וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 0:2 את שאלקה בדרבי

שערים של לבנדובסקי וסנטנה העלו את האלופה לפסגה. נירנברג ניצחה 0:1 את לאוטרן, 90 דק' לשכטר, 15 לכהן. 3:3 ללברקוזן

אחרי הניצחון הענק של מנשנגלדבאך בדרבי על קלן אמש (שישי), נמשך הערב המחזור ה-14 בבונדסליגה עם כמה משחקים מרתקים. האלופה דורטמונד כבשה את הפסגה מחדש עם 0:2 בדרבי הטעון על שאלקה, בעוד נירנברג של אלמוג כהן (15 דקות) ניצחה 0:1 את קייזרסלאוטרן של איתי שכטר (90 דקות). גילי ורמוט לא נכלל בסגל. בדרמה ענקית בברלין סיימה הרטה ב-3:3 דרמטי במיוחד עם לברקוזן.

קלן - מנשנגלדבאך 3:0

הריינישה דרבי הגיע לקבוצה של לוסיאן פאברה בתקופה הכי יפה שידע המועדון מזה שנים. מנשנגלדבאך שדרסה 0:5 בשבוע שעבר את ורדר ברמן, הוכיחה כי התוצאה לא הייתה מקרית עם חגיגה גדולה בדרבי. מרקו רויס הנפלא אמנם לא כבש הפעם, אבל הוא וחבריו העפילו זמנית למקום הראשון עם 29 נקודות, עד שדורטמונד הורידה אותם משם. באיירן מינכן תשחק רק ביום ראשון נגד מיינץ ותוכל לשוב לפסגה. עבור גלאדבך היה זה ניצחון רביעי ברציפות בעוד קלן האומללה לא ראתה ניצחון בדרבי מאז אוקטובר 2008.

גלאדבך פתחה נהדר את המשחק ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-20. פטריק הרמן השאיר כדור למייק האנקה ששלח כדור שטוח לפינה הרחוקה של מיכאל רנסינג וחגג שער ראשון העונה. 10 דקות עברו וחואן ארנגו סובב באמנות כדור חופשי מ-25 מטרים וקבע 0:2. החגיגה נמשכה שתי דקות בתוך המחצית השנייה. רנסינג הדף בעיטה של הרמן, אבל האנקה הגיע ראשון לכדור החוזר וגלגל לרשת החשופה. ניצחון נאה לגלאדבך.

דורטמונד - שאלקה 0:2

הדרבי הגדול של הכדורגל הגרמני הסתיים בתוצאה לא מפתיעה בכלל. דורטמונד לא התרגשה מההפסד לארסנל בליגת האלופות ורשמה את ניצחון הליגה השביעי שלה בשמונת המחזורים האחרונים עם 0:2 חלק על היריבה המושבעת שאלקה. זו הפעם השנייה בלבד שדורטמונד מנצחת את שאלקה בבית מאז 1998.

יורגן קלופ החליט לעלות עם שני חלוצים, רוברט לבנדובסקי ולוקאס באריוס, וקיבל שער אחד מהחלוץ הפולני ושער נוסף מבלם פליפה סנטנה. האלופה עלתה למקום הראשון עם 29 נקודות, כמו של מנשנגלדבאך ואחת יותר מבאיירן מינכן, שתפגוש את מיינץ.

דורטמונד עלתה ליתרון בדקה ה-17 כשהגבהה של מרסל שמלצר מצאה את רוברט לבנדובסקי, שעלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:1. השער השני של הצהובים-שחורים הגיע בדקה ה-61 כשנגיחת עומק מצאה את מאטס הומלס, שהוריד ללוקאס באריוס, שבעט אך נבלם על ידי לארס אונרשטל, פליפה סנטנה הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט בקלאסה את ה-0:2.

נירנברג - קייזרסלאוטרן 0:1

איתי שכטר וחבריו מתחילים להסתבך אחרי תקופה בה הצליחו לרשום ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד. קייזרסלאוטרן הפסידה 1:0 ליריבתה לתחתית נירנברג, כששכטר פותח בהרכב ומשלים 90 דקות, בעוד אלמוג כהן נכנס אצל המארחת בדקה ה-75. תימוטי צ'נדלר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13 והעלה את הקבוצה של דיטר הקינג למקום ה-13, בעוד השדים האדומים במקום ה-15.

משחקים נוספים:
הרטה ברלין - לברקוזן 3:3
כבשו להרטה ברלין: פייר מישל לזוגה (7 ו-81), עומר טופרק (עצמי, 18), כבש ללברקוזן: ארן דרדיוק (24, 65 ו-79)

הופנהיים - פרייבורג 1:1
כבש להופנהיים: רוברטו פירמינו (24), כבש לפרייבורג: גרה דמבלה (90)

אוגסבורג - וולפסבורג 0:2
כבשו לאוגסבורג: דניאל ברינקמן (66), אדמונד קפליאני (90)

האנובר - המבורג 1:1
להאנובר: יאן שלאודראף (79). להמבורג: ג'פרי ברומה (64).



כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully