וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "הקהל שלנו מלחיץ את השחקנים"

מאמן צ'לסי האשים את האוהדים בהפסד לליברפול. סיטי הדיחה את ארסנל, ונגר: "הכי מתסכל שהרגשנו שאנחנו עומדים לנצח"

גביע הליגה האנגלי סיפק לנו אתמול (שלישי) שני רבעי גמר גדולים, כשמנצ'סטר סיטי ניצחה בחוץ 0:1 את ארסנל, וגם ליברפול רשמה ניצחון חוץ גדול בדרך לחצי הגמר עם 0:2 על צ'לסי. קרדיף הצטרפה אליהן בין ארבע האחרונות במפעל עם 0:2 ביתי על בלקבורן, והערב תנסה מנצ'סטר יונייטד לעלות גם היא לחצי הגמר כשתארח את קריסטל פאלאס.

"התוצאה לא הייתה מוצדקת", אמר ארסן ונגר בסיום. "היינו נאיבים מאוד, ולראייה ספגנו שער דווקא אחרי קרן שלנו. מה שהכי מתסכל הוא שהפסדנו במשחק בו היה נראה שאנחנו עומדים לנצח, אבל מצד שני בהתחשב במספר הצעירים בהרכב שלנו אני מרגיש שנלחמנו היטב מול סגל איכותי במיוחד של סיטי. מעבר לכך אני מחשיב את הליגה כמפעל הכי חשוב שלנו, והכי חשוב לנו לסיים בין ארבע הראשונות שם".

"סבלנו מחוסר מזל", הוסיף יוסי בניון, שקיבל את סרט הקפטן והשלים 90 דקות. "כמה מהשחקנים הצעירים שלנו הוכיחו שלארסנל יש עתיד טוב. סיטי לא שיחקה טוב יותר מאיתנו, אבל הטעות שלנו בקרן עלתה לנו ביוקר. לפעמים אתה כל כך רוצה לנצח עד שאתה שוכח להגן, וחבל שזה מה שקרה".

רוברטו מאנצ'יני ירד מחויך מהמגרש באצטדיון האמירויות, כשראה את קבוצתו מנצחת 48 שעות בלבד אחרי משחק הליגה מול ליברפול: "החלפנו את כל השחקנים מהמשחק שלשום, וזה מוכיח על עוצמת הסגל שלנו. נצטרך להמשיך ברוטציה גם בחודשים הקרובים, שיהיו מכריעים במיוחד, ורק אחרי ינואר נוכל להתחיל לדבר על זכייה בתארים".

מי שנמצאת בצרות צרורות היא צ'לסי, שההדחה מהמפעל השלישי בחשיבותו באנגליה רק הוסיפה לסערה סביב אנדרה וילאש בואש, ששמע את האוהדים בסטמפורד ברידג' שורקים בוז לשחקניהם וזעם: "אנחנו צריכים שהאוהדים יתייצבו מאחורינו. זו עובדה שאנחנו הרבה יותר טובים בחוץ, בגלל שהקהל שלנו מלחיץ את השחקנים וזה חייב להיפתר".

ובעוד שצ'לסי שוקעת, ליבפול שוב הוכיחה שיש לה מה למכור העונה מול הגדולות, וקני דלגליש כבר מכוון לזכייה בגביע הליגה: "היוקרה של המפעל דעכה לאחרונה בגלל סיבוכי לוחות הזמנים, אבל זה לא אומר שאנחנו לא רוצים לזכות בו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully