וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שער נהדר לביברס נאתכו בניצחון קאזאן

הרוסים הביסו 1:4 את שמרוק ושיפרו את הסיכוי לעלות. הישראלי כבש. טוטנהאם הפסידה לפאוק 2:1 והיא על סף הדחה

צפו בשער הנפלא של ביברס נאתכו

אחרי שבליגת האלופות נערך כבר המחזור הלפני אחרון, היום (רביעי) נפתח המחזור החמישי גם בליגה האירופית. השבוע, בניגוד לארבעת המחזורים הראשונים, ייערכו המשחקים ביומיים נפרדים - רביעי וחמישי.

ביברס נאתכו כבש שער נהדר ב-1:4 הקל של רובין קאזאן על שמרוק רוברס החלשה. בניגוד אליו, מאור בוזגלו נכנס בדקה ה-91 ב-0:2 הנהדר של סטנדרד ליאז' על האנובר, בעוד משה אוחיון לא נכלל בתבוסת לגיה ורשה 3:0 לאיינדהובן. בירם כיאל שיחק 90 דקות בסלטיק, אך זו הפסידה לאתלטיקו מדריד והודחה. קבוצה נוספת שנמצאת על סף הדחה, וזו למעשה ההפתעה הגדולה של המחזור החמישי, היא טוטנהאם, שנכנעה בביתה 2:1 לפאוק סלוניקי.

בית א'

רובין קאזאן - שמרוק רוברס 1:4

הקבוצה הרוסית נמצאת לאחרונה בכושר לא רע בליגה המקומית והגיעה למשחק מול האירים לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים. רובין קאזאן המשיכה במומנטום עם 1:4 קל במיוחד מול שמרוק רוברס החלשה, שנותרה ללא נקודות. הרוסים עלו באופן זמני למקום הראשון עם 10 נקודות ושיפרו את סיכוייהם לעלות לשלב הבא.

מה עם ביברס נאתכו אתם שואלים? אז התשובה היא שמצוין. קשר נבחרת ישראל כבש שער נהדר בדקה ה-36 לאחר שמסירת עומק מצאה אותו והוא התסתובב ובעט נפלא נגד כיוון התנועה של השוער ופנימה מ-18 מטר כדי לקבוע 1:2. נלסון ואלדס כבש צמד מצוין (10 ו-51), אובפמי מרטינס כבש את הרביעי, שהיה צריך להיפסל כיוון שהכדור יצא החוצה בדקה ה-62. קן אומן איזן זמנית בדקה ה-12.

טוטנהאם - פאוק סלוניקי 2:1

הקבוצה הלוהטת של אנגליה לא ממש הצליחה לשחזר את היכולת האדירה מהפרמיירליג במשחקיה האירופאיים, והערב היא נחלה הפסד מפתיע נוסף, שהציב אותה עם רגל וחצי מחוץ למפעל. את הארי רדנאפ זה כנראה לא הטריד במיוחד, שכן גם הערב הוא העלה את ההרכב השני שלו, וראה את דימיטריוס סלפנגידיס (6) וסטפנוס את'נאציאדיס (13) מעלים את האורחים ליתרון 0:2 מפתיע. לוקה מודריץ' (39) רק צימק עבור התרנגולים, שהיו עדיפים והרבה יותר מסוכנים, אך שער שוויון מיוחל לא נמצא. טוטנהאם מתקרבת לסיום דרכה בליגה האירופית, ולא נראה שזה יכעיס אף אחד מאנשי המערכת.

בית ב'

סטנדרד ליאז' - האנובר 0:2

מאור בוזגלו שלא זוכה לקרדיט רב נכנס הפעם כמחליף בדקה ה-91 בלבד, אך קבוצתו השיגה ניצחון ביתי גדול שהבטיח לה את הכרטיס לשלב הנוק-אאוט. מוחמד צ'יטה העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-25, וזורו סיריאק סדה הצעיר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז. כעת מדורגת ליאז' במקום הראשון של בית ב', עם 11 נקודות - 3 יותר מהאנובר. תיקו במחזור האחרון מול קופנהאגן יבטיח לבלגים את המקום הראשון עם תום שלב הבתים.

וורסקלה - פ.צ. קופנהאגן 1:1

בית ג'

לגיה ורשה - פ.ס.וו איינדהובן 3:0
כבשו לאיינדהובן: מיכאל זוולאקוב (עצמי, 32), דרייס מרטנס (60), זקאריה לביאד (68)

בית ז'

מאלמו - אלקמאר 0:0

מטליסט חרקוב - אוסטריה וינה 1:4
כבשו למטליסט: מרקו דביץ' (17), אדמר (40), פפה גוייאה (60), חוסה סוסה (90), כבש לאוסטריה וינה: פלוריאן מאדר (19).

בית ח'

מאריבור - קלאב ברוז' 4:3

ואוו! איזו דרמה ענקית הייתה בסלובניה הערב. קלאב ברוז' חזרה מפיגור 3:0 ל-3:4 עם שלושה שערים בין הדקות 74-82 ולמעשה נותרה חזק בתמונת העלייה עם 10 נקודות במקום הראשון בבית. ליאור רפאלוב שיחק 59 דקות וספג כרטיס צהוב, בעוד המחליף שלו ג'וזף אקפלה כבש את שער השוויון (82), נביל דיראר כבש את השניים הראשונים (74 ו-77) וריאן דונק השלים (90). את השערים לסלובנים, שנותרו אחרונים עם שתי נקודות, כבשו דליבור וולאש (11 ו-68) וריאן דונק (עצמי, 51).

בראגה - בירמינגהאם 0:1
כבש לבראגה: הוגו ויאנה (51)

בית ט'

סלטיק - אתלטיקו מדריד 1:0

בירם כיאל (90 דקות) וחבריו נמצאים במצב קשה מאוד בשלב הבתים, לאחר הפסד נוסף, הפעם 1:0 ביתי מול אתלטיקו מדריד. סלטיק נותרה במקום השלישי עם חמש נקודות בלבד, בעוד אתלטי עלתה כבר עם 10 נקודות ואודינזה, שסיימה ב-0:0, מחזיקה במאזן של שמונה נקודות.

לכן, סלטיק תהיה חייבת לנצח את אודינזה בחוץ במחזור הסיום כדי לעלות. ולהזכירכם, אודינה ניצחה העונה את כל משחקי הבית בכל המסגרות, פרט למוקדמות ליגת האלופות מול ארסנל.

הקולצ'ונרוס עלו ליתרון בדקה ה-30 כשקרן של דייגו הורחקה על ידי דניאל מייסטורוביץ' אך רק עד לארדה טוראן, שבעט מחוץ לרחבה כדור חזק, שרק פגע בפרייסר פורסטר וחדר פנימה בדרך ל-0:1.

ראן - אודינזה 0:0

ליגה אירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully