וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כ-300 אוהדים עודדו "הדרבי מעל הכל"

26.11.2011 / 18:12

אימון האדומים הסתיים בפריצה המסורתית לדשא, האוהדים נמנעו מלקלל את ההנהלה. ידין וגורדנה יפתחו, אבוטבול בספסל

הפועל תל אביב סיימה היום (שבת) את ההכנות לקראת הדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב, שייערך מחר בבלומפילד במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. כ-300 אוהדים הגיעו בכדי לדחוף את הקבוצה, ושרו: "הדרבי מעל הכל". כמו כן נתלה שלט ובו נכתב: "רק תביאו לנו רגליים".

רוב האוהדים שנכחו באימון ומשתייכים לאולטראס נמצא בסכסוך עם הנהלת הקבוצה, אך נמנעו מלקלל את מי שעומד בראשה, והתרכזו בעידוד השחקנים. למרות זאת, לפני סיום האימון פרצו האוהדים למגרש האימונים, כמיטב המסורת.

אחרי שהתלבט בימים האחרונים לגבי ההרכב שיפתח במשחק, נראה שדרור קשטן יעלה עם אביחי ידין, שהוצא מהסגל במשחק האחרון נגד רמת השרון. ידין אמור לשתף פעולה בקישור האחורי עם רועי גורדנה במקומו של שי אבוטבול, שיפתח על הספסל. קשטן למעשה נכנע ליכולת הטובה שהציג ידין באימונים האחרונים ולאחר שהקבוצה לא הצליחה לנצח את רמת השרון ביום ראשון האחרון, המאמן החליט על השינוי בהרכב.

מלבד השינוי הזה, יתר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח במשחק הליגה האחרון. הקפטן וואליד באדיר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב במקומו של ביבאן פרנסמן שנדחק לעומק הספסל של קשטן. באדיר ישתף פעולה עם מריו פצ'אלקה. את חוליית הקישור ישלימו נוסא איגייבור ואלרואי כהן.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מי יחסר לכם בדרבי? דור דניאל ומוקי עונים

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully