וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס לאוהדי מכבי ת"א: "גולדהאר יודע מה לעשות"

28.11.2011 / 8:00

אוהדי מכבי תל אביב דרשו מגולדהאר לפטר את איוניר אחרי הדרבי, ג'ק אנגלידיס שוחח עמם: "מיטש הוא אחד הדברים הכי טובים שקרו למועדון, אין טעם לקלל עכשיו". ביקורת על קונאטה ודהן

כ-13 אלף אוהדים צהובים שהגיעו אמש (ראשון) לבלומפילד שוב חוו אכזבה כואבת במשחק דרבי, לאחר שמכבי תל אביב נוצחה 3:1 על ידי היריבה העירונית, הפועל תל אביב, שהוסיפה לעצמה ניצחון נוסף וצבעה את העיר באדום, לפחות עד הדרבי הבא. הצהובים נמצאים בעיצומו של משבר גדול מאוד, רשמו הפסד ליגה שלישי ברציפות שדרדר אותם עד המקום השביעי בטבלה, והם רחוקים עתה שבע נקודות מהיריבה העירונית שחזרה למקום הראשון בטבלה.

חדר ההלבשה של מכבי היה דומם למדי בסיום המשחק, ותחושת הכאב וההלם ניכרו היטב על פניהם של השחקנים. הבעלים מיטש גולדהאר, ששוב ראה מקרוב את שחקניו מפסידים, ירד בסיום לחדר ההלבשה וניסה לעודד את חניכיו.

בימים האחרונים הוזכר בסביבת המועדון שמו של מאמן הכדורסל צביקה שרף כמועמד להתמנות לתפקיד מנכ"ל המועדון, אולם בשלב זה עדיין לא נעשו מהלכים מעשיים בעניין. שרף ידוע כדמות שמזוהה דווקא עם קבוצת הכדורסל של המועדון, אולם הוא זוכה להערכה רבה גם במחלקת הכדורגל.

אגב, הדרבי הניב אמש שיא צפייה למשחק בליגת העל ב-2011, 14.3 אחוז.

"מיטש משקיע הרבה מאוד כסף, אבל גם המון מחשבה"

בירידה ממקום מושבו ביציע הכבוד לעבר כר הדשא בסיום המשחק, ספג גולדהאר (יחד עם נציגו ג'ק אנגלידיס) צעקות וקריאות רבות מאוהדי הקבוצה, שביקשו מהבעלים לעשות זעזוע במועדון ולפטר את המאמן מוטי איוניר. גולדהאר שמע את הדברים, אך העדיף שלא להתעמת עם האוהדים והמשיך לכיוון חדר ההלבשה. דווקא אנגלידיס היה זה שנשאר דקות ספורות עם האוהדים המתוסכלים בתום המשחק. יש לציין כי למרות התבוסה בדרבי, מעמדו של המאמן יציב, וגם כעת הוא ממשיך לקבל גיבוי מלא ותמיכה מגולדהאר.

מספר אוהדים צעקו לעבר איוניר והשחקנים: "תתביישו, אין לכם כבוד, ביישתם את הסמל, אתם סמרטוטים", והפעם אנגלידיס הגיב אליהם בסבלנות. "גם לנו כואב בדיוק כמו שזה כואב לכם", אמר להם הקפריסאי, בהתבטאות די נדירה מצדו, לאוהדים שהקיפו אותו ביציאתו מיציע הכבוד. "מה אתם חושבים, שאנחנו טיפשים? שאנחנו לא רואים מה קורה? יש כאן מערכת שלמה שעובדת יום ולילה בכדי לנסות ולשפר את מה שקורה בקבוצה. אנחנו רואים הכל ונעשה את הכל בכדי לשנות את המצב. חלקם כאן מקלל את מיטש, וזה לא יפה. מיטש הוא אחד הדברים הכי טובים שקרו למועדון הזה. תנו לו את הזמן. זה בנאדם שבנה ב-25 שנים אימפריה במו ידיו אחרי שהתחיל מאפס. הוא משקיע הרבה מאוד כסף, אבל גם המון מחשבה. תנו למיטש את הזמן, תהיו סבלניים, יש לו את היכולות והחוכמה לשנות כאן דברים. דברים לא קורים בלחיצת כפתור, לוקח זמן לשקם ולהקים מחדש מערכת שלמה. יש כאן הרבה מאוד עשייה וכמו שלכם האוהדים כואב, ככה גם לנו כואב ועצוב. אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות, והשחקנים יבינו בסופו של דבר מה מצופה מהם ויעשו הכל כמו שצריך".

"מיטש הוא האיש הנכון והוא יודע מה צריך לעשות", המשיך אנגלידיס, "אנחנו רואים הכל, אנחנו לא עוצמים עיניים בסוף כל משחק והולכים הביתה כאילו לא קרה כלום. בזמנים כאלה הקבוצה והשחקנים צריכים יותר מתמיד את האוהדים מאחוריהם. הקהל הוא אחד הדברים הכי חשובים למועדון הזה. זה לא מועיל לאף אחד, שניות אחרי הפסד כואב, לעמוד ולקלל ולבקש להעיף הביתה את זה או את האחר. אנחנו בהנהלה רוצים לעשות הכל כדי לשמח אתכם ולגרום לכם לנחת מהמועדון והקבוצה, זה חשוב לנו. אנחנו רואים בהרבה מקרים שהקבוצה טובה אבל לא מצליחה לשמור על יציבות. היו הצלחות בתחילת העונה וכנראה שחלק מהשחקנים כאן חשבו שהם הגיעו לפסגה, אבל זה לא ככה. דברים לוקחים זמן. אתם האוהדים חשובים לנו מאוד, וצריכים להיות מאחורינו".

אולי עכשיו תתקצר הרוטציה

במכבי תל אביב יצטרכו להתאושש במהירות רבה מהמפלה בדרבי שכן כבר ביום חמישי מצפה לקבוצה משחק נגד בשיקטאש הטורקית במסגרת הליגה האירופית, ושלושה ימים מאוחר יותר משחק ליגה נוסף, בחוץ נגד הפועל חיפה.

במכבי תל אביב התקשו להסביר איך במשחק שבו היו עדיפים ברוב דקות המשחק על האדומים, הם עדיין ספגו שלושה שערים וירדו מנוצחים. מי שספגו את מרבית הביקורת היו רפי דהן (שהוחלף במחצית) והחלוץ מוסא קונאטה, שהיה אשם בשער הראשון שספגו הצהובים אחרי שלא סגר ברשלנות את מריו פצ'אלקה, ואף התרשל בסגירה על אלרואי כהן בעת כיבוש השער השני.

מי שקיבלו מחמאות היו שרן ייני, שכרגיל בתקופה האחרונה הצטיין ונראה כמו בעל הבית בחלק האחורי, וכן כובש השער המצמק ברק יצחקי והקשר גל אלברמן, שנכנסו כמחליפים ונראו טוב. המאמן איוניר התייחס לשניים בסיום המשחק ואמר: "אני חושב שבאופן טבעי במצבים כאלה, אי אפשר לצפות מהצעירים שיסחבו את הקבוצה, צריך לצפות כעת מהשחקנים היותר מנוסים שיעשו את זה, אבל כבר אמרתי שאנחנו משתדלים לא להסתכל על הגיל של השחקן, אלא על יכולתו. במצבים כאלה אין ספק שהשחקנים עם הניסיון צריכים לעזור. אנחנו מאוד קרובים לסיום העומס הגדול עם הליגה האירופית, והדבר החשוב מבחינתו שיקרה, זה שכל עניין הרוטציה ייפסק. הקבוצה צריכה להתחיל לרוץ עם הרכב הרבה יותר קבוע וזה יקרה כבר עכשיו, בקרוב מאוד".

"זה פשוט מתסכל, אי אפשר לתאר את הכאב והתסכול שאני מרגיש", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "מה שהכי כואב זה שלמרות ששיחקנו טוב הפסדנו. פשוט לא ייאמן. אנחנו מחמיצים יותר מדי הזדמנויות לכבוש שערים ומקבלים גולים טיפשיים בצד שלנו. אי אפשר לנצח ככה. אם אנחנו מגיעים לשלוש-ארבע הזדמנויות בחצי הראשון, אנחנו חייבים להבקיע לפחות שער אחד. בשביל לנצח בדרבי צריך להילחם כמו נמרים, ולא להיות כמו נמושות על המגרש. יש שחקנים שלא הגיעו למשחק הזה וזה עצוב וכואב. זה נורא להפסיד משחק כזה. בחצי השני צימקנו ל-2:1 והפועל שיחקה עם שחקן אחד פחות, ועדיין לא הצלחנו להבקיע. לא שיחקנו בשכל ובאחריות וזה מה שקרה. כואב הלב על כל האוהדים שהגיעו. אנחנו צריכים לשכוח מזה כמה שיותר מהר ולהמשיך הלאה".

הקבוצה תקיים הערב אימון בקרית שלום ולמעשה לא יהיה לשחקנים אף יום חופשי, עד לאחר המשחק נגד הפועל חיפה בעוד שבוע.

עוד על הדרבי:

השגיאות, ההחמצות, המעידה. צפו במכבי ת"א מפסידה עוד דרבי

גם שלום תקווה לא מבין איפה איוניר החביא את אלברמן

מוטי איוניר שוב מאוכזב: "כואב לי על האוהדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully