וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יצחקי בסגל לדרבי, גולדהאר מגן על איוניר

26.11.2011 / 19:01

החלוץ יישב בספסל בדרבי לראשונה זה חודש. איוניר: "לא מנתק את המצב החברתי מהמקצועי". גולדהאר: "נעבור את זה יחד"

יממה לפני הדרבי הגדול, ערכה הערב (שבת) מכבי תל אביב את האימון המסכם בקרית שלום לקראת המפגש נגד הפועל תל אביב (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD). ברק יצחקי השתתף באימון, ויהיה בסגל למשחק.

עוד לפני כן, המאמן מוטי איוניר והבעלים מיטש גולדהאר כינסו מסיבת עיתונאים כשהמאמן נראה עגמומי משהו ואף נדרש לכך וענה: "לא באתי למסיבה. אתם שואלים שאלות ואני עונה".

איוניר התייחס גם למחנה האימונים הקצר: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות כדי להתחבר קצת מחדש. הקבוצה הייתה במצב רוח לא טוב, יצאנו למחנה האימונים כדי לתקן כמה דברים ולשפר את האווירה בצד החברתי. אני מקווה שנראה מזה תוצאות חיוביות".

המאמן הוסיף: "אין ספק שהייתה בעיה והיא השליכה על היכולת המקצועית. אי אפשר לנתק מצב חברתי ממצב מקצועי. בדיוק כמו שבתחילת השנה המצב החברתי היה טוב וזה הקרין למגרש, עכשיו זה קורה להיפך. אין ספק שניצחון תמיד עושה מצב רוח יותר טוב ונותן קרקע פוריה לדברים יותר טובים בהמשך. מצד שני, כשיש בעיות צריך לטפל בהן בצורה יותר עמוקה. לא רק ניצחון יכול להוות תרופה".

גולדהאר התייחס אף הוא לחוסר השקט בקבוצה: "תמיד יש בעיות וזה נורמלי. אני רואה אותנו כמשפחה. יש דינמיקה של משפחה. זה לא חנות מכולת, אני לא משנה את ההשקעה שלי משבוע לשבוע. אני לא בוחן את ההשקעה שלי בטווח הקצר. יש לאחרונה בעיות, אבל זה טבעי. אנחנו לומדים מזה וזה יחזק אותנו. אני לא מתרגש".

עוד אמר גולדהאר: "כשדברים לא הולכים, השחקנים לומדים מזה. המשמעת, סגנון החיים, כל הדברים האלה צריכים להיות תחת השפעתו של המאמן, ואנחנו לא הולכים לשנות את זה. אנחנו נעבור את זה ביחד. אם נסיים את העונה בצורה הנכונה, אני לא אהיה מאוכזב. הדרך היא החשובה. יש דברים שאני מאוכזב מהם, ואני לא אהיה סובלני כלפיהם. יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות".

אצל השחקנים היו מי שדיברו על אווירה טובה בהרבה אחרי מחנה האימונים בקיסריה. "אנחנו מרגישים מעט יותר משוחררים ואפשר להגיד בוודאות שהאווירה בקבוצה השתפרה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "עכשיו מה שנשאר לנו זה לבוא לדרבי ולתת את הכל בשביל כל האוהדים שימלאו את בלומפילד", הוסיף השחקן.

בחלק המקצועי מסתמן שאיוניר יפתח במערך התקפי שיכלול את אלירן עטר ורוברטו קולאוטי בחוד, כאשר גם מקומו של דור מיכה מובטח בקישור. מוסא קונאטה וגיז'רמו ישראלביץ' מתמודדים על תפקיד הקשר הימני כאשר האריס מדוניאנין ומשה לוגסי אמורים לפתוח יחד בקישור האחורי. שרן ייני החלים כמעט לגמרי מהפציעה בגבו ויפתח יחד עם סאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה.

אוהד הקבוצה, שזרק רימונים במהלך האימון, נתפס על ידי המשטרה, והורחק עד תום העונה.

עדכון ראשון: 16:00

שחקנים בהפועל ת"א תומכים בהרכבתו של אביחי ידין

כל החדשות והכתבות לקראת הדרבי התל אביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully