וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשול הראשון של ברצלונה: הערפל

הקטאלנים התעכבו חצי שעה בשדה התעופה בגלל ערפל, וילאנובה יישב על הספסל. רונאלדו צייץ בטוויטר: "אני מתרגש"

בזמן שכולם קוססים את הציפורניים עד שהאל קלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו ייצא לדרך (23:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD), מתברר שלפחות התוכניות של ברצלונה למשחק מעט השתבשו. הסיבה: ערפל מנע מהקטאלנים להמריא לכיוונה של הבירה מדריד, אבל אחרי עיכוב של חצי שעה, הטיסה יצאה לדרך.

הצוות המקצועי, השחקנים וחברי ההנהלה של ברצלונה הגיעו לשדה התעופה בשעה 10:30 בבוקר כדי להמריא, אבל מיד דווח להם כי בשל הערפל ששורר, הטיסה תתעכב. חשוב להדגיש כי ברצלונה תמשיך ממדריד היישר אל יפן שם היא תתמודד בגביע העולם לקבוצות בשבוע הבא. במשלחת הקטלאנית נמצאים גם משפחותיהם של אנשי הקבוצה. אביו של פפ גווארדיולה הצטרף, כמו גם הוריהם של צ'אבי וליאונל מסי. לאחר הגעתה של ברצלונה למדריד, תשהה הקבוצה בבית מלון מקומי שם השחקנים ינוחו עד תחילת המשחק.

ובינתיים בברצלונה התבשרו כי עוזרו של פפ גווארדיולה טיטו וילאנובה שעבר לאחרונה ניתוח יישב בסופו של דבר על הספסל של הקבוצה בקלאסיקו.

ואם בברצלונה עסוקים בעניינים טכניים, כדאי לספר שכריסטיאנו רונאלדו דאג לשתף את מעריציו בשעות הבוקר באמצעות הטוויטר לגבי תחושותיו: "אני נרגש לקראת המשחק הערב, האל קלאסיקו". פלורנטינו פרז, נשיאה של ריאל, התראיין ב'אס' ותיאר את הרגשתו בקצרה: "אני מקווה שננצח בקלאסיקו. אני רוצה לראות משחק טוב וגישה הוגנת מצד השחקנים. זה חשוב".

עוד על הקלאסיקו:

כל הדיווחים והכתבות לקראת הקלאסיקו

מי מהם עוזר יותר לחברים שלו? מסי או רונאלדו?

השינוי של ריאל מתחיל בשינוי של כריסטיאנו רונאלדו

חמשת השערים הגדולים של ריאל מדריד בקלאסיקו

חמשת השערים הגדולים של ברצלונה בקלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully