וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר לא מתלהב למנות את יצחק שום

6.12.2011 / 19:11

הבעלים של מכבי תל אביב רוצה לראות מאמן עם אג'נדה ברורה יותר לטווח ארוך. גרנט: "אין סיכוי שאאמן את מכבי תל אביב"

במכבי תל אביב מנסים להתאושש ביום שלאחר פיטוריו של מוטי איוניר מאימון הקבוצה. מכל בורסת השמות של המאמנים הפוטנציאליים, מרגע לרגע נופלים שמות מהרשימה, והסבירות שניר לוין ייאמן בשבועות הקרובים ואולי עד לתום העונה מקבלת חיזוקים. היום התברר כי אחד המועמדים, יצחק שום, אינו מהמועדפים על הבעלים מיטש גולדהאר, שלא מתלהב מהמאמן הוותיק ומעדיף מאמן בעל אג'דנה וקו מקצועי ברור יותר לטווח הארוך. גם המסרים הברורים שקיבלו במכבי מאלי גוטמן היו כי הוא אינו מעוניין בתפקיד באופן די נחרץ, ויחד עם הרצון של רוני לוי לכבד את חוזהו בקפריסין והישארותו של גיא לוזון בנבחרת הצעירה, אין למכבי כרגע מועמד שמקובל על גולדהאר, מה שמחזק את המינוי הזמני של ניר לוין למאמן הקבוצה לתקופה של מעבר למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה. מאמן נוסף ששמו הוזכר היה אברהם גרנט, שאמר לוואלה! ספורט: "אין סיכוי שאאמן את מכבי תל אביב".

אימון הקבוצה היום התנהל באווירה שקטה. היה נראה על השחקנים שהם לא לקחו יותר מדי קשה את האירועים האחרונים, למרות שאף אחד לא הרגיש נעים עם הסיטואציה. אחד השחקנים אמר: "זאת הרגשה לא נעימה אף פעם שהמאמן הולך הביתה כי זה תמיד אומר משהו עליך. זה נכון שאין דמעות בחדר ההלבשה כי כולם הרגישו שזה הולך לקרות בשבועות האחרונים והיו ללא מעט שחקנים פיצוצים עם הצוות המקצועי. יש הרבה לכלוכים על מוטי, אבל הוא שילם מחיר גדול על הצוות המקצועי שצירף אליו ואני בטוח שבעתיד הוא יידע לא לקחת אנשים שעושים לו שריפות בתוך הקבוצה, גם עם התקשורת וגם בחדר ההלבשה". כשמדברים על הצוות המקצועי שמלווה את איווניר, מדברים בעיקר על גדי כרמלי שפוטר אף הוא: "הוא לא בן אדם רע, אבל לא היה לו מושג מה צריך לעשות ברמות האלה מול שחקנים ומול תקשורת והוא גרם לנזק", אמר השחקן.

ובנושא אחר לגמרי, שבועיים לאחר שהובא למנוחות, נערך בקרית שלום מפגש חברים לזיכרו של איציק שניאור ז"ל. ותיקי הכדורגל ובני משפחתו, כמו גם ניר לוין, העלו זיכרונות והחליפו חוויות מהתקופה בה שימש כשחקן וכמאמן באירוע מרגש מאוד.

האריס מדוניאנין, המושעה לעשרה ימים, קיבל מהקבוצה אישור לטוס להולנד, שם מתגוררים בני משפחתו. במסגרת הביקור, מדוניאנין יבדוק מספר אופציות בכדי לנסות ולסיים את הרומן עם מכבי תל אביב בינואר.

ניר לוין: "נרצה להחזיר את מכבי למקום לו היא ראויה"

מוטי איוניר פוטר ממכבי תל אביב

שלום תקוה סבור: "הבעיה היא לא איוניר, אלא מכבי תל אביב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully