייב בשל עיסוקיו הפרטיים, אך במועדון מעריכים שהוא יגיע בתקופה הקרובה לישראל על מנת לסגור את כל הפרטים הנוגעים לאיוש הצוות המקצועי שיעבוד בקרית שלום עד לסיום העונה. עוזר המאמן קובי אלפסי, שעבד בצוות המקצועי הקודם ביחד עם מוטי איוניר וגדי כרמלי שפוטרו, התבקש על ידי נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, להישאר בתפקידו ואף קיבל את ברכת הדרך מאיוניר עצמו.

רוברטו קולאוטי שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, גיז'רמו ישראלביץ' שמתח את שריר המפשעה, רפי דהן שסובל ממתיחה במפשעה וסאבו פאביצ'ביץ' שסובל מכאבים מתמשכים באיזור גיד האכילס והקרסול, לא יכללו בסגל 19 השחקנים למשחק החוץ נגד דינמו קייב. מהמשחק יעדרו גם האריס מדוניאנין המושעה ויואב זיו שמרצה עונש הרחקה.

הבלם הברזילאי ניבאלדו לא נכלל אמש בסגל למשחק ונראה שלפחות בקרוב הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. במכבי ישמחו לקבל בינואר הצעות על הבלם וככל הנראה לא יעמדו בדרכו אם תגענה כאלה.

לוין: "כל עוד יבקשו ממני, אעשה את העבודה"

כמעט, רק כמעט: מכבי ת"א סיימה ב-1:1 מול מכבי נתניה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully