וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אם אפוטר הכל יהיה ברוח טובה, אין בושה"

מאמן מכבי ת"א עשוי להציע את התפטרותו אחרי ההפסד להפועל חיפה, יצחקי: "מתבייש". בנין: "השחקנים עשו את ההבדל"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

המשבר במכבי תל אביב הגיע הערב (ראשון) לשיא חדש, עם הפסד 2:0 להפועל חיפה בקרית אליעזר. עבור הקבוצה של מוטי איוניר זה היה הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות, שהצניח אותה עד המקום התשיעי בטבלה, 12 נקודות מהקו האדום. ולדימיר גלושצ'ביץ' כבש צמד למקומיים בדקות 21 ו-73, והעניק לטל בנין שלוש נקודות יוקרתיות בהופעת הבכורה שלו כמאמן ראשי, שהעלו את האדומים מהכרמל בחזרה מעל הפועל באר שבע במקום ה-14 בטבלה.

איוניר: "צריך לחשוב טוב מה צריך לעשות"

אוהדי מכבי תל אביב חיכו לאוטובוס של השחקנים מחוץ לאצטדיון, צעקו לעברם: "אין לכם כבוד, ביזיון" וקראו למוטי איוניר. האוטובוס יצא בסופו של דבר בליווי משטרתי. בסיום המשחק הסתודד איוניר ארוכות עם ג'ק אנגלידיס בסמוך לחדר ההלבשה. מאוחר יותר צפויה להתקיים שיחה בין המאמן למיטש גולדהאר, ואחת האפשרויות היא שאיוניר יציע את התפטרותו לבעלים. בשלב זה עדיין לא ברור כיצד ינהג גולדהאר במקרה כזה.

במחצית המשחק ניסה איוניר להעיר את שחקניו ואמר להם: "קודם כל תאמינו שאפשר לחזור, אנחנו חייבים להימנע מאיבודים טיפשיים באיזור הבלמים ובשום מצב אנחנו לא מתפרקים במחצית הזאת ולא עושים הפקרות". בסיום התדריך צעק איוניר: "שחקו באומץ ואל תפחדו משום דבר".

"צריך לחשוב טוב מה צריכים לעשות כי הכל נראה רע", אמר איוניר בסיום. "אני לא חושב שיש קצר בתקשורת עם השחקנים, הכל מתחיל ונגמר בחוסר ביטחון וברגע ששחקנים מאבדים ביטחון הם מקבלים החלטות לא נכונות וזו תוצאה של משחק לא טוב. אם אנחנו סופגים שער אנחנו בכלל אאוט לגמרי".

"בקבוצה כמו מכבי תל אביב יש לחץ אדיר על כולם", המשיך איוניר. "ושער שסופגים מכניס אותך לבור בצורה קשה ושם אנחנו נמצאים היום, במצב שאנחנו לא מצליחים להרים את עצמנו".

על שאלת המשך דרכו בקבוצה אמר המאמן: "זה לא הזמן כרגע לפתור את הבעיות. אני נמצא פה עוד מעט שנה ואם הפתרון למכבי תל אביב יהיה להחליף את המאמן, כל דבר קיים. יש נציג לבעל הבית, נחשוב ביחד ואם זה יקרה הכל יהיה בהבנה. אני לא אתבייש, הכל ברוח טובה. אני חושב שצריך דברים אחרים, אבל בואו נראה. אני חושב שצריך רק ביטחון לשחקנים כי קבוצה ששיחקה לפני חודשיים שלוש כדורגל מצוין עם אותם שחקנים, אבל ברגע שלא מצליחים לנצח ואפילו לא תיקו אז קשה להתרומם".

ברק יצחקי אמר: "קודם כל אני מתבייש בתצוגה שנתנו היום כי זה לא משהו שאנחנו מצפים מעצמנו. אני מקווה שביחד, ורק ביחד נצליח לצאת מהתקופה הנוראה הזו. היו ניצוצות במשחק נגד בשיקטאש וידענו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב. אני יודע שאנחנו מאכזבים את האוהדים כבר תקופה ארוכה, לא מגיע להם. הם אוהדים נפלאים, שתומכים בנו. אחרי שהפסדנו 2:0 הם נשארו ועודדו וכל הכבוד להם. אנחנו מתנצלים בפניהם.

על מצבו של מוטי איוניר הוסיף יצחקי: "אני מבין מה הוא עובר, אנחנו לא משחקים טוב ואי אפשר להתחבא מאחורי שום דבר. אנחנו צריכים להתאחד, עם המאמן והשחקנים, ולהיראות טוב יותר".

צפו בהפועל חיפה ממשיכה את הסבל של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בנין: "יש לי מענק למקומות 1-8"

בצד המנצח היה טל בנין שאמר: "יש כאן קבוצה מוכשרת מאוד עם חבר'ה מגובשים ושחקני נוער שזכו באליפות. זו קבוצה ממושמעת עם הרבה התלהבות, אפילו לא ציפיתי לכאלה אימונים כמו שהיו השבוע. דיברנו על ניצחון בתחילת השבוע כי אין לנו גם זמן".

"השחקנים עשו את ההבדל, לא חילופי המאמנים. מה שהיה לפני לא מעניין אותי. אנחנו מבחינתי מתחילים מעכשיו ואני מסתכל קדימה. יש לי מענק למקומות 1-8, אני מאמין שזה יכול לקרות כי יש לי שחקנים לא פחות מוכשרים מקבוצות אחרות. אמרתי לכל מי שנמצא בסגל שהגעתי שאנחנו מתחילים מדף לבן, וחובת ההוכחה עליהם".

כוכב המשחק, ולדימיר גלושצ'ביץ', אמר בסיום: "אני חושב שכל שחקן נתן 100 אחוז, בגלל זה שיחקנו כל כך טוב ובגלל זה כבשתי צמד. תמיד נתנו מעצמנו 100 אחוז, אבל לפעמים אין מזל. היום שיחקנו ממש טוב".

אייל טרטצקי הוסיף: "טל בנין הכניס בנו הרבה מוטיבציה, העמיד אותנו על המגרש והבאנו את שלוש הנקודות. היו משחקים של חוסר מזל, אבל מה שהיה אנחנו שמים אחורה. מבחינתנו היום התחלנו את הליגה". על המשך העונה אמר הקפטן: "אני לא מדבר גבוה, אנחנו כרגע מתעסקים במאבקי הישרדות. הפועל חיפה תישאר בליגה".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully