וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד גברה על אסטון וילה בחוץ

השדים האדומים ניצחו 0:1 ושמרו על פער 5 נקודות מסיטי, שהביסה את נוריץ' 1:5. רביעיות לארסנל ויעקובו, צ'לסי ניצחה

המחזור ה-14 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם משחקיהן של כל מוליכות הטבלה. את המחזור פתחה צ'לסי עם ניצחון שני ברציפות, והפעם 0:3 מרשים במיוחד על ניוקאסל בחוץ, במה שהיה הפסד הבית הראשון של המגפייז אחרי תשעה חודשים.

מאוחר יותר מנצ'סטר סיטי נמנעה מלהיות מופתעת נגד נוריץ' והשיגה ניצחון קליל 1:5. גם טוטנהאם שמרה על המומנטום החיובי בליגה עם ניצחון 0:3 על בולטון וארסנל חזרה מוויגאן עם 0:4 יפה. אחד מהכוכבים של המחזור היה איגביני יעקובו, שכבש את כל השערים של בלקבורן ב-2:4 שלה על סוונסי.

מנצ'סטר יונייטד הלחוצה חתמה את משחקי יום שבת עם 0:1 חשוב על אסטון וילה. לא משכנע, אבל שווה חזרה למקום השני, אותו היא איבדה לטוטנהאם למשך שעתיים היום.

ניוקאסל - צ'לסי 3:0

תשעה חודשים לא הפסידו המגפייז בבית, מאז ה-2:1 לאברטון ב-5 במרץ. כל דבר טוב בא לסיומו והפעם גם המאזן הביתי הנהדר הזה התקלקל, כשניוקאסל הפסידה 3:0 לצ'לסי בסט. ג'יימס'ס פארק משערים של דידיידה דרוגבה בדקה ה-38, סלומון קאלו בדקה ה-89 ודניאל סטארידג' בזמן פציעות. הבלוז השיגו ניצחון ליגה שני ברציפות, שהגיע אחרי שני הפסדים בשלושה מחזורים.

צ'לסי הייתה יכולה לעלות ליתרון בדקה ה-14 לאחר שיוהאן קבאיי הכשיל ברחבה את דניאל סטארידג', אך טים קרול המצוין הדף את הפנדל של פרנק למפארד. שלוש דקות לאחר מכן הגיעה הקבוצה של וילאש בואש להזדמנות נוספת, אך סטארידג' בעט לקורה. בדקה ה-39 הצליחה צ'לסי למצוא את השער כשהגבהה של חואן מאטה מצאה את דרוגבה, שנגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-56 הגיעה ניוקאסל להזדמנות מצוינת, אך נגיחה של דמבה בה נעצרה בקורה. צ'לסי יצאה למתפרצת, שהסתיימה בהצלה נהדרת של קרול. בדקה ה-89 הצליחה צ'לסי לכבוש את השני כשפרננדו טורס הסתבך ומצא את קאלו, שבעט פנימה את ה-0:2. סטארידג' השלים את החגיגה בדקה ה-90 בבעיטה מ-12 מטר לפינה וזה 0:3.

מנצ'סטר סיטי - נוריץ' 1:4

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני ממשיכה לדהור בצעדי ענק לעבר אליפות ראשונה מאז 1968 ושלישית בסך הכל תולדות המועדון, כשהיום היא שמה בצד את העיכוב בליברפול בשבוע שעבר ושבה לנצח. סיטי נטלה יוזמה מהפתיחה, שלטה במגרש, אבל המתינה 32 דקות בדרך לשער הראשון: קון אגוארו קיבל ממיכה ריצ'רדס שפרץ באגף ימין, הסתדר עם דבוקה של שחקנים בצהוב ושלח שפיץ קטן ומדויק לרשת של ג'ון רודי. סמיר נאסרי הכפיל בדקה ה-51, כשהגבהה שלו לא מצאה רגל או ראש של אף שחקן, הכדור קפץ על הדשא ונעצר ברשת. יאיא טורה קבע 0:3 בדקה ה-68, ומריו באלוטלי היה אחראי ל-1:4 כשכבש מקרוב שער עם הכתף בדקה ה-90. אדם ג'ונסון חתם בתוספת הזמן את התוצאה. סטיב מוריסון צימק זמנית ל-3:1 בדקה ה-81.

וויגאן - ארסנל 4:0

התותחנים חזרו לנצח אחרי ה-1:1 המאכזב בשבוע שעבר נגד פולהאם. מיקאל ארטטה כבש ראשון בדקה ה-28, אחרי שהוא קיבל כדור מתומאס ורמאלן, התקדם קצת ובעט כדור בחצי גובה מחוץ לרחבה. עלי אל חבסי היה חייב לקחת את הכדור, אבל ספג. דקה אחת עברה וזה כבר 0:2. רובין ואן פרסי העלה כדור קרן, ורמאלן הקדים את כולם ונגח פנימה. ז'ריביניו הוסיף בדקה ה-61 ורובין ואן פרסי כבש את הרביעי בדקה ה-78 - השער ה-14 של ההולנדי ב-14 משחקי ליגה. יוסי בניון נכנס במקום תיאו וולקוט בדקה ה-80 והיה קרוב לכיבוש, אבל הקפצה שלו מעל השוער הורחקה.


טוטנהאם - בולטון 0:3

טוטנהאם הגיעה למשחק הביתי עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים ופיצתה את האוהדים על ההפסד הביתי לפאוק סלוניקי בליגה האירופית עם עלייה זמנית וקצרה למקום השני. גארת' בייל מצא את הרשת כבר בדקה השביעית אחרי בישול של לוקה מודריץ' והדרך הפכה לקלה בהרבה כעבור 11 דקות, כשגארי קייהיל הורחק ובולטון האומללה נותרה ב-10 שחקנים. ארון לנון (50) וג'רמיין דפו (60) השלימו במחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:0

רגע אחרי ההדחה מגביע הליגה על ידי קריסטל פאלאס וקצת לפני המשחק המכריע נגד באזל בליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד מצאה את עצמה במצב בו היא חייבת לנצח בליגה כדי להחזיר את הפער מסיטי לחמש נקודות, והיא הצליחה לעשות את זה עם ניצחון קטן וחשוב.

פיל ג'ונס שוב פתח במרכז הקישור ומהעמדה הזו הוא הגיע לכדור רוחב של נאני בדקה ה-20, כדי לסיים בצורה מושלמת ולהכניע את שיי גיבן, שמאוחר יותר נפצע והוחלף. אסטון וילה ניסתה, אבל לא מצאה תשובות והוכיחה שוב מדוע היא למשחק אחרי ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים. אשלי יאנג שחזר למגרש בו שיחק בארבע השנים האחרונות, יצא ממנו עם ניצחון.


משחקים נוספים:

ק.פ.ר - ווסט ברומיץ' 1:1
לק.פ.ר: היידר הלגוסון (20). לוסט ברומיץ': שיין לונג (81).

בלקבורן - סוונסי 2:4
לבלקבורן: איגביני יעקובו (20, 45, 57, 82 בפנדל). לסוונסי: לירוי ליטה (35), לוק מור (66)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully