וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "אני אוהב לשחק התקפי, אבל מעדיף לנצח"

קשר קלאב ברוז' מתרגל לחיים תחת כריסטוף דאום הקשוח: "אנחנו מתרכזים באספקטים ההגנתיים ובלצבור נקודות"

קלאב ברוז' התאוששה בשבועות האחרונים מאז הגעתו של כריסטוף דאום עם שני ניצחונות 0:1 קטנים בליגה הבלגית, והערב (רביעי) יתארחו ליאור רפאלוב וחבריו אצל מאריבור בליגה האירופית למשחק מפתח על העלייה לשלב הבא.

רפאלוב התייחס הבוקר למשחק בראיון לתקשורת הבלגית: "לפחות בשבילי יהיה שם קר מאוד, כי בישראל גם בחורף הטמפרטורות הן בסביבות 15-20 מעלות. אבל נהיה חייבים לנצח כי המפגש מול בראגה במחזור האחרון יהיה קשה מאוד".

על החיים תחת דאום הקשוח אמר רפאלוב: "אנחנו מתאמנים עכשיו בעיקר על האספקטים ההגנתיים, כי לפני חודש היינו מבקיעים הרבה אבל גם מפסידים הרבה. אני אוהב את הסגנון ההתקפי, אבל אני מעדיף לנצח משחקים. בסופו של דבר נציג כדורגל אטרקטיבי, אבל בינתיים אנחנו צריכים להתמקד בלצבור נקודות".

על הצבתו בעמדת הקשר המרכזי אמר רפאלוב: "זו העמדה המועדפת עליי, כי בה יש לי יותר חופש והכדור עובר דרכי יותר. המאמן החדש ערך שיחות עם כל השחקנים ובשיחה איתי אמרתי לו שאני מעדיף לשחק במרכז, והוא גם בטח שם לב שבאימונים כשאני מוצב באגף אני מתגנב למרכז...".

על השתלבותו בבלגיה אמר רפאלוב: "האנגלית שלי השתפרה, אבל אני עדיין צריך לעבוד על זה. אני לוקח שיעורים באנגלית, ואני מבין את כולם טוב יותר, אחרי שבקיץ תקשרנו בעיקר בתנועות ידיים".

הליגה האירופית: גם כיאל, נאתכו ובוזגלו חייבים ניצחון

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully