וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "זה מתוק לנצח בדרבי עם 10 שחקנים"

27.11.2011 / 22:50

מאמן הפועל תל אביב חגג את ה-1:3 על מכבי תל אביב: "בהחלט כיף". אלרואי כהן: "השארנו את העיר אדומה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

כמה זה מתוק, כמה זה מתוק מבחינתה של הפועל תל אביב. האדומים ניצחו הערב (ראשון) 1:3 את מכבי תל אביב בדרבי הראשון בליגת העל לעונת 2011/12, במסגרת המחזור ה-13. האדומים הובילו כבר 0:2 במחצית משערים של מריו פצ'אלקה ואלרואי כהן, אבל גל שיש הורחק במחצית השנייה לאחר שביצע תנועה מגונה אל עבר הקהל הצהוב ומכבי הצליחה לצמק עם שער של ברק יצחקי. גם זה לא עזר לה, כששי אבוטבול סגר עניין בתוספת הזמן, ובסוף הפועל תל אביב יוצאת (שוב) עם ידה העליונה.

דרור קשטן אמר בסיום: "בהחלט כיף. זה היה משחק חשוב כי זה דרבי ודרבי תמיד חשוב לנצח. בסך הכל שיחקנו טוב היום. קצת השתבש לנו עם ההרחקה של שיש במחצית השניה, אבל מכבי תל אביב הימרה על כל הקופה במחצית השניה, וכבר בהזדמנות הראשונה שלנו עם עומר דמארי היה יכול לסגור את המשחק, אבל זה נותן טעם מתוק. לנצח דרבי בעשרה שחקנים. לא ראיתי את התנועה ששיש עשה לקהל, רק אחר כך הבנתי, ואכן היה ראוי שהוא ייצא מהמשחק. זה לא הדרבי הראשון שלי ולא האחרון שלי. אני למוד דרבים במהלך השנים, ותמיד טוב להיות בצד המנצח".

קשטן אמור להחליט השבוע האם להחזיר את דדי בן דיין לעמדת המגן השמאלי במשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא, במקום גל שיש המורחק. בכל אופן, המאמן רואה במשחק החוץ ביום חמישי מול ראפיד בוקרשט ניסוי כלים לעמדת המגן השמאלי לקראת משחק הגדול בשבוע הבא.

קשר הפועל תל אביב אלרואי כהן אמר אחרי המשחק: "זה היה הכי חשוב, להשאיר את העיר אדומה. אני כל כך מאושר בשביל האוהדים המדהימים האלו. איש מאושר ממני. יש פער, אני חושב שאנחנו קבוצה טובה והיה לנו משחק טוב. מכבי גם היו טובים אבל אני לא רוצה להתעסק בהם. כל הכבוד לנו כי הראינו המון אופי עם עשרה שחקנים, ועוד לכבוש עוד שער ולסגור את הסיפור - אני הכי גאה בחברים שלי. אלו המשחקים הכי חשובים עם כל המוטיבציה, ואני פשוט מאושר".

עמרי קנדה המאושר חגג עם האוהדים, ואמר לאחר מכן: "אנחנו מרוצים מאוד. הניצחון הזה שווה כל כך בשביל הקהל המדהים הזה. אני שמח מאוד, אנחנו כל הזמן מציבים לעצמנו מטרות, והמטרה היתה ברורה מבחינתנו- לנצח בדרבי ולשמור על המסורת. נכון, היכולת לא היתה כל כך טובה היום, אבל לנצח דרבי ועוד עם עשרה שחקנים זה תמיד משמח. יש שאומרים שהיה לנו מזל, אבל אמר לי פעם מישהו, 'מזל הולך עם הטובים'. כנראה שהגיע לנו, הראנו הרבה אופי".

קנדה נשאל מה לדעתו קורה במכבי תל אביב ואמר: "לא מעניין אותנו מה שקורה במכבי, אנחנו מתעסקים רק בעצמנו, והכנו את עצמנו טוב וזה השתלם". לקראת המשחק מול ראפיד וינה ביום חמישי אמר המגן: "חשוב לנו לנצח באירופה, מה שלא הצלחנו לעשות השנה. אנחנו כבר שלוש שנים מנצחים באירופה ופתאום אנחנו מפסידים בבית ובחוץ".

אביחי ידין החליט להקדיש את הניצחון לאוהד, שהלך לעולמו לפני שנה: "אני מקדיש את הניצחון לאור אולליקר שהיום יום השנה למותו הטראגי, לכל הקהל שהגיע וגם למי שלא היה לו כרטיס".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

תל אביב שוב אדומה: הפועל ניצחה 1:3 את מכבי

שלום תקווה על הגדולה האמיתית של הפועל תל אביב

מוטי איוניר: "כואב לי על האוהדים, לא דיברנו על אליפות"

גיליון הציונים המלא: גורדנה המצטיין, קונאטה המאכזב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully