וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "צי'צאריטו ייעדר כארבעה שבועות"

יונייטד ניצחה בליגה אבל מודאגת לפני באזל בצ'מפיונס. צ'לסי: אנלקה ואלכס ביקשו לעזוב. טוטנהאם: רדנאפ מדבר על אליפות

מחזור מוצלח עבר הערב (שבת) על הקבוצות הגדולות באנגליה. מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם וצ'לסי הצליחו לרשום ניצחונות נאים, בשבוע בו הצמרת נותרת לא שינוי.

מי שכנראה רשמה את הניצחון הקשה מכולם הייתה מנצ'סטר יונייטד, שעברה ימים לא קלים אחרי ההדחה מגביע הליגה על ידי קריסטל פאלאס, והיום ניצחה בברמינגהאם 0:1 את אסטון וילה. הבשורות המאכזבות הגיעו מכיוונו של חאבייר הרננדס, שסובל מקרע ברצועה ועלול להיעדר תקופה משמעותית.

"נראה שיש לו קרע ברצועות בקרסול", אמר אלכס פרגוסון בסיום, "נראה שייקח לו שלושה או ארבעה שבועות בטרם יוכל לחזור למגרשים". צ'יצ'אריטו, שכבש העונה שישה שערי ליגה, הוצא באלונקה 12 דקות לפני הסיום. זוהי מכה לא פשוטה ליונייטד, שביום רביעי תשחק מול פ.צ באזל בציריך בקרב ישיר על מקום בשמינית גמר ליגת האלופות בימים חשובים למועדון.

כידוע, גם דמיטאר ברבאטוב פצוע, כמו גם האחים רפאל ופאביו, טום קלברלי ומייקל אואן, וכמובן אנדרסון שייעדר עד פברואר. "אנחנו עוברים תקופה קשה עם הפציעות", אמר פרגוסון, "לכן טוב שיש לנו סגל חזק וארוך".

צ'לסי: אנלקה ואלכס בדרך החוצה

גם צ'לסי רשמה ניצחון ענק, 0:3 על ניוקאסל בסנט ג'יימס' פארק, ובסיום המשחק אנדרה וילאש בואש שיחרר לא מעט לחץ אחרי תקופה שכללה לא מעט שמועות על עתידו במועדון. כמו כן, המאמן אישר כי ניקולא אנלקה ואלכס ביקשו לעזוב.

"הייתה בינינו שיחה טובה והוגנת", אמר וילאש בואש על אנלקה ואלכס, "כבר לא מעט זמן הם רוצים לעזוב. מעולם לא פקפקנו במקצוענות שלהם, אבל ניסינו לגבש את הקבוצה בלעדיהם. הבקשה שלהם התקבלה". דידייה דרוגבה, מנגד, התעקש שלא יעזוב בינואר: "אכבד את החוזה שלי עד סופו" (כנראה מאחר שהחוזה ייגמר בקיץ, והוא יהפוך לשחקן חופשי).

כמו כן, וילאש בואש החמיא בסיום לחניכיו ("הם נתנו תשובה לכל מי שפקפק ברוח הלחימה שלהם") ושיבח את דויד לואיז: "הוא יוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים בעולם".

* ניוקאסל: חשש שבלם הקבוצה סטיבן טיילור סיים את העונה, עם אפשרות לקרע ברצועה.

טוטנהאם: "אליפות? זה לא בלתי אפשרי"

קבוצה נוספת שמרשימה בצמרת אבל משום מה לא נספרת על ידי הפרשנים היא טוטנהאם, שניצחה היום 0:3 את בולטון. התרנגולים השוו שיא מועדון של 13 משחקים ברציפות ללא הפסד, והשיגו ניצחון שישי ברציפות, עם 31 נקודות מתוך ה-33 האפשריות האחרונות. המאמן הארי רדנאפ התייחס לסיכויי קבוצתו לזכות באליפות.

"לא אמרתי שנזכה בתואר", ניסה לצנן המאמן אמירות קודמות שלו, "רק אמרתי שזה לא משהו בלתי אפשרי. זה לא בלתי אפשרי שליברפול תזכה, לא בלתי אפשרי שארסנל תזכה, וגם לא בלתי אפשרי שאנחנו נזכה. מישהו הרי ייקח אליפות בסופו של דבר. מנצ'סטר סיטי נראית כרגע כפייבוריטית, כשהיא נמצאת בפסגה. צ'לסי ויונייטד יהיו שם, כמו תמיד. ואם אנחנו נמשיך ליהנות מתנופה כמו שיש לנו לאחרונה, גם אנחנו נהיה באזור".

גם בארסנל נהנו מניצחון נאה, 0:4 על וויגאן, והתותחנים עם שבעה משחקים ללא הפסד. "הצגנו יכולת טובה גם בהגנה וגם בהתקפה", אמר ארסן ונגר, "לאור היכולת שלנו היום, אפשר להבחין שלקבוצה יש הרבה ביטחון. אני יכול רק לברך את הקבוצה ואת השחקנים, אנחנו רק הולכים ומשתפרים. משמח מאוד שגם ג'רביניו כבש, ושלא רק ואן פרסי כובש".

* בלקבורן: איגביני יעקובו כבש רביעייה בניצחון הרוברס 2:4 על סוואנזי, וקיבל מחמאות מהמאמן סטיב קין: "המגוון של השערים שהוא כבש מוכיחים שהוא חלוץ רב גוני. יש לפעמים חלוצים שטובים רק במשחק הגובה, אבל הוא טוב בכל תחום. הגול הראשון שלו היום היה פשוט נהדר, והוא הוביל אותנו לניצחון".

לכל משחקי השבת בפרמיירליג

מחלקת פוסט טראומה: מה עובר על מנצ'סטר יונייטד לקראת השבוע הגורלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully