וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: מנצ'סטר סיטי ניצחה את ארסנל 0:1

בניון שיחק 90 דקות כקפטן, אך לא הועיל מול שער בודד של אגוארו (83). גם ליברפול בחצי הגמר אחרי 0:2 על צ'לסי

שלושה משחקים התקיימו הערב (שלישי) במסגרת רבע גמר גביע הליגה באנגליה, ושניים מהם הפגישו ארבע מהקבוצות הגדולות של בריטניה. במפגש המסקרן הראשון גברה ליברפול 0:2 על צ'לסי בסטמפורד ברידג', בדיוק כשם שעשתה לבלוז לפני כשבוע וחצי במסגרת הליגה. במקביל עשתה גם מנצ'סטר סיטי את המוטל עליה, כשרשמה 0:1 צנוע על ארסנל באצטדיון האמירויות הודות לשער של המחליף, סרחיו אגוארו. הקבוצה השלישית שמצאה את הכרטיס לשלב חצי הגמר של המפעל היא קארדיף, שגברה בביתה 0:2 על בלקבורן.

שחקני מנצ'סטר סיטי, ארסנל, עומדים דקת דומיה לזכר גארי ספיד. Michael Regan, GettyImages
בשני המשחקים נערכה דקת דומיה לזכר גארי ספיד/GettyImages, Michael Regan

צ'לסי - ליברפול 2:0

בעוד שקבוצות נוהגות להעלות הרכבים חסרים וצעירים במיוחד בגביע הליגה, ליברפול וצ'לסי הציגו לראווה הרכבים לא רעים בכלל. אנדי קארול ופרננדו טורס, שלא פתחו במשחק הליגה בין הקבוצות, קיבלו הפעם את חולצות ההרכב והראשון יכול היה להעלות את ליברפול ליתרון כבר בדקה ה-22, אך החמיץ מול רוס טרנבול את הפנדל לו זכו המייטי רדז.

אלא שהדקות נקפו, וליברפול המשיכה להיות טובה יותר. בדקה ה-58 היא גם מצאה את הרשת, וזה קרה בתום מבצע קבוצתי מצוין שהתחיל בג'ורדן הנדרסון, נמשך בכדור רוחב של קרייג בלאמי, והסתיים עם דחיקה מקרוב של מקסי רודריגס כדי לקבוע 0:1. חמש דקות חלפו, והאדומים הכפילו את יתרונם: שוב היה זה בלאמי בתפקיד המבשל, הפעם עם הגבהה של בעיטה חופשית אותה נגח מרטין קלי המוכשר פנימה. אנדרה וילאש בואש, שפתח הערב עם שחקני הרכב כגון אלכס, ז'וזה בוסינגווה, פרנק למפארד, דויד לואיז, פלורן מאלודה ופרננדו טורס עוד זרק לכר הדשא את ניקולא אנלקה, חואן מאטה וראמירס, אך ליברפול הגנה היטב על יתרונה והשיגה את הניצחון הנאה בדרכה לחצי הגמר.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 1:0

ארסן ונגר מאוד אוהב את משחקי גביע הליגה, בהם הוא יכול לתת לשלל הילדים המוכשרים שלו דקות משחק. הערב, מול סוללת הכוכבים של סיטי, הוא דווקא בחר לשתף מספר שחקנים מנוסים יותר, וביניהם יוסי בניון שאף קיבל את סרט הקפטן והשלים 90 דקות. לצידו של הישראלי פתחו בחלק ההתקפי אלכס צ'מברליין המוכשר ומרואן צ'מאק, כשמנגד העלה רוברטו מאנצ'יני את ההרכב השני שלו, שכלל כוכבים כגון סמיר נאסרי וקולו טורה (ששבו לקריאות בוז רועשות באצטדיון האמירויות) ואדין דז'קו.

למרות כל השמות הנוצצים, המשחק עצמו היה הרבה פחות מרתק. מאנצ'יני היה מאוכזב מהקבוצה שלו וביצע חילוף כבר בדקה ה-32, כשהוריד לספסל את אלכסנדר קולארוב לטובת סרחיו אגוארו. זה השתלם לו בדקה ה-83, כשקון סיים מתפרצת לתפארת אותה התחיל דז'קו, קיבל מסירה מאדם ג'ונסון בתוך הרחבה ומקרוב הכניע את לוקאש פביאנסקי כדי לקבוע 0:1. ארסנל אמנם היתה לא פחות מסוכנת לאורך מרבית המשחק, אך שוויון היא לא מצאה הערב.

משחק נוסף:

קארדיף - בלקבורן 0:2
הבקיעו לקארדיף: קני מילר (19), אנתוני ג'רארד (50)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי ארסנל מפגינים נגד שחקני מנצ'סטר סיטי גאל קלישי, סמיר נאסרי. Michael Regan, GettyImages
הם לא צריכים אף אחד. חבל שואן פרסי לא שיחק הערב. אוהדי ארסנל/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully