וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "שחטנו את מכבי חיפה? כן"

חלוץ הפועל תל אביב חגג: "הקבוצה התחברה, אבל לא צריך עוד לקרר שמפניות". שחקנים על קשטן: "צריכים לבקש ממנו סליחה"

הניצחון הגדול 0:3 על מכבי חיפה הוביל את שחקני הפועל תל אביב לדבר מפורשות על זכייה באליפות בסוף השנה. "אנחנו הכי טובים בליגה ואם משהו יעצור אותנו זה יהיה רק אנחנו", אמר אחד השחקנים. "האם שחטנו אותם? כן", אמר לאחר המשחק החלוץ עומר דמארי. "היה לנו משחק טוב ואני שמח שהתוצאה הייתה טובה. היינו יותר טובים מהם לאורך כל המשחק וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. עשינו קפיצת מדרגה היום, אבל בשבוע הבא יש לנו משחק לא פחות חשוב וחייבים לדעת לרדת לקרקע".

"אין מה לקרר את השמפניות", הרגיע החלוץ. "עוד לא סיימנו אפילו סיבוב אחד בליגה. אנחנו משתפרים כל הזמן ורואים את זה. המשכיות זה שם המשחק ואני באמת מקווה שנמשיך כך ונהיה טובים יותר. יש לנו סגל שחקנים מספיק טוב כדי להתמודד על האליפות ואפילו באירופה אנחנו משחקים טוב בזמן האחרון".

דמארי המשיך: "אליפות לא לוקחים בדיבורים, אלא יותר בעבודה. אני באמת מקווה שנהיה אלופים בסוף השנה. ברור שפער הנקודות מחיפה משמעותי כי זה פער גדול, אבל היינו שמחים אם הוא היה יותר גדול. אנחנו בשלב מוקדם של העונה אז זה לא כזה קריטי, אבל אני מקווה שלקראת סוף העונה הפער יהיה עוד יותר גדול", הוסיף החלוץ.

לקראת משחק העונה בקרית שמונה בשבוע הבא אמר דמארי: "אנחנו סופרים את קרית שמונה, התוצאות שלהם מוכיחות ומדברות בעד עצמן. הם קבוצה טובה ואני מקווה שננצח בשבוע הבא ונפתח מהם פער יותר גדול. הקבוצה שלנו התחברה. כשבאים שישה שבעה שחקנים חדשים זה קצת קשה ולוקח זמן, כי לכל אחד יש את הראש שלו. עכשיו אנחנו מגובשים ומחוברים יותר".

מעבר לדבריו של דמארי, שקיבל תשבחות מחבריו, השחקנים - ובעיקר אלה שקטלו את דרור קשטן בתחילת העונה - למדו גם הם כנראה את סוד העבודה הקשה. "הרבה אנשים צריכים לבקש מדרור סליחה", אמר אחד השחקנים. "אין אחד שלא קטל אותו בתחילת השנה והוא מראה לכולם שיש עוד הרבה מה ללמד אנשים ומאמנים אחרים על כדורגל".

מספר סקאוטים ישבו ביציע אתמול בבלומפילד ועקבו אחרי שחקני הפועל תל אביב ביניהם: ידין, אלרואי כהן, טוטו תמוז ודמארי. נראה שמעבר לעובדה שבהנהלה לא רואים מקום בהול לחזק את הקבוצה, באותה נשימה לא ישחררו שחקנים בינואר, אלא כן יגיעו הצעות גבוהות על אחד השחקנים הללו.

צפו ב-0:3 הענק של הפועל תל אביב

דרור קשטן: "הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל"

שלום תקווה מנתח את משחק העונה

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: הציונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully