וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "בישראל האימון נגמר כשקורץ מסיים רק את החימום"

חלוץ קייזרסלאוטרן נדרש למרחק של הליגה בארץ לעומת הבונדסליגה, והוסיף: "כאן בגרמניה אני יכול להתמקד בכדורגל"

איתי שכטר חזר בשבת האחרונה להרכב של קייזרסלאוטרן אחרי שהתייבש מעט על הספסל של מרקו קורץ, אבל עדיין מרגיש שהקבוצה שלו יכולה להשיג הרבה יותר. שכטר ולאוטרן מוצאים את עצמם רק במקום ה-16, ובראיון לאתר פיפ"א מתייחס החלוץ הישראלי למצב הקבוצה, וגם טורח להשוות בין הכדורגל הישראלי והגרמני.

"אני אף פעם לא מסתפק במה שאנחנו עושים, ואני יודע כשחקן מקצוען שאנחנו לא יכולים להישאר מאחור", סיפר שכטר בראשית הראיון. "זה בלתי אפשרי ואנחנו צריכים לעשות הרבה יותר כקבוצה". על ההתאקלמות שלו בגרמניה, סיפר החלוץ: "קייזרסלאוטרן זה מקום קטן, עיר שאפשר לגור בה, אבל לאט לאט נעשה קר יותר ואני צריך להתרגל לזה כי בתל אביב החברים שלי עדיין יושבים בערב בחוץ בים או בבתי קפה".

שכטר גם התבקש להשוואה לעומת הכדורגל הישראלי, והשיב: "בבית (בישראל) אני לא יכול ללכת לבד ברחוב, למרכז קניות או לאכול מכיוון שאנשים מזהים אותי ורוצים להצטלם איתי או שאני אחתום עליהם. זה שונה כי כאן אני יכול להתמקד בכדורגל". על הבדלי הרמות מבחינת הכדורגל, אמר: "הכדורגל בגרמניה הוא שונה מאשר בישראל (צוחק), הכל מהיר יותר וליריבות יש יותר איכויות, אבל השערים הם באותו גודל. האימונים אינטנסיביים. בקייזרסלאוטרן אנחנו עובדים למעלה משעתיים וחצי בכל אימון. בישראל האימונים כבר מסתיימים כשבאותו הזמן מרקו קורץ רק מסיים את החימום".

שכטר מספר שעבורו ההגעה ללאוטרן זו הגשמת חלום: "עבור כל שחקן בישראל, מעבר לבונדסליגה הוא חלום. אני משחק בליגה מובילה עם מועדון שיש לו מסורת נהדרת שמצליח להיות מקצועי ואני מזדהה עם המטרות שלו". החלוץ גם נשאל על האכזבה הרודפת קמפיין אחרי קמפיין בנבחרת, והסביר: "האיכות של היריבות שלנו פשוט עצומה. אנחנו עושים את המיטב, אנחנו לא מצליחים להביא את האיכויות שלנו למשחקים גדולים ועושים יותר מדי טעויות. עכשיו אנחנו עומדים לקראת טורניר נוסף וננסה להגשים את החלום שלנו".

על הבית הישראלי, שיפגיש את הנבחרת עם פורטוגל ורוסיה, הוסיף: "כמובן שמדובר ביריבות עם איכויות מובילות וכוכבים מהליגות הבכירות. אנחנו נעשה את המיטב, אנחנו צריכים להמשיך להתפתח, אבל זה יהיה קשה. בכדורגל תמיד הכל אפשרי".

עוד בענייני שגרירים:

ליאור רפאלוב: "אני אוהב לשחק התקפי, אבל מעדיף לנצח"

בירם כיאל: "יש לנו את הסגל הכי טוב בסקוטלנד"

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully