וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל ת"א: איוניר הולך על שלושה חלוצים

קונאטה יצטרף לקולאוטי ועטר בחוד של הצהובים בדרבי (20:50, ערוץ 1), דהן בקישור, ייני יפתח כבלם. ידין שב להרכב האדומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המאזן הכללי במשחקי דרבי בליגה מאז קום המדינה הוא 41:43 לטובת הפועל. 50 משחקים הסתיימו בתיקו.

* דרור קשטן ינהל את הדרבי ה-20 שלו בצד האדום. כמאמן הפועל בליגה מאזנו חיובי עם 7 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושישה הפסדים.

* אם מכבי לא תנצח מחר זה יהיה הדרבי ה-11 בליגה ללא ניצחון של הצהובים. האחרון היה במרץ 2008. איוניר כבר הריח ניצחון בדרבי הקודם שלו, לפני שבן שהר השווה לאדומים בדקה ה-90.

* אם מהראן לאלה יכבוש מחר את שערו החמישי בדרבי הוא יעלה למקום החמישי ברשימת מבקעי הפועל בדרבי ויעקוף שמות כמו שמעון גרשון וגילי לנדאו.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הצהובים עברו שבוע לא פשוט שהתחיל עם תבוסה להפועל עכו ונמשך עם הדיבורים על משבר חברתי שהוליך למשבר מקצועי. הקבוצה יצאה למחנה אימונים קצר בקיסריה ושחקנים בקבוצה סיפרו ש"האווירה השתפרה". עכשיו יודעים שם שניצחון בדרבי הוא הדרך הטובה ביותר להעלאת המוראל.

ברק יצחקי השתתף באימון המסכם ונכלל בסגל, כשבהרכב הצהובים יוצבו מוסא קונאטה, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי. בקישור יפתח רפי דהן, שהיה בספק כל השבוע, לצד האריס מדוניאנין ודור מיכה. בהגנה יפתח שרן ייני שחוזר להרכב כבלם.

הפועל תל אביב:

אחרי שהתלבט בימים האחרונים לגבי ההרכב שיפתח במשחק, נראה שדרור קשטן יעלה עם אביחי ידין, שהוצא מהסגל במשחק האחרון נגד רמת השרון. ידין אמור לשתף פעולה בקישור האחורי עם רועי גורדנה במקומו של שי אבוטבול, שיפתח על הספסל. קשטן למעשה נכנע ליכולת הטובה שהציג ידין באימונים האחרונים ולאחר שהקבוצה לא הצליחה לנצח את רמת השרון ביום ראשון האחרון, המאמן החליט על השינוי בהרכב.

מלבד השינוי הזה, יתר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח במשחק הליגה האחרון. הקפטן וואליד באדיר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב במקומו של ביבאן פרנסמן שנדחק לעומק הספסל של קשטן. באדיר ישתף פעולה עם מריו פצ'אלקה. את חוליית הקישור ישלימו נוסא איגייבור ואלרואי כהן.

באסיפת הקבוצה קשטן לא דיבר עם שחקניו, אלא רק נכנס ואמר: "אני לא מתכוון לדבר היום, כולם יודעים את חשיבות המשחק ואני מצפה שתתנהגו בהתאם".

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: שרן ייני

ייני הוא עד עכשיו השחקן הכי יציב של הצהובים העונה. בשבוע האחרון הוא סבל אמנם מכאבי גב, אבל מקומו בהרכב מובטח. ייני יפגוש מולו את החוד החזק של האדומים וזה בהחלט יהיה מבחן מקצועי וגם מנטלי עבורו. אם הוא וחבריו להגנה יבלמו את תמוז ודמארי, מכבי תוכל לפנטז על נצחון יוקרתי בדרבי.

הפועל תל אביב: עומר דמארי

על פי הערכות מקצועיות, הדרבי הגדול מחר לא אמור להיות מפגן כדורגל ענק, אלא יותר מלחמה על הדשא. בשל כך הפועל, שלא ממש מבריקה העונה אלא יותר אפקטיבית במגרש, צריכה את החלוץ שלה חד ומסוכן. עד עתה בכל משחק שהפועל ייצרה מהלכים יפים ומכריעים, בהתקפה היה זה דמארי שסיפק את הסחורה. גם קשטן מבין את ההשפעה של החלוץ שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

כל הכתבות והחדשות לקראת הדרבי התל אביבי

מיטש גולדהאר מגן על איוניר: "העיקר התרבות והדרך"

אוהדי הפועל תל אביב דורשים: "תביאו לנו רגליים"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully