וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא קל לאמן את מכבי עכשיו, אבל אני אוהב את זה"

מאמן מכבי ת"א חשף כי קשה לו עם עזיבת פארמר. הנדריקס שהצטיין בהארכה: "דיוויד ביקש שאראה את עצמי בסוף"

מכבי תל אביב עבדה קשה, קשה מאוד אפילו, אבל בסופו של משחק ארוך היא יצאה מחיפה הערב (שני) עם ניצחון 79:84 על מכבי המקומית, לאחר ההארכה. הצהובים היו קרובים להפסד במשחקם הראשון ללא ג'ורדן פארמר, שאומנם הגיע לאולם בנשר, אך לא התלבש למשחק ולמעשה הוא איננו חלק מהקבוצה יותר בשל סיום השביתה ב-NBA. רק התעלות של ריצ'רד הנדריקס בהארכה העניקה להם את הניצחון ומנעה הפסד ליגה שני ברציפות, לראשונה מזה ארבע שנים.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר בסיום: "אין ספק שקשה לנו לשחק בלי שחקנים גדולים ומובילים כמו סופו, סמית, ופארמר, אבל אלה החוקים בליגה. לקחתי החלטה לא קלה, לא להלביש את פארמר, בגלל דברים שנסביר בהמשך. פפאלוקאס נתן משחק גדול והוא ווינר גדול. לא שיתפתי אותו לא בגלל שהוא לא טוב, אבל לפעמים צריך לקחת החלטות קשות. הערך שלו מוכר לנו, אנחנו אוהבים אותו והוא ניצח את המשחק. לפפאלוקאס יש ביטחון, הבעיה היא שהוא לא שיחק. כשג'ורדן היה גדול ויוגב גדול והם עזרו לנו לנצח, הוא היה צריך לחכות להזדמנות וזה מה שהוא עשה".

על העזיבה הצפויה של פארמר אמר המאמן: "לא הסתרנו לרגע שנביא מישהו במקום ג'ורדן. כשהוא איננו, אנחנו צריכים יותר מכולם. ידענו שנצטרך להתמודד עם זה מתישהו. נפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. אולי זה יעלה לנו, אבל צברנו ניצחונות ונוכל לסבול את זה. שחקן עם כזה כישרון ועם כזה משקל במשחק לא בקלות נעלם מהאופק או מההופעה של הקבוצה בלעדיו. העובדה שבכל משחק למעט משחק אחד מצאנו את הדרך לנצח כל משחק כשהוא לא שיחק. זה מה שנצטרך לדעת לעשות מעכשיו עד שנמצא מחליף. הרבה מדברים על זה שנביא את לנדסברג וזה לא עומד על הפרק. בכלל לא". בסיום הוסיף המאמן: "לא קל לאמן את מכבי בימים האלה, אבל אני אוהב את זה".

ריצ'ארד הנדריקס, שהצטיין הערב, בעיקר בהארכה, אמר בסיום: "זה היה משחק לא קל, צריך לתת לחיפה קרדיט. יש להם סגל טוב והם משחקים טוב, אבל אני שמח שהראינו אופי בהארכה. דיוויד ביקש שאראה את עצמי בסוף. אחרי ההפסד לירושלים בליגה הרגשתי שלא נתתי מספיק, וידעתי שאם יהיה לי אפשרות אתן יותר. התפניתי והקשיתי על ההגנה, זה מה שהתרכזתי בו היום".

תיאו פפאלוקאס, שקיבל דקות לאחר מספר משחקים בהם נדחק מהרוטציה, אמר: "היה משחק קשה עבורנו, כי כולם מכירים את הסיטואציה של ג'ורדן ושיחקנו בלי סופו ודווין. נגד מכבי, לכל הקבוצות יש מוטיבצית יתר. היה משחק צמוד, לא שיחקנו חכם ברוב דקות המשחק, אבל בסוף היינו חכמים יותר, נתנו את הכדור לריצ'רד והוא היה שחקן המפתח שניצח לנו את המשחק".

על מעמדו בקבוצה אמר היווני: "אני עושה את העבודה שלי, שהיא לשחק בראש נקי. זה הניסיון שלי, להביא את הדברים בדקות האחרונות. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, רק צריך למצוא את המשחק שלי. בקבוצה כמו מכבי לפעמים משחקים פחות, אבל הכימיה מצוינת ונמשיך ככה. אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה ולא משנה מה יהיה התפקיד שלי, העיקר שנזכה בסוף העונה בתארים".

הבלוג של גרינוולד מציע פתרונות לעזיבתו של פארמר

קבלו אלבום פרידה מרגש במיוחד מג'ורדן פארמר

בן שימול: "המשחק היה שלנו"

בחיפה כצפוי היו מאוכזבים מאוד, לאחר שראו כבר את הקבוצה משיגה את הסנסציה המיוחלת. המאמן המפסיד, מיקי גורקה אמר בסיום: "שיחקנו טוב, היה משחק ברמה גבוהה. הגענו לאיפה שרצינו, שוויון, כדור אחרון שלנו ולא עשינו סל. לצערי אנחנו מפסידים יותר מדי משחקים צמודים, אבל אני מרוצה מהמלחמה, צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. הוצאנו אותם מהמשחק שלהם, אבל הם גם הוציאו אותנו. אי אפשר לבקש יותר ממשחק מול מכבי. כל מי שהגיע למשחקים שלנו נהנה, אנחנו נותנים הצגות, גם היום למרות שהפסדנו".

המאמן אף התייחס צמד הזרים שלו שהתקשה הערב מבחינת אחוזים: "סילבן לנדסברג וקרלוס פאוול הם חלק מאוד חשוב מהקבוצה, וגם להם מותר כמה דקות לא טובות, זה חלק מהעניין, אבל אני באמת יוצא מעודד כי שיחקנו כדורסל טוב, גם ברמה הגנתית וגם ההתקפית. זה הישג יפה, חבל שלא ניצחנו כי אנחנו צריכים את הניצחונות האלה. אני כבר מסתכל על ירושלים ביום שבת. טיילר ווילקרסון התאמן אתמול והיה בכושר לא רע, הוא שיחק יותר ממה שציפינו, אבל גם איתו אנחנו קצת קטנים".

אבי בן שימול, שהיה מהבולטים בצד של הירוקים הערב אמר: "אני עדיין בתהליכי עיכול של ההפסד. פשוט פספוס שלנו. אלו תסמינים שהיו לנו מתחילת השנה, עם כל המשחקים הצמודים שהגענו אליהם. אנחנו שמחים מצד אחד כי זה נראה טוב אבל מאוד מאוכזבים כי באנו מוכנים והאמנו בעצמנו. המשחק היה שלנו. התייחסנו למכבי כמו לכל קבוצה, בדיוק כמו עוד קבוצה עם שם אחר".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully