וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את מכבי חיפה 79:84

האלופה נראתה נורא ללא ג'ורדן פארמר, ויצאה בזול בזכות יכולת נהדרת של ריצ'ארד הנדריקס (19 נקודות) בהארכה

ראיתם את המשחק? דברו איתנו בפייסבוק


כשג'ורדן פארמר לבוש בבגדים אזרחיים וצופה מהצד, חזרה הערב (שני) מכבי תל אביב אל מעגל הניצחונות בליגת העל, כשגברה רק לאחר הארכה 79:84 על מכבי חיפה. עבור קבוצתו של בלאט היה זה המבחן הראשון ללא הרכז שחוזר אל ה-NBA, ולפחות מבחינת התוצאה, היא השיגה את מבוקשה, אלא שגם במועדון הצהוב לא התקשו לראות כי החור שהותיר פארמר בעמדת הרכז עדיין רחוק מלהתמלא, כשקבוצתו של מיקי גורקה היתה צריכה להשיג את הסנסציה, ואלמלא מהלכים חסרי ניסיון של שחקניה ברגעי הסיום, מכבי היתה רושמת את הפסדה השני ברציפות, לראשונה מאז עונת 2007/8.

יוגב אוחיון ותיאו פפאלוקאס קיבלו את ההזדמנות למלא את מקומו של פארמר, אבל היו רחוקים מלהרשים מול היריבה הבינונית. היווני שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים נראה איטי מאוד והרבה לאבד, בעוד אוחיון פשוט לא יזם מספיק בהתקפה, מה שאיפשר לחיפה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון, ולהוביל לאורך מרבית המשחק בזכות יכולת טובה של ג'רמיין ג'קסון וסילבן לנדסברג. הירוקים כבר היו מרחק נגיעה מהניצחון, כשקיבלו את הכדור האחרון במשחק במצב של שיויון, אבל לא השכילו לקחת את ההזדמנות, נגררו להארכה ושם ראו את ריצ'ארד הנדריקס לוקח את הכל על עצמו, ומוביל את הצהובים לניצחון, שסביר להניח שאף אחד לא ימהר לחגוג.

מהלך המשחק

מכבי חיפה העלתה בחמישייה את קרלוס פאוול, ג'רמיין ג'קסון, סילבן לנדסברג, דניאל איידן ושון וויליאמס. מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, גיא פניני, קית' לנגפורד, דייויד בלו ושון ג'יימס. חיפה נראתה רע מאוד בפתיחה, לא הצליחה למצוא את הטבעת במשך יותר משלוש דקות, ומן העבר השני האורחים לא התקשו לנצל את משחק הפנים ולעלות ליתרון 2:12 מהיר עם יכולת מצויינת של בלו. טיילר ווילקרסון מצא את עצמו פנוי מחוץ לקשת ותפר שלשה שהעירה מעט את הירוקים, אבל בורשטיין והנדריקס המשיכו להעניש והחזירו את היתרון ל-9, לפני שסל ועבירה של פאוול הוריד את הירוקים בפיגור 19:13 בסיום הרבע הראשון.

פאוול המשיך להיות אקטיבי מאוד עם פתיחת הרבע השני, ויחד עם בן שימול שהריץ מצויין את ההתקפות קבעו שיוויון 21:21. פניני שמר את היתרון בידי הצהובים, אבל סילבן לנדסברג סוף סוף מצא את עצמו עם סל ועבירה ומיד לאחר מכן מתפרצת נהדרת העלה את חיפה ליתרון 26:30. פניני חזר לסורו וצלף שלשה מהפינה, ובורשטיין תפר אחת משלו מאותה נקודה בדיוק כדי לקבוע שיוויון 32:32. מכבי הלכה פנימה אל שון ג'יימס שהגיב עם ארבע נקודות רצופות, אבל לנדסברג שוב נטל את היתרון, וגג נהדר של פאוול על בורשטיין עם הבאזר קבע יתרון 36:37 לזכותה של חיפה במחצית.

אבי בן שימול פתח את הרבע השלישי עם שלשה גדולה והעלה את היתרון המקומי ל-4, אבל בלו אסף ריבאונד התקפה והפך אותו לשלשה, ונקודות של אוחיון קבעו 42:45 לצהובים. ווילקרסון ופאוול החזירו מן הצד השני, ושלשה של בן שימול המשיכה את נדנדת היתרון, כשחיפה עלתה ל-47:50. בורשטיין סחט עבירה ועשה את העבודה מהקו, הנדריקס העניש מתחת לסל, והירוקים לא השכילו לנצל את ההזדמנויות שלהם בהתקפה, כשרק גג נפלא של ווילקרסון על פפאלוקאס עם הבאזר הוריד אותם עם פיגור נקודה בלבד, 51:50 לאורחים בסיום הרבע השלישי.

קרב החפירות בין שתי הקבוצות נמשך גם בפתיחת הרבע האחרון, כשווילקרסון ושון וויליאמס ממשיכים בתצוגת החסימות שלהם ופאוול במתפרצת שמר את הירוקים קרוב. ג'קסון קבר ג'אמפ נהדר בנפילה לאחור, ואיבוד כדור נוסף של אוחיון שגרר אחריו עבירה טכנית, איפשר לחיפה לעלות ליתרון 55:57. מכבי חזרה אבל ווילקרסון העניש עם שלשה ענקית, שתי דקות לסיום שקבעה יתרון 4. פפאלוקאס במהלך הטוב הראשון שלו במחשק סידר אסיסט נהדר ללנגפורד, וזה קבע שיויון 63:63, לפני הדקה האחרונה. ג'קסון בסל נהדר החזיר את היתרון לידיים ירוקות, אבל שתי החטאות עונשין של פאוול יחד עם זריקה מדהימה של בלו, שדרך על הקו קבעו שיוויון. לחיפה עוד היה צ'אנס לנצח את המשחק, אבל ג'קסון הסתבך בהתקפה האחרונה, איבד, ואוחיון לא הספיק לשחרר זריקה, הולכים להארכה.

הנדריקס לקח על עצמו את האחריות ואת המשחק, קלע ארבע נקודות רצופות ומכבי ניצלה רצף של החטאות של המארחים כדי לעלות ליתרון 6. בן שימול וג'קסון לא ויתרו והתגברו גם על סל ועבירה של לנגפורד כדי לצלוף שתי שלשות, אבל הנדריקס בהארכה פשוט נהדרת קבע יתרון 73:79, משם המארחים כבר לא הצליחו לחזור. חיפה מאבדת הזדמנות נהדרת, ונותרת עם המחמאות.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ריצ'ארד הנדריקס 19 (8 מ-11 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, שון ג'יימס 15 (6 מ-8 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, דיוויד בלו 13 (1 מ-6 לשלוש) ו-12 ריבאונדים, טל בורשטיין 9, גיא פניני, יוגב אוחיון (6 איבודים) וקית' לנגפורד 8 נקודות כל אחד, תיאו פפאלוקאס 4 נקודות ו-3 איבודים, ג'ון שייר שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: ג'רמיין ג'קסון 20 (8 מ-13 מהשדה), סילבן לנדסברג 17 (5 מ-17 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, אבי בן שימול 16 (4 מ-6 לשלוש), קרלוס פאוול 13 (5 מ-16 מהשדה), טיילר ווילקרסון 9 ו-9 ריבאונדים, שון וויליאמס 4, דניאל איידן, טמיר אריאלי, סיימון פארין שיחקו ולא קלעו.

הבלוג של גרינוולד מציע פתרונות לעזיבתו של פארמר

קבלו אלבום פרידה מרגש במיוחד מג'ורדן פארמר

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully