וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כל התוכניות וההכנות לקראת ינואר

טוטו תמוז עשוי לעזוב לאירופה, התלבטות לגבי שחרור ביוואן פרנסמן, שייעדר חודש וחצי, והצורך בהבאת בלם או חלוץ זרים

למרות הניצחון הגדול על מכבי חיפה, בהפועל תל אביב לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים לעבוד במרץ לקראת חלון ההעברות שיפתח בינואר הקרוב. בהנהלת המועדון מתכוננים לבורסת שמות שתתפרסם בתקשורת ובתור החלטה אסטרטגית של הבעלים אלי טביב, המועדון לא מתכנן להגיב לגבי כל מועמד ששמו ייזרק לאוויר עד שלא יהיה משא ומתן מתקדם בעניינו. מעבר לכך, בפני הפועל ניצבות מספר דילמות לקראת ינואר. הראשונה ואולי הטריה ביותר, קשורה בביוואן פרנסמן.

הבלם הדרום אפריקאי, שנפצע ברגלו והחלף בדקה ה-36, סובל משבר בכף הרגל וצילום הוכיח שהוא ייעדר למשך כחודש וחצי. מצד אחד, יש אכזבה מיכולתו והפציעה הקשה עשויה לזרז את שחררו. מצד שני, ישנן דעות מוצקות במועדון כן להשאיר את הבלם הדרום אפריקאי בקבוצה על סמך ביצועיו, ולבנות עליו כבלם על העתיד של האדומים.

אולם במקרה שאכן יחליטו לשחררו, ישנן חילוקי דעות במועדון כיצד להתחזק. בהנחה שוואליד באדיר יפרוש בסוף השנה, הכוונה היא להביא בלם שכבר עכשיו יכול להשתלב במועדון כשהאופציה המועדפת היא בלם ישראלי, אך כרגע אין מועמדים רציניים לקבוצה מבין הישראלים בשוק. בינתיים, המועמד אולי הכי רציני הוא ההונגרי ריצ'רד גוזמיץ' (24). הבעיה שאם אכן הפועל תרצה להביא את גוזמיץ', היא תצטרך לפנות מקום של זר. בהתחשב בעובדה שמירקו שאורמוש הושאל עד תום העונה וככל הנראה הפועל לא תוכל לשחררו, שוב עולה שמו של פרנסמן לדיון.

עוד בעיה, לא פחות מסובכת מזו, היא שבמועדון החלו להבין כי לא יוכלו לעמוד בדרכו של טוטו תמוז אם יקבל הצעה רשמית ממועדון באירופה. בינתיים נראה כי וולפסבורג היא הרצינית ביותר בעניינו, אך בהפועל תל אביב מנסים לעכב ככל האפשר את הליך קביעת תג המחיר של החלוץ בכדי בכדי שזה יסיים את העונה במועדון. בכל מקרה, אספניול כבר שלחה הצעה רשמית שהיא מעוניינת בחלוץ ורוצה לדעת את תג מחירו בהקדם האפשרי. במידה ותמוז יתעקש לעזוב, תצטרך הקבוצה לחפש גם חלוץ זר נוסף לסגל ובשל כך לא ממהרת הטוענת לכתר להחתים בלם או לשחרר את פרנסמן.

בנוסף, במועדון עושים מאמצים להכשיר את מריו פצ'אלקה למשחק בקרית שמונה. כרגע, הבלם בספק גדול למשחק והוא סובל מפציעה בגב, אותה בעיה אגב שהייתה לוינסנט אניימה בעונה שעברה שאילצה אותו לנוח מספר שבועות. בצוות הרפואי של האדומים לא יודעים להעריך כרגע מתי יחזור לשחק. "הבקע שלו גדול מזה של אניימה בעונה שעברה", אמר ד"ר לוינקוף, רופא המועדון. "אבל זו סוג פציעה שתלויה אך ורק בכאבים שחש השחקן. הוא יכול לחזור כבר מול קרית שמונה, למרות שאני בספק שזה יקרה, או שהכאבים ילוו אותו מספר שבועות".

במקרה שפצ'אלקה אכן לא יוכל לשחק, נראה שמור שושן אמור להיות האופציה הטובה ביותר בספסל של דרור קשטן כשגם יהודה חוטה עדיין שייך לסגל המורחב. קשטן יצטרך להחליט השבוע אם להמשיך עם אביחי ידין בתפקיד כמו הבלם (כמו שקרה מול חיפה אחרי החילוף של פרנסמן) או לתת הקרדיט לאחד משני הבלמים הצעירים.

בתוך כך, החלוץ הדני דוד בויסן (20) מועמד להגיע למבחנים בקבוצה. בויסן, שחקנה של לינגבי, מחזיק בדרכון ישראלי ולא ייחשב כזר. השחקן רשם גם מספר הופעות בנבחרות הצעירות של דנמרק.

הפועל תל אביב חוגגת:

עומר דמארי: "שחטנו את מכבי חיפה"

צפו ב-0:3 של האדומים על מכבי חיפה

חמי אוזן מהלל את דרור קשטן

שלום תקווה מנתח את משחק העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully