וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אף פעם לא דיברנו על אליפות"

27.11.2011 / 22:51

עוד הפסד בדרבי למכבי, המאמן לא חושב שיפוטר. ייני: "להפסיד להפועל זה תמיד נורא". צביקה שרף עשוי להתמנות למנכ"ל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב שוב הפסידה דרבי הערב (ראשון), 3:1 ביתי מול הפועל, והפעם להפסד היו משמעויות גדולות כשהאדומים ברחו מהצהובים לשבע נקודות יתרון בטבלה. מכבי רושמת הפסד שלישי ברציפות ומהקבוצה התוססת של מוטי איוניר שפתחה את העונה, נותרה חבורה מפורקת, שהתעוררה היום רק לאחר שהפועל איבדה שחקן וגם אחרי שהצליחה לצמק, ספגה שער נוסף וירדה עצובה מהמגרש. אחד הפתרונות המקוריים למצבה הקבוצה שעלה הערב הוא מינויו של צביקה שרף לתפקיד המנכ"ל.

מוטי איוניר אמר בסיום: "פתחנו את המשחק טוב והגענו לכמה מצבים. במקום להוביל ירדנו במחצית הראשונה בפיגור 2:0, למרות שהיינו טובים יותר. אסור לנו לספוג שני שערים כל כך קלים. במחצית השניה הצלחנו לחזור, היינו הרבה יותר קרובים להשוות מאשר שהפועל תבקיע את השער השלישי וזה סיפור המשחק. אנחנו לא עושים את השערים שלנו והפועל מבקיעה. האכזבה היא מהתוצאה, ואני לא חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה הערב. לצערי, אנחנו כרגיל סופגים שערים של ילדים קטנים. תמיד אפשר לצאת לדרך חדשה מכל הפסד. השחקנים היום עשו כל מה שהם היו יכולים כדי שתהיה תוצאה אחרת".

איוניר דיבר גם על המשך דרכה של הקבוצה: "זה לא משנה לנו כלום לקראת ההמשך, אנחנו רוצים להמשיך להיות בצמרת. לא דיברנו אף פעם על אליפות, גם כשהובלנו את הטבלה. תמיד דיברנו על הדרך, כדי שנגיע לאן שהמועדון הזה רוצה להגיע. אנחנו בתקופה קשה עם הפסד שלישי רצוף, אבל שום דבר לא נגמר עבורנו. נצטרך להרים את עצמנו ולהמשיך הלאה. כדורגל זה משחק דינמי, שיש בו תקופות קשות. מה שהכי קשה זה האוהדים שבאים בכל פעם עם תקוות ונוחלים אכזבות מהפסדים בדרבי".

המאמן נשאל האם הוא חושב שמיטש גולדהאר שוקל להחליפו ואמר: "זה לא משהו שעומד על הפרק".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "להפסיד להפועל זה תמיד נורא. אם אני לוקח משהו טוב מהמשחק, זו העובדה ששלטנו בו. אי אפשר להגיד שהיה משחק טוב, כי הפסדנו, אבל אני מקווה שנתחיל להבין שאנחנו לא פראיירים, בטח לא מולם. אני מחכה למשחק הבא".

* בשיקטאש, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית, גברה 0:1 בחוץ על טרבזונספור מפנדל של ריקרדו קווארסמה בדקה ה-78 וחלפה על פני יריבתה בדרך למקום החמישי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שלום תקווה תוהה איפה איוניר החביא את אלברמן

דרור קשטן: "מתוק לנצח דרבי בעשרה שחקנים"

גיליון הציונים המלא: גורדנה המצטיין, קונאטה המאכזב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully