וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "ידין נמצא בכושר טוב יותר מאבוטבול"

25.11.2011 / 13:50

שחקנים בקבוצה תומכים בהרכבתו של ידין בדרבי: "קשה לראות איך קשטן יתעלם ממנו". האימון הופסק בשל זריקת רימוני עשן

הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) אימון נוסף לקראת הדרבי הגדול ביום ראשון. האירוע החריג שהיה באימון הוא השלכת שני רימוני עשן לתוך כר הדשא של מתחם האימונים של הפועל שלוו על ידי כ-70 אוהדים בקריאות ובשלטים: "הדרבי מעל הכל". האימון הופסק לכחמש דקות עד שניידת משטרה שהייתה באזור המגרש פינתה את שני הרימונים. "זה כיף וזה מכניס את השחקנים לאטרף", אמר היום אחד השחקנים לאחר האימון.

בצד המקצועי, דרור קשטן עדיין ממשיך להתלבט לגבי ההרכב שיפתח ביום ראשון. למרות שקשטן לא תרגל הרכב היום, שחקנים בהפועל שיבחו את היכולת שמפגין אביחי ידין, שבשבוע שעבר מצא את עצמו מחוץ לסגל בגלל עימות עם המאמן. נראה כי קשטן בסופו של דבר יעניק לידין את חולצת ההרכב. "אביחי נמצא בכושר הרבה יותר טוב משי וקשטן רואה את זה", אמר אחד השחקנים. "קשה לראות איך הוא יתעלם מידין, שנראה הכי טוב באימוני הקבוצה, אם הוא לא יפתח איתו הוא נותן יתרון למכבי במרכז המגרש".

עם זאת, גם שי אבוטבול עדיין בתמונת ההרכב כשקשטן גם מתלבט בין רועי גורדנה למחמוד עבאס. שחקנים בהפועל חושבים כי המאמן הוותיק - כפי שעשה במשחקים באירופה העונה - מנסה להטעות את מכבי ולכן עד המשחק לא יהיה ברור לאף אחד עם איזה הרכב האדומים יעלו ביום ראשון, זאת למרות שהסיכויים שקשטן יעשה יותר מחילוף אחד בהרכב נמוכים.

כל מה שצריך לדעת לקראת הדרבי הגדול של תל אביב

ספי ריבלין ודב נבון מספרים למי הם יתגעגעו בדרבי

פותחים דף חדש? ידין תורגל בהרכב של קשטן

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully