וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: קריסטל פאלאס הדיחה את מנצ'סטר יונייטד

הקבוצה מליגת המשנה עלתה לחצי הגמר לאחר שהדהימה הרכב חסר של האדומים עם ניצחון 1:2 לאחר הארכה. קינן לא שותף

לא נעים להיות אוהד של מנצ'סטר יונייטד בשבועות האחרונים. הקבוצה מגמגמת בליגה, נמצאת 5 נקודות מהיריבה העירונית השנואה שלה, והערב (רביעי) הודחו בשלב רבע הגמר השדים האדומים מגביע הליגה לאחר הפסד 2:1 באולד טראפורד לקריסטל פאלאס מליגת המשנה, לאחר הארכה. אז נכון, גביע הליגה הוא לא בדיוק הגביע האנגלי או ליגת האלופות, וההרכב שהעלה הערב אלכס פרגוסון היה משני, אבל בהתחשב ביריבה החלשה שעמדה מולה, יונייטד בהחלט צריכה להיות מאוכזבת במיוחד, לא רק מההפסד וההדחה, אלא גם מהצורה בה תפקדו שחקניה.

האדומים נראו שאננים מאוד בפתיחה, ולא ממש הצליחו להגיע לשערה של פאלאס, קבוצתו של דקן קינן שלא שותף בגלל שכבר שיחק במפעל במדי קארדיף. האורחים ראו זאת ולא היו רחוקים מלעלות ליתרון משלהם, אבל לא השכילו לנצל את ההזדמנויות שלהם, ומנגד ראו את ברבאטוב באחת המחציות החלשות יותר של הבולגרי כושל פעם אחר פעם, בדרך ל-0:0 משמים בסיום המחצית. המארחים ידעו שכך המצב לא יכול להימשך ועלו ממוקדים יותר אל המחצית השניה. כבר בדקה ה-51 קיבל ולנסיה את הכדור כשהוא פורץ אל הרחבה, אבל הבעיטה השטוחה שלו שיטה ליד הקורה והלכה החוצה.

דווקא כשהיה נדמה שהשדים האדומים ימצאו סוף סוף את הרשת, הגיע הרגע הגדול של דארן אמברוז. שחקנה של פאלאס קיבל את הכדור בדקה ה-65 ומ-30 מטרים ירה טיל מרהיב ולא הותיר סיכוי לבן אמוס שעמד בשערה של יונייטד. אלא שהחגיגה של האורחים נמשכה בדיוק שישים שניות. מאקדה הופל ברחבה על ידי פטריק מקארתי, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, והאיטלקי ירה את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:1. המארחים ניסו לנצל את המומנטום ולהכריע את המשחק, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת, ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

בדיוק כמו בפתיחת המחצית השניה, גם הפעם השדים האדומים היו אלה שתקפו, אבל האורחים היו אלה שהיממו. פאלאס קיבלה כדור חופשי בדקה ה-98, אמברוז הרים אותו אל הרחבה ומצא את ראשו של גלן מארי, שהיה בנבדל, אבל הדגל של הקוון נותר למטה, והאורחים פצחו בחגיגות. עד לסיום המשיכו שחקני יונייטד ללחוץ את שערם של האורחים, שכמעט וקרסו, אבל פאלאס החזיקה מעמד, בעטה את הכדורים למעלה, חגגה הישג נהדר עבור האוהדים שלה, והיא מצטרפת לליברפול, מנצ'סטר סיטי וקארדיף בחצי הגמר.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully