וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: האריס מדוניאנין יעמוד לוועדת משמעת

5.12.2011 / 12:12

הבוסני צפוי להיענש בחומרה אחרי התקרית עם איוניר, במסגרתה כינה את המאמן "ליצן". ייתכן שסיים את דרכו במועדון

בואו להצביע, האם איוניר צריך להתפטר?

מחריף המשבר במכבי תל אביב. אמש (ראשון) ספגו הצהובים את הפסד הליגה הרביעי ברציפות שלהם, 2:0 להפועל חיפה, שדרדר אותם עוד יותר לחלק התחתון של הטבלה והחמיר את האכזבה של האוהדים מהמאמן מוטי איוניר ומהשחקנים. האוהדים חיכו אמש דקות ארוכות לשחקנים בסיום והביעו בפניהם את תסכולם, ובעיקר דרשו מהמאמן איוניר להתפטר. איוניר עצמו שוחח ארוכות עם ג'ק אנגלידיס בסמוך לחדר ההלבשה.

על שאלת המשך דרכו בקבוצה אמר אתמול המאמן: "אם הפתרון למכבי תל אביב יהיה להחליף את המאמן, כל דבר קיים. יש נציג לבעל הבית, נחשוב ביחד ואם זה יקרה הכל יהיה בהבנה. אני לא אתבייש, הכל ברוח טובה. אני חושב שצריך דברים אחרים, אבל בואו נראה. אני חושב שצריך רק ביטחון לשחקנים".

ואם המתיחות הזאת לא הספיקה, בסיום המשחק קרתה תקרית בחדר ההלבשה בין איוניר להאריס מדוניאנין. זה החל בסביבות הדקה ה-55, כשמדוניאנין התבקש לקום ולהתחמם יחד עם מוסא קונאטה ואלי זיזוב. הקשר הבוסני קם באיטיות ונראה חסר חשק לחלוטין. את מרבית החימום בילה מדוניאנין בעמידה מאחורי שערו של ברק לוי ובסופו של דבר הוא לא שולב במשחק. התנהלותו של הבוסני, שסופסל גם במשחק נגד בשיקטש, הכעיסה מאוד את אנשי הצוות המקצועי ובסיום המשחק החליפו המאמן והשחקן מספר מילים בטונים גבוהים בחדר ההלבשה.

בשיאה של התקרית אמר איוניר למדוניאנין: "יותר טוב שתהיה בשקט. אל תגרום לי להגיד לך את מה שאני באמת חושב עליך". מדוניאנין עצמו פלט מספר מילים לעברו של המאמן, כאשר היו שחקנים שהעידו שהבוסני אמר: "אתה חתיכת ליצן, אתה והעוזר שלך".

בשעות הצהריים הודיעה הנהלת מכבי שבעקבות התקרית, מדוניאנין יעמוד לוועדת משמעת פנימית. הבוסני צפוי להיענש בחומרה וייתכן כי זוהי סוף דרכו בקבוצה בטח כל עוד איוניר יישאר המאמן.

כולם מחכים לגולדהאר

נכון לעכשיו נראה שכולם, כולל איוניר, ממתינים למוצא פיו של הבעלים מיטש גולדהאר, שלפחות השבוע, עד ההפסד להפועל חיפה, נתן גיבוי מוחלט למאמן. גולדהאר ואיוניר צפויים לשוחח ביניהם, וההחלטה על המשך דרכו של המאמן צפויה להיקבע בשיחה בין השניים. ישנן כמה אפשרויות לתרחישים עתידיים. גולדהאר עשוי להמשיך לתת לאיוניר גיבוי אפילו במצב החירום שנוצר כעת, אם כי לא בטוח שאיוניר ירצה להישאר בתפקיד. כמובן שאחת האפשרויות היא שהבעלים ואיוניר יגיעו להחלטה שלא לבצע זעזוע בקבוצה ולבחון את המצב בעוד משחק או שניים.

גולדהאר עצמו עסוק מאוד בשבועות האחרונים בעסקיו הפרטיים בקנדה, דבר שגוזל ממנו זמן רב ומצריך את הישארותו מעבר לים. בהחלט יתכן שהבעלים ירצה להימנע כעת מהחלפת מאמן כבר בשלב מוקדם יחסית של העונה, בכדי לא להתחיל עכשיו תהליך לא פשוט של הבאת מאמן חדש למועדון.

אופציה נוספת שהועלתה היא שגורמים אחרים בצוות המקצועי ישלמו את מחיר הכישלונות, אולם נראה שזו אפשרות קלושה, שכן איוניר היה זה שמינה את הצוות סביבו, ואם יתבקש להקריב מי מבין עוזריו, הוא יעדיף לעזוב יחד איתם.

שחקן בקבוצה ניסה להסביר את מה שעובר על הצהובים במשחקים האחרונים ואמר: "אנחנו נראים רע מאוד. זה נראה כאילו שיש שחקנים שלא יודעים מה לעשות על המגרש. הקבוצות היריבות מגיעות בקלות למצבי הבקעה מולנו, ומהצד השני אנחנו בקושי מגיעים למצבים. כשזה כבר קורה, שחקנים מחמיצים הזדמנויות של מאה אחוז. יש משחקים שבהם הקבוצות היריבות מגיעות לשלושה מצבים ומבקיעות פעמיים ואנחנו בארבעה או חמישה מצבים לא עושים אפילו שער אחד".

שחקן אחר הוסיף: "נכון לעכשיו זה מזל גדול שצברנו נקודות בתחילת העונה, אחרת מצבנו היה גרוע בהרבה. גם כשניצחנו בתחילת העונה זה לרוב לא היה כי שיחקנו כל כך טוב, אלא בגלל שקבוצות פשוט פחדו מאיתנו והלכו אחורה. זה הקל עלינו מאוד את העבודה. ברגע שקבוצה לוחצת אותנו, אנחנו לא מסוגלים לעשות שום דבר. קבוצות למדו אותנו, ואם קצת לוחצים אותנו אנחנו מאבדים את העשתונות ולא מצליחים לשחק, לא בהגנה ולא בהתקפה".

בצוות המקצועי העדיפו לתת לשחקנים יום חופשי והחל ממחר תחלנה ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי נתניה, אותו תארח הקבוצה באצטדיון טדי, בשל עונש הרדיוס שקיבלה בבית הדין המשמעתי.

עוד על מכבי תל אביב:

בפלייאוף התחתון: מכבי תל אביב ממשיכה להידרדר

איוניר: ”אם זה הפתרון, אולי צריך להחליף את המאמן”

לאילו תהומות מכבי תל אביב עוד יכולה לצלול?

(עדכון ראשון: 7:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully